כך כבשה ג'ט לק, רשת הגלידריות, את ישראל. צילום: רשת ג'ט לק ישראל
כך כבשה ג'ט לק, רשת הגלידריות, את ישראל. צילום: רשת ג'ט לק ישראל

כך כבשה ג'ט לק את ישראל

סיפורו המקסים של זוג האוהבים שהביאו לעולם את "ג'ט לק", רשת הגלידריות הטעימה והמפתיעה ביותר בישראל

פורסם בתאריך: 24.3.19 13:52

     

סיפור אהבה שהתחיל את דרכו ב- Love Me, אפליקציית היכרויות לזוגות, הוליד את סיפור האהבה המתוק ביותר שתשמעו בזמן הקרוב.
איך קורה ששני אנשים שמחפשים זוגיות, מוצאים את עצמם כעבור מספר שנים, מכינים גלידה מתוקה ביחד, ומבטאים דרכה את אהבתם?

רשת ג'ט לק, שמוכרת בזכות הגלידות המעולות והפוטוגניות שהיא מכינה, לצד הסניפים הצבעוניים ומלאי החיות שלה, מתגלה כפרי תשוקתם של בני זוג בעלי חלום. זוג שהצליח לממש את אהבתו דרך הדבר אותו הם הכי אוהבים לחלוק יחד – גלידה.

כשעידו ומורג, בעלי רשת ג'ט לק, הכירו ב- Love Me – פלטפורמת ההיכרויות, אי שם ב-2011, הם מעולם לא דמיינו שכעבור מספר שנים, ההיכרות ביניהם תוליד רשת גלידריות מוצלחת שכובשת את המדינה בסערה.

"שנינו היינו בפרק ב' בחיינו; גרושים שמחפשים אהבה וזוגיות חדשה. אחרי שנתיים מהרגע שהכרנו ב-2013,התחתנו וכראוי לזוג טרי רצינו לעשות משהו מיוחד ביחד, משהו שיהיה שלנו.
אחרי זמן מה עזבנו את המרכז ועברנו לאשקלון. בעקבות מחשבות רבות והסתגרויות בבית נגד הטילים שנורו לעברנו ללא הפסקה בתקופת צוק איתן, החלטנו להשאיר בצד את הקריירות הקודמות שלנו ולעשות הסבה למשהו שבראש ובראשונה ימלא לנו את הלב ויהיה פרי אהבתנו", מספר עידו.

"בתום מחשבות והתלבטויות, החלטנו שאנחנו רוצים לעשות משהו שייתן לנו הזדמנות לעבוד עם אנשים, במקום לעבוד מול מסך מחשב בוהק ומרצד. מהרגע בו הבנו שאנחנו רוצים לעבוד עם אנשים היה לנו ברור שגלידה היא מה שאנחנו הולכים לעשות – ואם כבר לעשות אותה, אז כמו שאף אחד אחר לא יודע לעשות".

את הסניף הראשון הקימה הרשת ב-2015 באשקלון, והוא סניף הדגל של הרשת והילד הבכור של עידו ומורג. מאז הקימו את הסניף הראשון באשקלון, שזכה להצלחה עצומה ולנהרות של אנשים שזרמו אליו ללא הפסקה, הספיקה הרשת להתרחב וכיום מחזיקה בכ-10 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ועוד 8 שמתוכננים להפתח בעתיד הקרוב גם במרכז וגם בצפון.

קינוחים מושחתים. צילום: רשת ג'ט לק ישראל

"ידענו שיש לנו מוצר טוב ביד. ראינו את התגובות של הקהל, שידע להעריך את המאמץ שהשקענו במקום. יחד עם מוצר סופר איכותי, שמגיע בזכות מתכונים מיוחדים שהבאנו משפים מעולים; השתלמויות באיטליה שעזרו לנו לחדד את הידע ולהביא את כל מה שאנחנו עושים לרמת שלמות; וידע נרחב בשיווק, הסתערנו קדימה בכל הכח ונהננו מכל רגע.

"לאחר זמן מה התחלנו כבר לקבל הצעות מאנשים, שביקשו להצטרף אלינו ולהיות זכיינים של הרשת", מספר עידו.

כיום ג'ט לק היא אחת מרשתות הגלידריות המוצלחות והאהובות ברחבי הארץ, וכזו שממשיכה להתרחב ולהתפתח כל הזמן.

בעוד שהידע בשיווק ובניהול עזר לזוג המאוהב להקים ממלכה עשויה מגלידה, אין ספק שהקינוחים המתוקים והמפתיעים שאפשר למצוא בסניפיה השונים, הם אלה שיושבים על כס המלכות.
כל סניפי הרשת מתהדרים בקינוחים מוגזמים וראוותניים שמגיעים כולם עם גלידה ג'לאטו איטלקית בהכנה עצמית של הרשת.

"בעולם הנוטה לצדקנות קולינרית, אנחנו לא מתביישים להיות מוגזמים, מתוקים ויוצאי דופן. מי שמגיע לכל אחד מהסניפים שלנו – מגיע לו להנות, להיות מושחת, להגזים. זה חלק מהחיים. אומרת מורג.
"ג'ט לק זה מצב רוח; סטייט אוף מיינד, אנחנו נותנים לאנשים מה שהם באמת רוצים. לא מדובר פה רק על קינוחים טעימים, כי אם בחוויה כוללת של 360 מעלות, שנותנת לכל מי שמגיע את האפשרות לעשות מה שבא לו ואיך שבא לו. על הדרך, מי שמגיע גם זוכה להצטלם עם כל הקינוחים המטורפים שאנחנו מוציאים וזה נהיה בתורו להיט היסטרי ברשתות החברתיות".

קצת חוצפה אף פעם לא הזיקה, זה כבר ידוע, וכשזה מגיע לג'ט לק נראה שזה חלק מהמתכון של הרשת להצלחה.

עם סניפים חדשים שקמים ללא הרף, יחסים חמים עם כל הזכיינים, והמון רעיונות וקינוחים מטורפים שמושכים את הקהל, אין ספק שג'ט לק היא חלק ממהפכה שעשתה צעדים ראשונים בפריפריה ומתקדמת כעת בצעדי ענק לכל קצוות המדינה.

משפחת ג'ט לק, בהובלתה של מורג, מנכ"לית הרשת, מזמינה כל אדם שרוצה להביא קצת מתוק לעולם, להצטרף אליה ולהפוך לאחד מהזכיינים של הרשת.

קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

טלפון: 08-9409040

רשת שצומחת בקצב מסחרר תודות לקינוחים המושלמים. צילום: ג'ט לק ישראל


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר