מתקיני מזגנים בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
מתקיני מזגנים בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

טכנאי מזגנים באשדוד שכדאי להכיר

לקראת האביב וחודשי הקיץ הלוהטים הקרבים ובאים.. אנשי מקצוע אמינים ומוסמכים בתחום המזגנים הם מצרך יקר ערך. להלן כמה ממתקיני המזגנים המובילים באזור הדרום

פורסם בתאריך: 21.3.19 10:16

     

יקיר הילל – מיזוג אוויר

בימים חמים אלו, בהן הטמפרטורות מטפסות, נראה כי התרחיש ממנו אנו פוחדים יותר מכל הוא מצב בו המזגן בבית או במשרד מפסיק לעבוד או עובד בעצלתיים. במצב כזה יש צורך בפתרון מקצועי, יעיל ומהיר – לשם כך אנחנו זקוקים לטכנאי אמין ומומלץ, ובמקרה הזה, יקיר הילל הוא בדיוק הכתובת. עם וותק וניסיון של 7 שנים בתחום מיזוג האוויר, והתמחות במזגנים לבתים פרטיים ומוסדות, אין פלא ש'יקיר מיזוג אוויר' זוכה להמלצות מכל עבר.

שירות מעל הכול - יקיר הילל. צילום: יקיר הילל

שירות מעל הכול – יקיר הילל. צילום: יקיר הילל

לקוחות ותיקים מספרים על מומחה שיודע לאתר את מקור הבעיה בקלות ולהחזיר את המזגן לפעילות תקינה בפרק זמן קצר ובעלות נוחה. יקיר, טכנאי מורשה עם הסמכה ורישיון, מקפיד על שביעות רצון הלקוח וטיב השירות. בשוק מערכות המיזוג קיימות חברות רבות – תדיראן, אלקטרה, טורנדו, מיצובישי, פמילי ליין, פוג’יטסו, סמסונג ועוד – עבור כולם תוכלו לקבל מענה אצל 'יקיר מיזוג אוויר'.

"יקיר מיזוג אויר". צילום: יקיר הילל

"יקיר מיזוג אויר". צילום: יקיר הילל

מלבד מענה מקצועי ומתן פתרון ממוקד ומהיר לכלל סוגי התקלות, יקיר הילל מבצע שירות ייעוץ פרטני הכולל ביקור בבית/משרד/חנות במטרה להעניק ללקוח את מלוא המידע הנדרש לפני התקנת המזגנים.

"אחת ההחלטות החשובות לפני מעבר לדירה חדשה היא בחירת מערכת מיזוג אוויר מתאימה. בכדי לדעת איזה סוג מזגן כדאי ללקוח להתקין והיכן יש צורך להכיר לעומק את סוגי המזגנים השונים על יתרונותיהם וחסרונותיהם. לבחירה נכונה יש משמעות של חסכון כלכלי, הן בהוצאות ההתקנה והן בצריכת החשמל", מסביר יקיר. "סוגי המזגנים הנפוצים ביותר בדירות חדשות כיום הם מזגן מיני מרכזי, מזגן אינוורטר ומזגן עילי, ואני יודע לתת מענה לכולם, ובכלל החללים גם למולטי, VRF, מפוצל, מרכזי וכו'".

מתקן את כל סוג המזגנים. צילום: יקיר הילל

מתקן את כל סוג המזגנים. צילום: יקיר הילל

לאחר ההתקנה, יקיר נותן הסבר מפורט ללקוח ומעניק אחריות מלאה על עבודתו בהתאם לסוג המזגן. 'יקיר מיזוג אוויר' מעניק שירות מכל הלב תוך עמידה בלוחות זמנים והקפדה על מחירים הוגנים. "אנו דוגלים קודם כל באמינות ובשירות יעיל והוגן למגזר העסקי והפרטי כאחד".

איזור שירות:  מאשקלון ועד תל אביב.
כתובת בית העסק: ניסן 2, אשדוד.
יקיר: 052-9571149


משה דימרי – מתקין מזגנים

התפתחות הטכנולוגיות בעולם מיזוג האוויר והקירור, מייצרת מערכות חדשות ומתקדמות שמחליפות את אלו הוותיקות יותר והופכות את ההתקנים לסופר מתקדמים וטכנולוגיים.

בכך, משווקי ומתקיני המזגנים וכן הטכנאים העוסקים בתחום, נדרשים להכשרות מתקדמות מתאימות כדי ליישר קו עם הענף המתקדם.

בכל פעם שחודרת אל השוק מערכת קירור חדשה או מזגן חדשני נוסף, בעל המקצוע העוסק בתחום צריך ללמוד את המערכת, לדעת למי היא מתאימה, כיצד להתקין אותה והיכן וכמובן, לספק עבורה שירות ואחריות בהתאם.

אחד ממתקיני המזגנים ומערכות הקירור המוביל בדרום, הוא משה דימרי. הוא עוסק בתחום מיזוג האוויר ומערכות הקירור מזה 30 שנה, והוא קבלן רשום ומוסמך. דימרי מציג ניסיון מוכח ורשמי בתחום, ומיומנות מקצועית הנסמכת על ניסיון וותק רב שנים ומוניטין מקצועי מצטבר.

בעת הזמנת מערכת קירור חדשה, התקנתה, ואספקת השירות, דימרי מצטיין באמינות ושירות לקוחות יוצאים דופן. מבחינתו, הלקוח עומד במרכז, והוא יעשה כל שביכולתו כדי לספק את השירות הטוב והאפקטיבי ביותר.

דימרי מספק שירות תיקונים והתקנות למזגנים מכל החברות המובילות: תאדירן, אלקטרה, מיצובישי, דייקין, ועוד. מעבר למזגנים, דימרי מומחה בעולם הקירור כולו ובונה חדרי קירור והקפאה לבתי עסק. הוא מספק שירות והתקנה למזגנים מיני מרכזיים, מפוצלים, אינוורטר, VRF, ומולטי, והוא קבלן רשום כך שמספק עבודה מקצועית ואחריות.

את התחום, למד דימרי במשך שנתיים בבית ספר לקירור ומיזוג אוויר וקיבל תעודה רשמית ממשרד העבודה. הוא מספק שירות בכל אזור הדרום מאשדוד ועד באר שבע, ומספק שירות גם במקרים של תקלות חירום.

משה דימרי טלפון: 054-6673134


כתבה שיווקית 


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר