סדנאות בישול בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
סדנאות בישול בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

סדנאות בישול מומלצות בדרום

חושבים איך לייצר אירוע מיוחד שישאיר את כל האורחים שלכם פעורי פה? האוכל והבישול זורם לכם בעורקים? יש לנו כמה הצעות מעניינות עבורכם לסדנאות בישול בדרום

פורסם בתאריך: 11.3.19 21:40

     

שף תאכל – סדנאות השף של שמואל גרביאן

דמיינו לעצמכם בשר שעושן במשך שעות, ספוג ברטבים שונים ומוגש בתוספת חומרי גלם טריים שנקטפו באותו היום. עכשיו, תפסיקו לדמיין ובואו לטעום מקרוב את המנות שרק השף שמואל גרביאן יודע להוציא.

שף שמואל מזמין אתכם לחוויה קולינארית בלתי נשכחת במושב מעגלים סמוך לנתיבות. אם אתם חוגגים ערבי גיבוש בחברה, מסיבות רווקות, ימי הולדת או אפילו מחפשים מקום להצעת נישואין מרגשת במיוחד, כדאי לכם להכיר את המקום הכי פסטורלי בדרום שישאיר לכם טעם של עוד. ואל דאגה, במידה ותרצו לדעת איך זה נראה מאחורי הקלעים תוכלו להירשם לסדנאות הבישול במקום שילמדו אתכם את כל רזי המטבח.

שמואל (32) העובד גם כשף בתעשייה האווירית, חייב את האהבה לאוכל לסבתו, אבל את הדרך להגשמת החלום הוא עשה לגמרי לבד. כילד היפראקטיבי הוא לא הסתדר עם מסגרות חינוכיות ונשר מבית הספר בכיתה ט'. בזמן שחיפש את עצמו החל לעבוד במסעדות, אולמות אירועים ושירותי קייטרינג. לצבא כבר הגיע עם ניסיון עשיר ושירת כטבח בפיקוד הדרום. מהתבשילים שהכין נהנה, בין היתר, גם אלוף הפיקוד דאז, יואב גלנט.

אווירה כפרית

אווירה כפרית

אחרי השחרור טס שמואל לארה"ב ולאירופה לטיול אחרי הצבא שנמשך חמש שנים. שם הוא נחשף לעולם קולינארי שהציע לו הכל מהכל. הוא התנסה באוכל רחוב מקסיקני, סושי והתמחה בבשרים בטקסס. לארץ הוא חזר עם רעב שאותו השביע כשפתח את מסעדת הבוטיק שלו במושב בו גדל.

"אני חי ונושם חלומות קולינאריים כבר למעלה מ-15 שנה", מספר שמואל. "כשחזרתי לארץ רציתי לייצר לעצמי קונספט שיצליח לשמור על המעמד הייחודי שלו ושאוכל להביא את עצמי לידי ביטוי. מקום שהמעוף והיצירתיות שרכשתי יחברו לידע ולניסיון הרב שצברתי. זה משהו פנימי שבער בי וידעתי שאוכל להצליח בו. אחרי הכל מי שלא אוהב אוכל, לא יכול לבשל מהלב".

האהבה לבישול, ומתוך רצון לעשות, לייצר, לגעת ולהרגיש את המטבח החל שמואל להעביר סדנאות בישול שונות. בין הסדנאות תוכלו למצוא ארוחות רומנטיות, אוכל של סבתא, טיסה למזרח הרחוק, אוכל רחוב, ערב קניבלים וסדנת קרניבורים. המנות, שהותאמו לחיך הישראלי, נעות בין מטבוחה, מפרום, קובה סלק, סושי קריספי, סלט אסייתי, ספרינג רול, פלאפל ועד אנטריקוט, אסדו עצם, כבד אווז, צלעות ופילה מיניון. כאשר גולת הכותרת – היא המעשנה שבנה לצורך טכניקות בישול ייחודיות ומכילה את כל מה שיש לעולם הבשר להציע. כל נתח עשוי מ-100% בשר חלק וכשר, מושרה ברטבים מיוחדים ומקבל טיפול אישי של כמה שעות עד לרמת ריכוך שנמסה לכם בפה.

האורחים מגיעים לערב חוויתי, כפרי ומשפחתי של כארבע שעות, במהלכו מבשל שמואל מול עיניהם את האוכל, מגלה להם את סודות הבישול הנכון, מסביר להם איך לבחור חומרי גלם, כיצד מטפלים בהם ואיך מוציאים מהם את הטעם המדויק. כמו כן, הם נחשפים לטכניקות בישול שונות ומגוונות, תוך שימוש בציוד מטבח חדיש ובחומרי גלם משובחים וטריים שנקטפו באותו היום מהשדות במושב. בסוף, זוכים המשתתפים לטעום את המנות ולהתענג על כל ביס.

המקום כשר וניתן לערוך בו גם אירועים עד 35 איש, לחגוג ימי הולדת, מסיבות רווקות, ערבי גיבוש או כל סיבה טובה למסיבה. התפריט כולל לחמים, סלטים, בשרים טריים וקינוחים מתוקים, והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר בכל מנה ומנה. ההנאה מובטחת.

"ההשראה למנות השונות לא נגמרת", מספר שמואל. "בכל יום אני נכנס למטבח, יוצר, מנסה, משחק ומביא ללקוחות מרקמים שונים, טעמים חדשים ושילובים מיוחדים. הרצון לרגש ולייצר חוויה קולינארית בלתי נשכחת הוא שמניע אותי כל פעם מחדש".

להרשמה לסדנאות השף שמואל ולהזמנת מקום ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-3990091, באתר או במייל: [email protected]

פרטים נוספים ניתן למצוא בפייסבוק ובאינסטגרם של השף שמואל

סדנאות השף שמואל, מושב מעגלים 53, סמוך לנתיבות. המקום כשר

שף תאכל - סדנאות השף של שמואל גרביאן

שף תאכל – סדנאות השף של שמואל גרביאן

מנסף עם עלי גפן ופוטטו

מנסף עם עלי גפן ופוטטו


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר