שלושה מוחות – מודל הטיפול המהפכני שישנה את חייכם מן הקצה אל הקצה. תמונה ממאגר Shutterstock

שלושה מוחות – מודל הטיפול המהפכני שישנה את חייכם מן הקצה אל הקצה

נמאס לכם להתמודד כל יום עם בעיות במשפחה, בעבודה, חרדות, או ביטחון עצמי ירוד? מודל "שלושה מוחות" של הפסיכותרפיסטית אלה רבין, יפטור לצמיתות את כל מה שמעכב אתכם מלחיות חיים מלאי סיפוק ואנרגיה, וכל זאת, תוך מספר מפגשים מצומצם

פורסם בתאריך: 9.3.19 12:20

     

אתרה של הפסיכותרפיסטית אלה רבין, נפתח במשפט "טיפול רגשי משנה מציאות". וזוהי לא רק סיסמה. מדובר בשיטת טיפול פורצת דרך, ששינתה את חייהם של רבים והביקורות המדהימות שמקבלת אלה כל יום, מוכיחות את אמיתות ויעילות השיטה: "כל הבכי נעלם, יש לי מצב רוח, אני יכולה לעבוד, והכל בלי תחושת עייפות", "הפסקתי להרגיש לחץ בבטן ותחושת חרדה", "הרגשתי הקלה עצומה ושיפור ניכר באיכות החיים שלי… והכל ב-3 מפגשים!" ועוד.

אלה רבין היא פסיכותרפיסטית מוסמכת בעלת תואר שני ועם ניסיון של 17 שנים בתחום. היא מטפלת במגוון עצום של בעיות: תקיעות או משבר בקריירה, חרדת בחינות, מחשבות טורדניות, קשיים בזוגיות, דיכאון כולל דיכאון לאחר לידה, משברים אישיים וכיוצא בזה. ישבנו לשיחה עם אלה, על מנת להבין כיצד הצליחה לשנות את חייהם של רבים מן הקצה אל הקצה.

ספרי לנו על מודל "שלושה מוחות".

"הודות לידע ולניסיון הרב שצברתי בתחום הטיפול הרגשי, הצלחתי לבנות מודל מהפכני ויעיל, שקורא תיגר על שיטות הטיפול הקונבנציונליות. המודל מתייחס לגוף ולמוח היצרי כשתי מערכות חשיבה אוטונומיות, עם יכולת למידה, זיכרון פנומנלי ופתרון".

כיצד מתבצע התהליך הטיפולי?

"אני יוצאת מנקודת הנחה, אשר לפיה בני אדם הם יצורים חיים לכל דבר ועניין, ולכן, אנו לא אמורים לחוות דיכאון וחרדות. כל בעלי החיים, מלבד האדם, אינם מתמודדים עם קשיים שכאלה, מכיוון שהם בעלי מערכת חייתית שיודעת למצוא פתרונות פנימיים לכלל הבעיות. אך אנחנו הסרנו את ההקשר הטבעי מחיינו, כתוצאה מהיותנו אינטליגנטיים ובעלי תפיסת חיים אנושית ומורכבת. מכאן, ניתן להסיק כי הבעיות שלנו נוצרות, כאשר מתגלים קונפליקטים בדרך החשיבה שלנו, וזהו למעשה המוח האנושי. אך המוח היצרי והגוף, מדברים אלינו באופן ברור ומובהק. בטיפול שלי, אנו מתמקדים בתחושות הטבעיות הללו וכך, מקבלים אינפורמציה על הבעיה ופותרים אותה מן השורש, תוך התייחסות לכל מרכיבי 'שלושה מוחות'".

באילו כלים טיפוליים את משתמשת?

"אני יוצרת אינטגרציה בין עזרים טיפוליים רבים, כגון: שיחות, התמקדות, פסיכותרפיה, כלים השלכתיים ועוד. אנו למעשה מקיימים שיחה אינטראקטיבית עם תת המודע והמודע ונזכרים בחוויות אישיות מהעבר, כולל כאלו שהודחקו וחמקו מזיכרוננו. כאשר הרגשות צפים, ניתן לגעת במקור הקשיים ולפתור את הקונפליקטים הפנימיים ע"י החלפת זיכרון מכשיל לזיכרון טוב ויעיל".

מודל "שלושה מוחות" הוא הצלחה מסחררת בתחום הטיפול הרגשי. כיצד הוא מצליח להשפיע לטובה על כל כך הרבה אנשים?

"קודם כל, הטיפול הוא קצר טווח וממוקד מאוד. מגיעים אליי אנשים שסוחבים עמם בעיות כבר שנים רבות, ואינם מצליחים למצוא להן פתרונות. הם מאוד מופתעים, כאשר הם מבחינים בשינוי ממשי בחייהם, תוך מפגשים ספורים בלבד. הסוד הוא לגשת למקור הבעיה, דרך התת המודע ולהתעמת אתו. לשמחתי, לשיטה יש תוצאות מוכחות בשטח. אני מודה על כך שיש לי את הזכות לשנות את המציאות של מטופלים רבים ולגרום להם לחיות חיים מאושרים".

"אלה רבין – טיפול רגשי משנה מציאות"

טלפון: 073-7594589

מעבר לאתר

קישור למייל

משנה את המציאות של מטופלים רבים. אלה רבין. צילום: ג'ני פפרמן.

משנה את המציאות של מטופלים רבים. אלה רבין. צילום: ג'ני פפרמן.


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר