חיפוי חזית באריחים מדוקקים. צילום: עודד סמדר
חיפוי חזית באריחים מדוקקים. צילום: עודד סמדר

עד הפרט האחרון: הכירו את קינן אדריכלות ועיצוב פנים

פורסם בתאריך: 6.3.19 11:27

     

מקס ואלי קינן, שחתומים על אדריכלות ועיצוב מספר רב של וילות, דירות יוקרה, חללי תצוגה, חנויות קונספט ופנטהאוזים ברחבי הארץ, רואים בפרויקטים שלהם שליחות של ממש. "אנחנו יוצרים חללים בהם אנשים חיים, אוכלים, ישנים ומתאהבים. מאוד נהנים לקחת את האחריות ולהפוך כל חלל ריק לבית מלא באהבה"

הרומן של מקס ואחיו אלי עם עולם העיצוב החל כבר מילדותם הצעירה: "כשהיינו ילדים לא הפסקנו לצייר. היה לנו דמיון פרוע ויצירתי במיוחד. כל דבר שעבר בראשנו בא לידי ביטוי באמנות כלשהי. אלי יצר פסלים ועם השנים הפך לאמן זכוכית. המשכנו להביא לידי ביטוי את הכישרון שלנו גם בבגרות, וראינו שאנחנו משלימים אחד את השני. מכאן הדרך הייתה קצרה עד שהפכנו לשותפים מקצועיים".

זה עשרים וארבע שנים שמקס ואלי קינן הם הבעלים של "משרד קינן אדריכלות ועיצוב פנים" באשדוד. השאיפה שלהם היא למזג בין המוח ללב ולהביא לידי ביטוי את מקוריותם דרך חלומותיהם של אנשים.

עם תשוקה אדירה לתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, האחים קינן  מביאים לעבודתם שילוב בין חוכמה, פרקטיות ורגש. הם זוקפים לזכותם ניסיון עשיר בתכנון ועיצוב פרויקטים ייחודיים, המאופיינים באיכות בלתי מתפשרת בשיטת "טוטאל דיזיין" –  עד הפרטים הקטנים.

חותמם האישי של אלי ומקס בא לידי ביטוי בסגנון מודרני וקווים נקיים. שפתם האסתטית, שהינה מינימליסטית בעיקרה, מצליחה "להישבר" באמצעות שימוש בצבעים, ירידה לפרטים הקטנים, טקסטורות ואלמנטים מקוריים המשתלבים בהרמוניה עם בקשותיו של הלקוח, ומקנים לכל פרויקט אמירה מגובשת.

מקלחת הורים עם אריחים בגודל מטר על שלוש תוצרת איטליה. צילום: עודד סמדר

מקלחת הורים עם אריחים בגודל מטר על שלוש תוצרת איטליה. צילום: עודד סמדר

הירידה לפרטים מתבטאת גם בחיים האישיים?

"אני יכול להעיד על עצמי שאני אדם מאוד ביקורתי. הנראות והאסתטיקה חשובים לי מאוד בכל דבר שאני עושה".

כיצד אתם מצליחים לשמור על מקוריות וייחודית ועדיין לענות על צורכיהם של הלקוחות?

"זה נכון שבתור אדריכלים ומעצבי פנים יש מלחמה בין הרצון להביע ולצאת מהגבולות לבין בקשות הלקוח. האתגר הוא להצליח לשלב ביניהם ולהפוך את חלום הלקוח למציאות. הקו המנחה שלנו הוא חשיבה דו כיוונית, שמירה על פנוקציונליות מצד אחד ושמירה על עיצוב מקורי מצד שני. אם סגנון מסוים שהלקוח מבקש מאיתנו לא תואם את הקו העיצובי שלנו, אנחנו נלמד אותו לעומקו וניישם בצורה חד משמעית. אכפת לנו מהלקוחות שלנו, לכן אנחנו קשובים וזורמים איתם".

ספר על פרויקט שאתם גאים בו במיוחד.

"מאוד קשה לבחור. כרגע אנחנו עובדים על שני פרויקטים של נחלות גדולות (4-3 דונם) במרכז ובשפלה. במסגרת הפרויקט אנחנו מתכננים מיני אחוזות לאנשים שעוברים מהעיר האורבנית לכפר. בין המבנים יהיו מסלולי ריצה, אזורי אירוח, גנים, מתחם מנגל ואזורים ייעודים לפעילויות ספורטיביות. הפרויקט נעשה בשילוב עם אדריכלי נוף, בעוד שהתכנון מאוד מורכב ויורד עד הפרטים הקטנים ביותר".

החומרים והאלמנטים שבהם אתם משתמשים איכותיים ומקוריים מאוד – מהיכן מגיעה ההשראה שלכם?

"אנחנו מסתובבים בתערוכות רבות בעולם ולוקחים המון השראה מהסגנון האיטלקי. את המוצרים שלנו אנחנו רוכשים ב'קרמיקה אביב' שמייבאים  חומרים איכותיים מאיטליה במיוחד עבורנו.

"לא מזמן, היה לנו פרויקט של וילת יוקרה בו הלקוחה ביקשה אריחים בגווני כותנה. הצלחנו ליצור חמימות גם בגווני הריהוט וגם בגווני האריחים הגדולים והייחודים, כך שנוצרה תחושה של ענן אחד שלם חסר פוגות. את האריחים רכשנו ב'קרמיקה אביב', שבזכותם אנחנו מביאים בשורה מאוד מקורית ויצירתית לעיצובים שלנו".

מה החלום?

"לא להפסיק ליצור לעולם" .

"קרמיקה אביב" הינה חברת יבואני קרמיקה הגדולה והוותיקה באזור הדרום. החברה מספקת חומרי קרמיקה לקבלנים גדולים תוך זמן אספקה קצר. החברה מבצעת פרויקטים בניה רוויה, פרויקטים ציבוריים, מפעלים, מתנ"סים ומרכזים לוגיסטיים רבים. החברה הוקמה על ידי שלמה מאירה ופועלת כעסק משפחתי בשלושים השנים האחרונות. לחברה כ-20 עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים ייעוץ מקצועי לכל באי המקוםאולם התצוגה שוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד והמרכז הלוגיסטי נמצא בניר גלים. "אנחנו גאים להיות שליחים

במיוחד מאיטליה. ארונות ילדים בצורת האות פ. צילום: עודד סמדר

במיוחד מאיטליה. ארונות ילדים בצורת האות פ. צילום: עודד סמדר

האחים מקס ואלי קינן. צילום: עודד סמדר

האחים מקס ואלי קינן. צילום: עודד סמדר


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר