מאמנים אישיים בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
מאמנים אישיים בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

מאמנים אישיים מומלצים בדרום

מרגישים לפעמים שאין לכם מספיק מוטיבציה להשיג את מטרותיכם? לא יודעים להגדיר מהם היעדים המרכזיים שלכם בחיים? בעזרת ליווי מקצועי של מאמנים אישיים, תוכלו לבנות תוכנית פעולה מסודרת לעתיד. הכנו עבורכם רשימה של מאמנים אישיים באזור הדרום

פורסם בתאריך: 15.1.19 17:24

     

גבריאלה זכריה רוסו – מאזנת בין השכל, הרגשות והגוף

כמה פעמים השתקמתם ממחלה כלשהי, אך עדיין הרגשתם שמשהו לא תקין אצלכם? האם התגברתם על אירוע נפשי קשה כלשהו, אך הגוף שידר לכם את ההיפך? גבריאלה זכריה רוסו היא אחות מוסמכת עם ותק של 36 שנים בתחום ומאמנת בריאות אישית וקבוצתית, שמאמינה כי בריאות נפשית ובריאות פיזית משולבות אחד בשנייה.

זכריה-רוסו מספרת לנו מדוע נכנסה לתחום האימון הבריאותי: "אני האחות האחראית של מחלקת שיקום ב' במרכז הרפואי לשיקום וסיעוד 'בית הדר' שבאשדוד כבר 12 שנים. לפני כחמש שנים, הבנתי שלעתים, אנשים לא משתקמים בקלות ממחלה או מפגיעה פיזית שחוו, בגלל מצבם הנפשי וחוסר במוטיבציה. לכן, החלטתי ללמוד כיצד לטפל בנפשו של האדם, על מנת לשלב את הידע שאצבור עם הניסיון שלי בתחום הטיפול הפיזי".

גבריאלה זכריה רוסו למדה בבית הספר לאימון בריאות ואורח חיים "Medicoach" בניהולה של מירב בית-און, עברה קורס לטיפול פסיכותרפיה לפי שיטת CBT במשרד הבריאות ובעלת תואר שני בגריאטריה. היא אף התמחתה בשיטה של אריאן לב לטיפול בתת מודע (עבדה אצלה במשך שנתיים) ובשיטה של פרופסור עדנה פואה לטיפול בפוסט טראומה.

הטיפול של זכריה-רוסו הינו טיפול פסיכותרפי קצר, שמטרתו היא להחזיר את המטופל לתפקוד יומיומי בהקדם האפשרי. היא משתמשת בטיפולה בכלים מגוונים: היפנוזה, "מיינדפולנס" (יצירת מיקוד בחוויות), מדיטציות, "אקספוז'ר" (התמודדות עם אירועים קשים מהעבר) ועוד.

זכריה-רוסו מטפלת בבעיות נפשיות רבות: חרדה, דיכאון, בעיות שינה, OCD, פוסט טראומה וכדו', במחלות כרוניות, כגון: עודף משקל, סוכרת, יתר לחץ דם ועוד ובהתמכרויות, לדוגמת גמילה מעישון. הלקוחות שלה מתפרשים על פני טווח גילאים רחב.

במהלך הטיפול, היא בונה יחד עם הקליינט תוכנית מסודרת למימוש חזונו. "התוכנית מחייבת את המטופל לשיתוף פעולה מלא ולקיחת אחראיות, על מנת להביא לשינוי אמיתי באורח חייו".

לאחרונה, השתתפה זכריה-רוסו בכנס רפואה בינלאומי בבנגקוק, שבמהלכו הציגה עבודה בתחום הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי שעשתה עם מטופלים בגיל השלישי. הטיפול שלה הביא להצלחות אדירות בקרב לקוחותיה ולחיזוק המוטיבציה והביטחון העצמי שלהם.

האמונה של זכריה-רוסו היא שטיפול ברובד השכלי של המטופל מביא לתוצאות ברובד הנפשי וברובד הפיזי. "המטרה שלי, בראש ובראשונה, היא לעורר את המוטיבציה והרצון של הקליינט לפתור את בעיותיו. אני חושבת שכל אחד צריך לקחת אחראיות על החיים שלו ובעזרת ליווי נכון, ניתן להגדיר חזון ברור, להתוות דרך מסודרת וברורה להשגת המטרות ולהפוך להיות אדם מאוזן, אנרגטי ומאושר".

גבריאלה זכריה רוסו – מאמנת בריאות ופסיכותרפיסטית לפי שיטת CBT

RN MSc CBT

מ.ר. 171496

טלפון: 050-7624819

קישור לפייסבוק

קישור ל"לינקדאין"

גבריאלה זכריה רוסו בכנס הבינלאומי לרפואה בבנגקוק.

גבריאלה זכריה רוסו בכנס הבינלאומי לרפואה בבנגקוק.


כלים קשובים – יפעת דננברג

הילד שלך הולך לישון מאוחר בלילה ובבוקר קשה לו לקום? הוא מחובר שעות למסך? הוא צורח ומתחצף לעיתים קרובות? אחרי שני משפטים הוא אומר לכם שאתם חופרים? הילד שלכם כנראה בגיל ההתבגרות.

גיל ההתבגרות הוא לעיתים קרובות תקופה קשה עבור המתבגר, הגוף משתנה, ההורמונים משתוללים והמתבגרים חווים עומס רגשי והתמודדויות מול מספר חזיתות בו זמנית. התפקיד החשוב של גיל ההתבגרות הוא בניית הזהות העצמית של המתבגרים.

הרצון לייחודיות ולביטוי עצמי מצד אחד והצורך להיות דומה לקבוצת השווים (החברים) דוחפים את המתבגר למרד כנגד הוריו והמבוגרים האחרים בסביבה. התנסויות חדשות ומבלבלות מעסיקות את תשומת ליבו וזו רק ההתחלה של תהליך בו עליו לעמוד מול קשיים ולהבין מי הוא ומה מקומו בעולם.

את התקופה הקשה הזו חווים המתבגרים יחד עם הוריהם ולמרות שאנחנו כהורים עושים הכול כדי לעזור ולתמוך במתבגרים שלנו, לעיתים קרובות אנחנו עלולים להיתקל בחומה מצדם שמונעת מאתנו להיכנס ולעזור להם להתמודד. בעבודה בשיטת "כלים קשובים" שפיתחה יפעת דננברג עוברים הילדים ובני הנוער תהליך קצר וממוקד בו הם מתחברים לחוזקות שלהם ומשם  מצליחים להשיג את השינוי שהם מבקשים לעצמם.

עבודה על מציאת החוזקות של הילד.[אילוסטרציה] קרדיט: עדי ז'אק

גם ההורים מגיעים כדי לקחת חלק בתהליך. .[אילוסטרציה] צילום: עדי ז'אק

גם ההורים מגיעים כדי לקחת חלק בתהליך. .[אילוסטרציה] צילום: עדי ז'אק

זה כבר 8 שנים שדננברג מאמנת ילדים ונוער בעזרת ארגז כלים אותו פיתחה שבאמצעותו היא משמשת כמורת דרך ומספקת הכוונה להשגת המטרות המשותפות של הילדים והוריהם. בהכשרתה למדה יפעת ייעוץ חינוכי ועבדה כיועצת חינוכית בתיכון, במרוצת השנים עברה מגוון רחב של הכשרות שתורמות לה בהתאמה ספציפית לצרכיו האישיים של כל ילד המגיע אליה. בין ההכשרות הרבות אותן עברה: אימון למבוגרים בבר אילן, אימון עם התמחות לילדים עם בעיות קשב וריכוז, אימון והדרכת הורים, טיפול דיאדי (מבוסס על הקשר בין הורה וילד), NLP, ו-CBT.

בני הנוער המגיעים לתהליך אימון הם כאלה המתמודדים עם מנעד רחב של אתגרים: בעיות קשב וריכוז, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון, הסתגרות, אי רצון לצאת מהבית, חוסר מימוש היכולות, קושי בניהול זמן והתארגנות, קשיים בהשתלבות בחברה, התפרצויות כעס, ואתגרים נוספים בחייהם של ילדים ומשפחות.

הניסיון הרב שצברה יפעת דננברג לצד מגוון ההכשרות שעברה עזר לה ביצירת שיטה מנצחת להשגת מטרותיהם המשותפות של הילדים והוריהם. מערך ההתערבות פועל במתכונת של עשרה מפגשים בני שעה, אחת לשבוע, ועוד חמישה מפגשים בני שעה, אחת לשבועיים-שלוש, כשמטרתם של עשרת המפגשים הראשונים היא להקנות לילד את הכלים להתמודדות ולאחר מכן בחמשת המפגשים הנוספים מתרגל הילד בהדרגה לעמוד בכוחות עצמו ולמצוא את הכוחות שלו להשגת המטרות באופן עצמאי בחיים שמחוץ לחדר האימון.

מוצאים דרך לביטוי דרך משחק. [אילוסטרציה] צילום: עדי ז'אק

מוצאים דרך לביטוי דרך משחק. [אילוסטרציה] צילום: עדי ז'אק

ההנחיות מועברות בצורה כזו שתתאים לאופי הילד ולתחומי העניין שלו ויהוו עבורו קרקע נוחה עליה יוכל להרגיש בטוח לבטא את עצמו ולשים על השולחן את האתגרים העומדים בפניו. כך למשל ילד שאוהב אומנות יוכל לעסוק בציור במהלך ההנחיות בעוד שילד שאוהב לשחק יעבוד דרך משחק, בדרך זו ניתן לדובב בצורה מדויקת יותר את הילד כאשר הוא נמצא בסביבה המוכרת לו.

במהלך ההנחיות מקבל הילד כלים שעוזרים לו לחשוף ולהבהיר בפני עצמו מה הם החוזקות שלו, ועל ידי הכרה ושימוש באותן החוזקות מצליח הילד להתגבר על הקשיים ולכבוש פעם אחר פעם את היעדים המשותפים שהציב יחד עם יפעת ועם הוריו עד למצב בו הוא מייצר את הכישורים והאמונה העצמית שמובילים אותו להצלחה.

בעוד שהיינו רוצים לעזור לילדינו לעבור את ההתמודדות של תקופת ההתבגרות לעיתים גם אנחנו עומדים חסרי אונים בפני מצבים שפשוט אין לנו מושג כיצד להתמודד איתם. אימון נכון של המתבגרים תוך הקניית הכלים הנדרשים להצלחתם יכול להיות פריצת הדרך שילדכם מחכה לה. אם אתם מחפשים אוזן קשבת ומקצועית שתוכל לסייע לילדכם למצוא את החוזקות שלו ולהביא אותו לתוצאות, הדלת של יפעת דננברג פתוחה עבורכם וכל שעליכם לעשות הוא לצלצל בפעמון.

יפעת: 052-2585291

למעבר לאתר

לעמוד הפייסבוק


איציק קונקי – מטפל אלטרנטיבי

כולנו מתמודדים במהלך חיינו עם בעיות, חלקן ברורות לנו וידוע לנו מאין הן באות אך חלקן שקופות לנו ואנחנו רואים דרכן כחלונות ביתנו ביום בהיר, ללא יכולות לזהות אותן. בדיוק כשם שיונה שמנסה לעוף דרך חלון נתקעת בו בעוצמה ונופלת לקרקע, כך גם אנחנו נתקלים בבעיות השקופות שלנו ונופלים היישר אל הרצפה פעם אחר פעם מבלי לדעת שיש משהו שחוסם אותנו.

ישנן כיום לא מעט שיטות טיפול שמטרתן לעזור לנו להיפטר ממטען עודף המלווה אותנו במהלך חיינו ולהשתחרר מכל מה שמעכב או חוסם אותנו. את חלקם אתם יותר מכירים ואתם חלקם פחות אך לתוצאות שהן מביאות אי אפשר להתכחש.

מעו"ף קליניקה להעצמה אישית שבבעלותו של איציק קונקי, נפתחה בשנת 2014 כשאחת ממטרות הדגל של הקליניקה הוא לתת מענה לתושבי הדרום ובפרט לתושבי עוטף עזה.
לאחר ההתנתקות בגוש קטיף בה נעקרו קונקי ומשפחתו מביתם ולאחר תקופת ארוכה בה חיפש משמעות חדשה ודרך להתמודדות החליט להיכנס קונקי לתחום הטיפול על מנת למצוא מזור למכאוביו שלו וגילה כי התהליך שעבר היה כלכך עוצמתי ומשמעותי שהוא מעוניין לחלוק אותו עם כל אדם שמעוניין לטפל בעצמו ולהגיע לשינוי.

במהלך טיפוליו משלב קונקי טכניקות ממספר תחומים בהם הוא משתמש על מנת לתת מענה לנבכי נפשם המפותלת של מטופליו ובכך מצליח לפתור את הבעיות איתן מגיעים אליו.

קבלת תעודה בלימודי ביו-אנרגיה יהודית. צילום איציק קונקי

קבלת תעודה בלימודי ביו-אנרגיה יהודית. צילום איציק קונקי

שימוש בNLP ככלי שימושי ליצירת שינוי בחיים. צילום איציק קונקי

שימוש בNLP ככלי שימושי ליצירת שינוי בחיים. צילום איציק קונקי

לאורך השנים התמקצע איציק ברזי תפקוד התת מודע הסוגסטיבי; מה שאומר שכמטפל הוא זוכה לקבל הצצה אל תודעתם של מטופליו – לעיתים, אפילו במקומות הם עצמם לא מסוגלים לראות. ההתמחות שלו כוללת שלושה תחומים מרכזיים בהם קיבל תעודת מאסטר – רמת ההכשרה הגבוהה ביותר בתחומים אלה: NLP סוגסטיבי – אותו למד אצל דוקטור וויליאם הורטון בארה"ב ודוקטור מאיר תבורי בישראל, NLP רפואי וקליני, וטיפולים ביו-אנרגטיים יהודיים – אותם למד אצל דוקטור יוסף לשם.

למי שפחות מכיר את שיטות הטיפול הללו נספר כי NLP לרוב יעסוק בשינוי התפיסה של הבן אדם את עצמו ואת הסביבה שלו. בעזרת שימוש באותם הכלים יכול המטפל לשנות את האופן בו תופסים מטופליו אספקטים מסוימים בחייהם ובהתאם לכך ניכר בהם שינוי רחב בתחומים רבים אחרים בחייהם.

טיפול ביו-אנרגטי הוא שיטת טיפול שבמהלכה עובר המטופל שטיפה אנרגטית רגשית שמטרתה להחזיר את האיזון בין גוף, נפש ונשמה. במהלך חיינו אנו עוברים משברים נפשיים שנשארים אצלנו במערכת ואט אט מתחילים להתגלם גם כבעיה פיזית, בעזרת חידוש הזרם האנרגטי אפשר להחזיר את המערכת לקו הבריאות וכך ניתן לטפל בבעיות פיזיות באמצעות טיפול שמתחלה למעשה בנפש.

בניגוד לרפואה הקונבנציונאלית בה נותנים למטופל אשר סובל מבעיה כדור ומחכים שהבעיה תיפתר, בסוג זה של טיפולים הפוקוס הוא על שורש הבעיה, ניגשים לבן אדם ומנסים להבין לעומק מה הבסיס לבעיות או לתקיעות ממנה הוא סובל בחייו ובהתאם לכך מתחילים בתהליך האימון. בשיתוף פעולה משותף מעביר איציק את המטופל תהליך כשבסופו מצליח האדם להשיג את מטרותיו ויכול לחזור לאורח חיים בריא ונכון.

אם אתם מתמודדים עם בעיה בחייכם ואינכם יודעים כיצד למצוא לה תשובה, שיטות הטיפול האלטרנטיביות שצמחו בשנים האחרונות הוכיחו את עצמן פעם אחר פעם כמקור נהדר להתמודדות ולטיפול בכל מכאוביהם של המטופלים.

למידע נוסף אודות שיטות הטיפול, ההרצאות וסדנאת "שינוי איכות החיים באמצעות התת-מודע", תוכלו להתקשר לאיציק עוד היום לייעוץ ולאוזן קשבת שתישמח לעזור.

איציק: 054-2201823

קישור לעמוד הפייסבוק

לכל אחד המוטו שלו בחיים. איציק קונקי

לכל אחד המוטו שלו בחיים. איציק קונקי


נדין בוחבוט

כולנו מתמודדים בחיינו עם קשיים וחסמים, דברים מהעבר שלא מרפים ומתנגנים כמו תקליט שרוט שמפריע להתקדמות שלנו בהווה ובאופן לא מפתיע גם להתקדמות שלנו בעתיד; דברים שתוקעים אותנו ולא מאפשרים לנו להשיג ולהגשים את כל מה שאנחנו רוצים ושואפים להגיע אליו בחיים.
למזלנו כל המשאבים להם אנחנו זקוקים על מנת להצליח להעפיל לשלב הבא בחיים נמצאים ממש מתחת לאף שלנו, כמו זהב שקבור עמוק בתוך האדמה ומבקש שיגלו אותו, וכל מה שאנחנו צריכים הוא מישהו שיביא לנו את חפירה, ויעזור לנו לגלות את המטמון הקבור – היכולות שלנו.

תחום האימון האישי נכנס עמוק לחיינו בשנים האחרונות בעקבות ההבנה שבמקום לשמור את הקשיים בפנים או ללכת לפסיכולוג שיעזור לנו בעיקר לפרוק, נוכל ללכת לאדם שיאמין בנו וידחוף אותנו קדימה. מטרת תהליך האימון היא לספק לנו את הכלים שיעזרו לנו לכבוש את המטרות והיעדים שאנו מציבים לעצמנו בדרך להגשמה עצמית.

נדין בוחבוט היא מהאנשים שבאו לשנות את העולם, אבל במקרה שלה לאו דווקא מדובר בעולם הפיזי אלא בעולם הפנימי בו נמצאים המתאמנים איתם היא עובדת. לפני מספר שנים הקימה בוחבוט את "מרכז עוצמות המרכז לאימון והעצמה אישית ", מקום עבור אנשים המעוניינים לעבור תהליך אימון אישי ולהביא את חייהם מנקודה א' בה הם היו תקועים במשך הרבה זמן, לנקודה ב' ממנה הם יכולים לצמוח ולפרוח, כמו זרע שהשקו אותו בפעם הראשונה. במסגרת לימודיה עברה הכשרה של מאסטר באימון, למדה הנחיית קבוצות, ועשתה התמחות באימון למערכות יחסים, זוגיות ותקשורת.

מתוך התמודדות עם קשיים בחייה האישיים בהם עברה שכול ויתמות, למדה נדין לאורך השנים כיצד להמשיך לקום ולעמוד על הרגליים ולהבין בעצמה איך היא יכולה להשתחרר מאותם מכאובי העבר וכיצד לפרוץ קדימה עם תנופה בלתי מרוסנת אל עבר עידן חדש בחייה בו תוכל להיות מועצמת ובעלת שליטה ברגשותיה ובהישגים אותם היא רוצה להשיג.

בעקבות ההתמודדות האישית שעברה, הבינה שאם הייתה שם מישהי עבורה, שתבין אותה ותדריך אותה כיצד להתמודד ברגעים הקשים, היא הייתה יכולה להפוך את תהליך ההחלמה וההתגברות לא רק לקצר יותר, אלא גם לנעים יותר ומלא בתובנות מעצימות. מתוך מקום של הזדהות זו, עברה נדין לתחום האימון האישי והקבוצתי.

בתחילת תהליך האימון בונים המאומנים יחד עם נדין מעגל חיים של 360 מעלות ומחלקים אותו לפלחים כשכל אחד מייצג מטרה – שינוי מיוחל, בתחום חיים בו רוצה המאומן להשיג שינוי: קריירה, זוגיות, משפחה, או כל תחום בחייהם בו המאומנים שואפים להגיע להישגיות כלשהי. המטרה היא ליצור אמצעי למעקב אחר ההתקדמות באימון, ותוך כדי התהליך לעבור על כל המעגל וליצור שינוי בכל אחד מהפלחים.

אין ספק שבתוך תהליך האימון מרגישים את האנרגיות ואת העוצמה שבהם היא לוקחת את המתאמנים שלה. היא מספקת דוגמא לכך שכל אחד יכול להשיג כל מה שהוא רוצה, וכל מה שנותר לו לעשות הוא רק למצוא את היכולות הפנימיות שלו.

לפעמים המתאמנים לא מאמינים ביכולות שלהם ובכמה גבוה הם יכולים להגיע. חלק מהתהליך, שיוצר חיבור לעצמי הפנימי, בין הרגש (הלב) לשכל הישר, הוא להבין כי גם אם משהו לא הצליח, הם עדיין מרוויחים הזדמנות ללמוד משהו חדש שישפר אותם, ומבינים שגם להיכשל זו דרך ללמידה והעצמה.

נדין בוחבוט
מאמנת אותך לעוצמה שבך
מרכז עוצמות המרכז לאימון והעצמה אישית

טלפון: 052-2765074

למעבר לאתר

מלווה אנשים להעצמה מתוך התמודדות אישית. צילום: נדין בוחבוט


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר