נוף שאין שני לו. צילום: עידו גור
נוף שאין שני לו. צילום: עידו גור

מסעדה מומלצת על קו החוף באשדוד

לא משנה אם חורף או קיץ בחוץ, הנוף הכחול של חוף הים ישדרג כל ארוחה טובה ויהפוך אותה לחוויה בלתי רגילה. יצאנו להכיר מסעדות על חוף הים של אשדוד והבאנו לכם את הסיפור של מסעדת ארמיס

פורסם בתאריך: 16.1.19 15:03

     

לוקיישן. לפני האוכל, השירות והטעמים, בואו נדבר על לוקיישן. מסעדת ״ארמיס״ שנמצאת על קו המים בחוף לידו באשדוד היא בראש ובראשונה אתר תיירות. הישיבה במרפסת טרם ההזמנה היא כבר חוויה בפני עצמה, הים במלוא עוצמתו פרוש לפניכם במרחק נגיעה, עם הבריזה, עם ריחו הקסום של הים התיכון.

אבל עם כל הכבוד לתפאורה הטבעית של הבורא והחוף המטופח ל״ארמיס״ באים בראש ובראשונה לאכול. ולאכול טוב.

מסעדת ארמיס. צילום: עידו גור

מסעדת ארמיס. צילום: עידו גור

מסעדת ארמיס. צילום: עידו גור

מסעדת ארמיס. צילום: עידו גור

תפריט מגוון במיוחד קולע כמעט לכל טעם וגם מצליח לגלות בפני הסועד טעמים ומטעמים שלא תמצאו בהרבה מסעדות, בטח לא במסעדות חוף. מאכלים בלקניים שעשויים בשיטות האותנטיות מצליחים להאיר את הטעם האמיתי של המטבח הבלקני האותנטי.

מסעדת ״ארמיס״ מצליחה לייצר מגוון גדול של טעמים ייחודיים שכולם מתחברים אליהם, התמחות בנושא הבשרים מעניקה יתרון ברור ושליטה אבסולוטית בקו החוף האשדודי בכל מה שקשור למגוון וטעמים של בשר על סוגיו, המבורגרים ופלטות בשרים. כך גם בדגים, סטנדרט הטריות והרף הגבוה שמציבה המסעדה מורגש באופן מושלם בצלחת שלכם.

גם בשירות, באיכות המלצרים והרצון להפוך את החוויה שלכם לקסומה מציבה המסעדה סטנדרטים אחרים לגמרי, מודעות השירות היא מאוד גבוהה והיחס האישי ניכר במסעדה מרגע הכניסה.

נוף שאין שני לו. צילום: עידו גור

נוף שאין שני לו. צילום: עידו גור

ארוחת מושלמת על חוף הים באשדוד. צילום: עידו גור

ארוחת מושלמת על חוף הים באשדוד. צילום: עידו גור

חלק נוסף של המסעדה הוא החלק המקורה, שם בעיקר מתרכז הסיפור של המסעדה אותו אי אפשר לפספס ושם נמצאת התשובה לשאלה למה ״ארמיס״?

ארמיס, שמו של המאהב הרומנטי מתוך הספר שלושת המוסקטרים, שלימים הפך גם לסרט, הוא בעצם השם של המסעדה – שכל כך מזוהה עם כל מה שהדמות הזו מסמלת. כשתיכנסו תבינו על מה אנחנו מדברים: קירות המסעדה מעוצבים ומעוטרים בציורים ובאיורים מהסיפור, ורצפת הפרקט שמתחברת אל הבר העשיר, יוצרת תחושה של ארמון מתקופת לואי ה-13

בנוסף למסעדה לכל דבר ועניין מתמחה ״ארמיס״ בתכנון אירועים ייחודיים כדוגמת כנסים, ערבי חברה, ימי הולדת, חתונות, בר מצוות וכל סיבה אחרת שטובה למסיבה.

ב״ארמיס״ ניתן לקבל מענה מלא לכל מרכיבי ההפקה(DJ, צלם, תפאורה, או כל מענה אחר), צוות מקצועי ומיומן עתיר ניסיון בתחום האירועים ייתן לכם את השקט והמקצועיות שכל כך בולטים במקום.

מסעדת ״ארמיס״ אימצה את הסלוגן ״אוכל שמח״ שמשקף יותר מכל את האווירה והחזון של המקום, בנוסף ל״קבלת השבת״ שמתקיימת מידי יום שישי עם טברנה ים-תיכונית ומופע חי של אביקו והבוזוקי מתקיימים ליינים חדשים של ״ריקודים לטיניים ושנות ה-60״ מידי יום רביעי, בשישי בערב הופכת המסעדה לרחבת הריקודים הכי לוהטת בעיר, עם ליין שנות ה-80 קצבי במיוחד ובקרוב גם ״ג׳אז בחמישי״, ליין ג׳אז איכותי עם אמני ג׳אז בינלאומיים
כך שב״ארמיס״ השמחה היא עניין שבשיגרה, בנוסף לטעמים הייחודיים, התפריט המגוון, הלוקיישן החלומי והחניה הענקית חינם יש לנו פה מוסקטר מנצח אמיתי.

כתובת: חוף לידו, אשדוד
קישור לדף הפייסבוק
טלפון: 08-627-0440

אירוע במסעדת ארמיס. צילום: עידו גור

אירוע במסעדת ארמיס. צילום: עידו גור


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר