מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי
מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי

הך בתוף: להקת המתופפים שמשמחת את תושבי הדרום

מתופפי הדרום, כבר מזמן נכנסו לתודעה הדרומית כה" אטרקציה לאירועים ". מעבר למותג הדרומי המוכר וההצלחה סביב עולם השמחות, עלה הרעיון להתפתח למקומות שמתגמלים לא רק כלכלית אלה גם נפשית

פורסם בתאריך: 20.12.18 13:03

     

מילדים ועד מבוגרים, כולם כבר שמעו על האטרקציה המרכזית שפוקדת כמעט כל אירוע ברחבי הדרום: להקת מתופפים קצבית ואטרקטיבית שמשדרגת את מיטב האירועים והחגיגות.

החל בהרמת המורל באמצעות דמויות קופים ענקיות , רקדניות ברזילאיות ועוד מגוון פיצ'רים שיקפיצו לכם את הרחבה, ועד ליווי צעדות ענק למשמע התיפוף העוצמתי שמשנה כל אווירה – מתופפי הדרום מנגנים עם מיטב הלהקות והאמנים ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה מלא באירועים פרטיים מוסדיים וחברתיים.

כחלק מהשירות שהם מספקים, דואגים חברי הקבוצה ללוות כל שלב באירוע . מעורבים עד הפרט האחרון, הם מביאים את המוצר לידי ביטוי ביצירת המוזיקה שלהם, המשולבת בכלים אתניים, המספקים תפנית מרעננת למקבץ ה'בומים' שתוקפים את אוזנינו במהלך כל אירוע ודואגים בעיקר להזיז לנו את הישבן .

בין היתר, עלה הרעיון להתפתח ולמצוא את הדרך היצירתית ביותר להעביר את המסר לעולם דרך הכישרון המוזיקלי שהם עבדו עליו כל כך קשה במשך השנים.

מתן ממן , מבין מקימי הלהקה, אחראי לרבים מהרעיונות העומדים מאחורי היצירות שהתגבשו ונבנו במשך השנים, ומתורגמות היום לקונספטים שונים, ביניהם: סדנאות קצב לשיפור הקואורדינציה, חוש הקצב והמוטוריקה- וסדנת מעגלי מתופפים שנחשבת לפעילות חברתית מהנה ומגבשת המתאימה לכל גיל וניתנת לשילוב במגוון רחב של אירועים .

כבר מגיל צעיר מאוד, גדל מתן אל תוך עולם ה"צלילים" ולחיבור המיוחד לתיפוף : "אין דבר המשתווה להרגיש את הלמות התופים בתוך הגוף כל פעם מחדש". כך מספר מתן . "אני חש את הסיפוק של הקהל למשמע התיפוף המקצועי ,זה גורם לאיבוד תחושת זמן שנותנת לנו להיסחף עם הקהל אל השעות הקטנות של הלילה".

מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי

מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי

כל חבר בקבוצה נבחר בקפידה, אפשר לומר ממש ב"פינצטה", לכל אחד מהם יש חיבור מיוחד משלו לעולם המוזיקה. מה שמשך כל פעם מחדש אל אותה נקודה הוא המוטיב החוזר. מתן, שהצליח לבנות חלום למודל עסקי עם השקעה רבה במחשבה על הקמת הלהקה, ובמקביל למצוא את האנשים שיעזרו לו להפוך את אותו "חלום" למציאות.

השותף, עו"ד איתמר אבקסיס, מנחה בעצמו את סדנת "תעמדו בקצב" ומפיק את הטרנד החדש "תאטרון לאירועים". במישור העסקי, הוא אחראי בעיקר על הצד המשפטי, השיווקי, הניהולי והמילה הבוגרת בחבורה. יש צורך באדם אשר ישתלט על כל האנרגיות וכמות הטסטוסטרון שפורצת בהם בכל מפגש עם התופים וכלי הנגינה השונים . טלאור בוסקילה , מבין המתופפים הוותיקים בחבורה והינו שותף פעיל בעסק והמנהל המוזיקלי של הלהקה: "בשבילי ,מתופפי הדרום זה הבית. שם גדלתי, שם חונכתי ומשם נבנו גם המטרות אותם אני כובש היום", מספר טלאור על החוויה. "אני זוכר את הפעם הראשונה שמתן ראה אותי, ילד קטן עם דרבוקה ביד". מאז ועד היום, מופיע טלאור עם מיטב האומנים על הבמות הגדולות בארץ וצבר מוניטין כמתופף מקצועי.

אוהד שטרית שאחראי על הגוון השונה, לצלילם של הכלים האתניים שנותנים ליווי מושלם לכל סוגי התופים:
"לא קל לי להיפתח לסביבה או בכלל. באמצעות כלי הנגינה, אני מצליח לבטא את מי שאני".

אוריאל , בכינויו המוכר "שטכמן", מתוקף תפקידו בלהקה משמש אוריאל כמתופף מקצועי על כל כלי התיפוף בשילוב עם אירועים וסדנאות. באותה נשימה ,לוקח תפקיד משמעותי במחלקת "בידור ופנאי".

מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי

מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי

קל להבחין שהלהקה בנויה מכל הקצוות השונים שרק ניתן לדמיין. מה שמצליח לחבר בין כל חברי הלהקה בצורה אחידה ומדויקת הוא הקצב שבוקע מהלומות התופים בשילוב מדהים עם מיתרי העוד שמנגן ברקע. ניתן היה להרגיש באווירה את השוויון ופרץ האדרנלין שמקפיץ את הנשמה "כשהקצב מתחיל העניים נסגרות , האוזניים נפתחות ושם אין גיל או צבע או מגדר, כולם שווים וזה מה שיפה במקצוע שלנו", חברי הלהקה מציינים.

ייצוג אמנים: בכדי לאפשר לכם, האמנים להתעסק בדברים שאתם הכי טובים בהם, ובאותה נשימה להוריד מכם את כבלי הבירוקרטיה. מתופפי הדרום פתחו עבורכם מחלקה לליווי וייצוג אמנים, שתעזור לכם לשייט בין נבכי הטפסים והטבלאות. מתופפי הדרום נכנסים בדיוק למעבר בין עשייה כישרונית חובבנית ליצירה מקצועית פרודוקטיבית. בדיוק הרגע שבו אתם צריכים להחליט אם לעצור את פועלכם, ולהשאיר את הכישרון בגדר חלום. או לקפוץ למים העמוקים ולעלות רמה. קבוצת מתופפי הדרום דואגת לכם למעטפת מותאמת אישית הכוללת לווי פיננסי, החל משלב פתיחת תיק עוסק מתאים, הנהלת חשבונות, בניית תוכנית עיסקית ועבודה מול רשויות המס. וכן ליווי משפטי הכולל ייצוג, הסכמי עבודה, תנאי שכר וזכויות יוצרים

"בין שירותינו ניתן למצוא גם סדנאות לילדים ולמבוגרים בכל הגילאים, חוגים למוסדות ופרטיים, ליווי מתופפים לאירועים מכל סוג, סדנאות ימי הולדת ועוד שירותים מגניבים שיעשו לכם הרבה שמח ויהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח. ניתן לשלב מתופפים בכל מפגש חגיגי כחלק משינוי האווירה והרמת המורל הקבוצתי . תוכלו להתרשם ממגוון תמונות, סרטונים ומידע מלא באתר, בדף הפייסבוק ובאינסטגרם".

קישור לדף הפייסבוק  

קישור לאינסטגרם

קישור אתר

טלפון ליצירת קשר : 0525979999

 

מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי

מתופפי הדרום. צילום: מוריס שבנאי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר