אנה והמתעמלות. צילום: פבל מלין
אנה והמתעמלות. צילום: פבל מלין

אימהות, יש לכן שעת כושר

אנה שמטקוב מאשדוד ראתה שאימהות מתקשות למצוא זמן להתעמל או שהאימונים אינם מתאימים לנשים בהיריון ואחרי לידה והחליטה לעשות מעשה. היא פתחה עבורן מכון כושר מיוחד. וכן, אפשר להגיע עם התינוק

פורסם בתאריך: 14.12.18 11:42

     

סטודיו כושר ייחודי לאימהות נפתח באשדוד בהנהלת מדריכת הכושר אנה שמטקוב. אנה בת ה-31 עלתה לאשדוד בגיל 13 מאוקראינה יחד עם הוריה כבת יחידה. היא למדה בתיכון מקיף ד’ והשלימה בגרויות בתיכון אנקורי וכן רקדה בלהקת פאנוב. היא נקלטה לדבריה היטב בעיר, אך עם העלייה אביה נפטר, והיא החלה לסייע בפרנסת המשפחה והתקשתה להתפרנס מאמנות.

בין עבודותיה כמדריכה במכוני כושר שונים פתחה לפני כשלושה חודשים את הסטודיו שלה Mama’s Place בחוף הקשתות בעיר.

אנה שמטקוב. צילום: פבל מלין

זהו מכון כושר המותאם אישית לאימהות. לאחר שנים רבות שבהן עבדה כמדריכת כושר אישית וכמדריכת פילאטיס, אנה שמעה במשך תקופה ארוכה על נשים שהן בהיריון וגם אימהות לילדים שכבר אינן יכולות להתאמן.

נשים בהיריון טענו בפניה כי הן לא יכולות להתאמן, כיוון שהאימונים הם תמיד בקבוצות גדולות ולא מתאימים למצבן הגופני. נשים שהפכו כבר לאימהות, ובייחוד אימהות שהיו בחופשת לידה, טענו שהאב חוזר מאוחר ואין להן מה לעשות עם הילד בזמן שהן הולכות למכון, ולכן הן פשוט הפסיקו להתעמל. לאחר ששמעה גם מחברות רבות שלה שהן הפסיקו להתאמן מהסיבות האלו, היא החליטה להקים חדר כושר שיענה בדיוק על הצרכים שלא סופקו לנשים האלה עד כה.

“באיזשהו שלב התחלתי ללמוד את נושא ההתעמלות כשיקום לאחר לידה”, מספרת שמטקוב, “וראיתי שאימהות לא מגיעות להתעמל במהלך ההיריון או לאחר לידה. ראיתי את כל החברות שלי מתקשות להתעמל, כי אין להן עם מי להשאיר את הילד, ולא כל אחת יכולה לממן בייביסיטר”.

הסטודיו של אנה אינו חדר כושר טיפוסי. הוא מספק אימונים שמותאמים לאימהות, לנשים שעברו לידה או מתכוננות ללידה והוא מותאם לקצב האישה בהיריון — אימונים שמפחיתים כאבים, מחזקים את הגוף ומכינים אותו ללידה וכן מעלים את המודעות של הנשים לגוף שלהן.

 

 

לאימהות שנמצאות בחופשת לידה וילדו לא מזמן הסטודיו מציע אימונים בשעות הבוקר המשלבים פעילות יחד עם התינוק. האימונים מותאמים לגוף המותש והחלש לאחר הלידה. בערב המכון פותח ג’ימבורי עם בייביסיטר.

צילום: פבל מלין

צילום: פבל מלין

“בנוסף אני משלבת הרצאות באופן קבוע כדי לתת לאימהות מענה בכל מה שקשור לנושאים הקשורים להורות כמו התפתחות הילד, נושאי הנקה, שינה וכדומה”, אנה מספרת.

אנה נשואה למקסים, מהנדס מכוניות ועולה חדש מרוסיה, ללא ילדים עדיין. לדבריה, היא בהחלט מרגישה רצון וחשק להיות אימא בעצמה.

“החשק גדול, במיוחד כשהבנות באות לאימון עם התינוקות. זו חוויה מאוד מיוחדת”, מספרת אנה באושר, “ואני כל הזמן מחייכת במהלך האימון כי אי אפשר אחרת”.

את חדר הכושר אנה פתחה בעזרת סניף אשדוד של ארגון מעו”ף — מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. “הם מאוד תמכו, האמינו ברעיון וסייעו לי בנושאים כמו לחפש מקום ולהתחיל לשווק, ובזכותם זה יצא לפועל וההיענות גדולה”, סיכמה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר