גלריה אטואל
גלריה אטואל

אטואל וקנין גלריה | גלריית רהיטים באשדוד שאסור לכם לפספס

באזור התעשייה בלב אשדוד בין מפעלי תעשייה ובתי מלאכה, נמצאת פינת חמד קסומה: הגלריה לריהוט של אטואל וקנין: אל תפספסו

פורסם בתאריך: 28.11.18 15:17

     

ברגישות אמנותית ובכישרון ייחודי לעיצוב, הקימה אטואל וקנין לפני למעלה מעשור, את גלריית הרהיטים שלה באזור התעשייה באשדוד.

אם לא תסתכלו היטב, אתם עשויים לפספס את פינת החמד הזו ואין זה מומלץ. היא ממוקמת באזור התעשייה, מאחורי דלת זכוכית, ומציעה מבחר רהיטים מסוגים, עיצובים וסגנונות שונים, הנפרשים על פני חלל מרווח ולא קטן של 400 מטרים.

הגלריה מספקת תחושה ביתית, נעימה ונינוחה למבקרים. היא משלבת בחן מופלא, ריהוט עכשווי לצד רטרו ווינטג'. מגוון רחב של סלונים, ספות, כורסאות, שולחנות, מזנונים, חדרי ילדים, מיטות, לצד כלי בית ואביזרים משלימים.

התצוגה בגלריה מעבירה אווירה נעימה הרבה יותר מאשר גלריות עיצוב רבות. מלווים בתחושה חיה ואווירה מחבקת, אתם מוזמנים לתוך שטח קסום עם ספות גדולות, מיטות, שולחנות, כדים מעוצבים, ומבחר אקסוריז מקסימים, מוארים בתאורה מצוינת, כדי שתוכלו לבחון אותם היטב. חווית הקניה בגלריה היא תענוג עמיתי, ומושגת בין היתר באמצעות הקסם האישי של אטואל עצמה ושירות הלקוחות המוקפד והאישי לכל לקוח ולקוח.

עיצוב פנים- שרון נחמיאס ומוטי קובי

עיצוב פנים- שרון נחמיאס ומוטי קובי

מייסדת הגלריה, אטואל וקנין, הגיעה מעולם האדריכלות והעיצוב. היא ביקשה ליצור בגלריה חלל דינמי משתנה ומבחר מגוון שיענה על כל הסגנונות וגחמות, והיא עשתה עבודה נהדרת: החנות בחלקה שובבה וצעירה, ובחלקים אחרים תיקח אתכם למסע דרך עידנים ותקופות.

כך, בין אם אתם מעוניינים ברהיטים חדשים לסלון, לחדר האוכל או לחדר השינה שלכם, גלריית אטואל וקנין תציע לכם מבחר ריהוט ומוצרים משלימים שיהוו את התמורה הטובה ביותר לכספיכם.

אטואל עצמה תשמח לייעץ לכם בעיצוב מחודש של הבית, כיצד להפוך את חדר האוכל הסטנדרטי שלכם לפינת חמד באמצעות שולחן וכסאות חדשים, ליצור מחדש את חדר השינה עם סגנון מעודכן, או להפך, לחזור אחורה בעזרת ריהוט רטרו ולישון במיטת העץ הכבד שתמיד חלמתם עליה.

בגלריה, מעוצבים הרהיטים במגוון חומרים וטקסטורות, כך שכל אחד ימצא את מבוקשתו. ישנם רהיטים ממתכת, ברזל, סוגי עץ שונים, בדים, עור, ומרקמים מגוונים מיוחדים. ואם אתם מחפשים ריהוט איכותי במחיר סביר, אטואל וקנין היא המקום עבורכם.

הגלריה זכתה לשם דבר באזור הדרום, ואינה נעצרת שם – רבים מתושבי הצפון והמרכז פוקדים אותה, כשהם מגיעים לאזור. הרהיטים מיוצרים במפעל על פי הזמנה אישית או על פי הדגמים המעוצבים בחנות, לבחירת הלקוח. אטואל עובדת עם מספר מעצבי פנים ואדריכלים מובילים, להשגת התוצאות המושלמות.

כתובת הגלריה: רחוב העבודה 39 אזור תעשייה אשדוד
טלפון: 08-8566888
טלפון נייד: 050-4773775
קישור לפייסבוק

עיצוב פנים- שרון נחמיאס ומוטי קובי

עיצוב פנים- שרון נחמיאס ומוטי קובי

אטואל וקנין גלריה


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר