חתונות חורף באשדוד והסביבה (מאגר : Shutterstock)
חתונות חורף באשדוד והסביבה (מאגר : Shutterstock)

חתונות חורף באשדוד והסביבה: כל הטיפים לחתונה המושלמת

כששאלנו זוגות צעירים רבים באשדוד והסביבה למה בעצם להתחתן בחורף? התשובה של רובם הייתה המחיר הזול. כשחקרנו קצת לעומק גילנו שמגוון היתרונות של שבירת הכוס החורפית גדול אף יותר, אך מכיוון שהחלטה הזו טומנת בחובה שאלות וחששות רבים, יצאנו לדבר עם כמה מביני עניין בתחום כדי להוריד את המתח ולקבל מהם טיפים לחתונת חורף מושלמת

פורסם בתאריך: 7.11.18 08:57

     

סלון הכלות "שי יעקב סלון בוטיק"

קולולו מזל טוב! הוא כרע על ברכו ואמרת כן! תוך כדי שאת מקבלת מאות התראות על תמונת הטבעת ברשת החברתית, אתם כבר בדרך לבחירת האולם. אבל מה שאת באמת לא יכולה לחכות לו הוא תהליך בחירת השמלה. מה כדאי לדעת לפני? ומה לגבי שמלות חורף? דיברנו עם שי יעקב, בעל סלון הבוטיק לכלות "שי יעקב סלון בוטיק" כדי לבדוק.

שי יעקב הוא מעצב שיער, מאפר ומעצב שמלות כלה מוכר מאוד בקרב תושבי אשדוד והסביבה. בוגר קורסי סטיילנג ותדמיתנות של בית הספר לעיצוב "שנקר" ועם ניסיון של שנים בליווי של אלפי כלות לפני יום חתונתן. בשלוש השנים האחרונות החליט ללכת בעקבות החלום ולפתוח סלון בוטיק משלו ברחוב האורגים 20 אשדוד. "החלום שלי הוא להגשים את החלומות של הכלות שמגיעות אליי" מספר שי. "האפשרות להוציא אל הפועל דמיון של מישהי בצורה המיטבית ובהתאמה לסגנונה ולגופה מדהימה עבורי"

לעומת סלונים אחרים, שי נפגש עם הכלה ומעניק לווי שוטף ואישי החל משיחת הטלפון הראשונה ועד יום חתונתה. שי מאמין כי הקשבה ויחס אישי הם ערך עליון ועל כך מעידות הכלות הרבות שכבר הלביש. הסוד של שי טמון ביצירתיות והקשבה שלא נגמרת. התכונות הייחודיות האלו מאפשרות לו להגשים את חלומן של כל הכלות שמגיעות אליו ולתפור להן את השמלה המושלמת שעליה הן חלמו עוד בילדותן.

סלון בוטיק שי יעקב שמלות כלה. צילום: עומר צוק. דוגמנית: דנה פרנקו

יש מיתוס כזה שבחירת שמלת הכלה הוא תהליך מפרך.

"באופן כללי, ככל שהיחס אישי והליווי צמוד יותר, התהליך יהיה פחות קשה. התהליך הצפוף והאישי שאני עושה עם הכלה, לא מביא אותה למצב של קושי בבחירת השמלה. בשיח אמיתי אחד על אחד אנחנו יורדים לפרטים הכי קטנים, כאשר עוד בתחילה אני מאפשר לכלה למדוד דגם קרוב מאוד למה שאני הולך לתפור, כדי לא להגיע למצב בו השמלה הסופית תנפץ את חלומה. משמע, המדידה הראשונה היא כביכול כמו מדידה שלישית ולכן היא לא תצא מופתעת. כאשר משוחחים לעומק ומבינים מה הצרכים, אפשר לקלוט מהר יותר את האישיות והרצונות וכך לתפור שמלה מושלמת."

אילו אפשרויות יש לשמלת כלה חורפית?

"אם בחרת להתחתן בעונה הגשומה, זו הזדמנות נפלאה לטעום משתי העונות. בקיץ זה ברור שהשמלה תהיה חשופה וקצרה יותר בגלל החום, אבל בחורף יש מגוון אפשרויות עיצוב גדול יותר וניתן לתפור שמלות מטורפות עם בדים מגוונים וללכת עם החלום הכי רחוק שאפשר"

מה הטיפים שאתה יכול לתת לכלות לגבי תהליך בחירת השמלה?

1) מתי להתחיל: "את תהליך בחירת השמלה כדאי להתחיל בין ארבעה לשישה חודשים לפני החתונה. התהליך דורש מחקר, מדידות ותפירה ולכן כדאי להתחיל בשלב זה".

2) הכיני שיעורי בית: "קודם כל אני ממליץ לעשות שיעורי בית ולבדוק לאיזה סגנון את באמת נמשכת. תבדקי כמה שיותר, תחקרי באתרים, תתרשמי מעבודות ותתייעצי עם חברות ומשפחה אם זה עוזר לך. כאשר תגיעי עם רעיון כללי, אני אוכל לדמיין על פי הנתונים הפיזיים שלך איך אעצב את השמלה. לא כל בד מתאים לכל שמלה. לא כל בד מתאים לכל גוף. צריך לשים לזה לב ולהתייעץ עם המעצב כמה שאפשר. האם הנפח מתאים לך? האם יש צורך בשובל? לא בטוח, כדאי שנבדוק ביחד. לפעמים אני מנפץ חלומות אבל מגשים חלומות חדשים. יכול להיות מצב שאני אשלוף שמלה מעוצבת מקולקציה קודמת, והיא תשב עלייך בול והכל יהיה הרבה יותר פשוט"

3) הכירי את גופך: "באילו בדים את מרגישה פחות בנוח? מה מבנה הגוף שלך? מה הסגנון שיותר מחמיא לך? תוך כדי שאת בודקת את הדברים האלו עם עצמך, חשוב שתהיי פתוחה להצעות חדשות של המעצב. בפגישות איתי אני יודע להתאים את הגזרה הנכונה ביותר על פי מבנה הגוף. אני נותן את הדעה הכי כנה בנוגע להתאמה ולסגנון הנכון וגם נותן עצות לגבי הסטיילינג הכללי"

4) לקבוע תור מראש: "כשכלה מגיעה אלי אני רוצה לתת לה את כל תשומת הלב האפשרית. לכן חשוב מאוד לקבוע יום ושעה מוגדרים כדי שאוכל לתת את מלוא היחס וההקשבה"

כתובת: האורגים 20 אשדוד
טלפון: 050-9339021
קישור לדף הפייסבוק

שמלת כלה בעיצוב אישי שי יעקב. צילום: עומר צוק.. דוגמנית: דנה פרנקו


גן אירועים "עדיה"

אז אחרי שבחרנו שמלה וצלם הגיע הזמן לבחור אולם. החשש העיקרי של זוגות רבים בתקופת החורף הוא מה יקרה במצב שירד גשם או שתהיה רוח פרצים. מסתבר שיש פתרון: תרשו לנו להכיר לכם את גן האירועים "עדיה" היחיד בארץ בו ללא ספק תהיו רגועים ושלווים יותר. ולמה? כי הם היחידים ששולטים במזג האוויר! מבולבלים? גם אנחנו. יצאנו לברר.

אם אתם מתכננים חתונה כדאי שתכירו את אולם עדיה השוכן בעיר יבנה, כ-30 דקות מתל אביב. המתחם מתפרש על שבעה דונם ומציע שני אולמות מפוארים וגן טוסקני מטופח. צוות המקום יגיש לכם את האוכל תוך שירות אישי וקשוב וילווה אתכם מהרגע הראשון ועד הפרט האחרון. את החוויה משלים המטבח הקולינרי המיוחד בראשם של השפים יורם ודדה וקנין, מטבח עשיר ומתוחכם בלווי ניחוחות וטעמים בינלאומיים, כאשר התפריט מוחלף בהתאם לתקופה. לא פלא שהאורחים פותחים את הסטורי למראה המנות ולא משאירים פירור על הצלחת. אבל מה שבאמת הכי מסקרן הוא שאולמי עדיה הם היחידים בארץ שגם בחודשי הקיץ החמים וגם בימים הגשומים של החורף שולטים במזג האוויר בעצמם!

אולמי עדיה

אולמי עדיה

אז איך זה קורה? איך אתם שולטים במזג האוויר?

"כאשר מזג האוויר לא מאיר פנים, לרוב מה שעושים בכל גני האירועים בישראל זה להקים אוהל סגור בו זוג האוהבים יתחתן" מספר עובדיה, אחד מבעלי האולם. "באוהל כמובן אין גמישות מכיוון שהוא סגור ואין יותר מדי מה לעשות עם זה. החל משנת 2019 אנחנו בעדיה נוכל לשלוט במזג האוויר ע"י לחיצת כפתור. בלחיצת כפתור מהירה האורחים יוכלו להיות בחלל מקורה במשך כל קבלת הפנים (ואז נעים לכולם גם אם קר בחוץ או חם ולח) ולקראת החופה ליהנות מגג פתוח. כאשר מזג האוויר משתנה, נוכל להחליט אם לפתוח או לסגור את הגג באופן חלקי או באופן מלא, וכל זה יקרה תוך 15 שניות בלבד. בנוסף, יש לנו מעטפת דלתות זכוכית מתכווננות, מצנני אוויר בקיץ או עמודי חימום בחורף שמשלימים את החוויה. כך ניתן להתחתן בלי לדאוג לטפטוף או רוחות בלתי רצויות. בקיצור, אפשר לצאת מהאוהל ולהיות רגועים במשך כל החתונה"

עדיה כולל שני אולמות, ״עדיה בוטיק״ – אולם בוטיק לאירועי יוקרה של עד 520 איש ו- ״עדיה פאלאס״ – היכל לאירועים מפוארים של עד 850 אורחים. לשני האולמות הפרדה מלאה בינם לבין קבלת הפנים ומיקום החופות מאפשרים גמישות מלאה בהתאם להעדפות של כל זוג. בכל אחד מהאולמות סוויטה גדולה ומפנקת הכוללת מקלחת ושירותים.

הצוות המקצועי ילווה אתכם לאורך כל האירוע ויעניק לכם חוויה בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. את חתונתכם יעטוף נוף עוצר נשימה הכולל עיצוב אדריכלי מוקפד וגן טוסקני הכולל מזרקות, צמחיה עשירה ופרטים נוספים שיאפשרו לכם לעצב את האירוע כאוות נפשכם. גן האירועים עבר שיפוץ בניחוח אירופאי-טוסקני שמשתלב בשלמות עם המטבח הקולינרי גורף המחמאות וישאיר את האורחים שלכם פעורי פה ורעבים לעוד. ואם לא צריך לדאוג למזג אוויר, אז הרי לכם חתונה מושלמת בה תהיו רגועים ומאושרים!

עובדיה מסכם: "היום הגדול שלכם הוא המהות. אנחנו כאן כדי להעניק לכם שירות. אישי וקשוב, אדיב ויעיל, עם מנהל אירוע אישי שמלווה אתכם לאורך כל שלבי ההפקה, מקשיב, מייעץ ומגשים, מהרגע הראשון ועד הפרט האחרון. עם מסורת אירוח ארוכת שנים ומוניטין ידוע, מובטחת לכם מעטפת שירות שמבינה ומספקת בדיוק את מה שאתם צריכים ביום הגדול שלכם. מזל טוב!"

כתובת: רחוב שידלובסקי 3, מחלף שורק, כביש 4, יבנה
טלפון: 08-6486488
קישור לאתר
כתובת דוא"ל: [email protected]
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

חופה באולמי עדיה


כתבה שיווקית 


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר