מוסכים מומלצים באשדוד
מוסכים מומלצים באשדוד

מוסכים מומלצים באשדוד | המקומות ששווה להכיר

הנורה האדומה ברכב החלה להבהב? גיליתם תקלה? זה הזמן להגיע למוסך מקצועי שיטפל בבעיה במהרה. הכנו לכם רשימה של כמה מוסכים מומלצים באשדוד שכדאי שתשמרו 

פורסם בתאריך: 31.10.18 21:19

     

מוסך רכב אטמור

בדיקות תקופתיות, תחזוקה שוטפת, טיפולים ותיקונים לרכב חשוב לבצע במוסך מקצועי, אמין וותיק שמאפשר לכם לאחר הביקור בו, להכנס לאוטו ולנסוע בראש שקט. רובנו הרי לא באמת מבינים בכל הקשור לתקלות וצרכי הרכב שמסיע אותנו ממקום למקום, לכן ישנה חשיבות גדולה למוסך בו נבחר להפקיד את הרכב שלנו ועל כן חשוב לבחור במוסך שיודע את העבודה.

כזה הוא מוסך רכב אטמור – סוכנות אוטומקס באשדוד, יבואני טויוטה ו-JEEP. המוסך שהוקם בשנת 1970 על ידי רפאל אטיאס, היה לאחד מהמוסכים הראשונים שהוקמו באשדוד, ובמרוצת השנים הפך לאחד המובילים בתחום הרכב באזור אשדוד, אשקלון והסביבה. חברת רכב אטמור משמשת כיום כ-One-Stop-Shop לבעלי רכבים ומספקת שירותי מכירת רכב חדש ממותגי טויוטה וג'יפ. כמו כן המוסך מחזיק במחלקת טרייד אין, מחלקת פחחות וצבע, מחלקת מימון לרכישת רכבים, ואף פועל כמוסך מורשה לטיפולים ותיקונים מטעם משרד התחבורה.

מוסך אטמור (צילום: שי אטיאס)

מוסך אטמור (צילום: שי אטיאס)

המוסך שבמשך עשרות שנים שימש כמוסך מורשה של פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט משמש כיום כמוסך מורשה – יבוא מקביל לרכבי טויוטה וג'יפ ויבצע עבורכם את כל סוגי הטיפולים והתיקונים. תודות לשימוש נרחב בטכנולוגיות מתקדמות, הרכב שלכם יזכה לטיפול מסור ומקצועי. במוסך ישנן שלוש מחלקות המאפשרות לצוות המקצועי להעניק לקהל הלקוחות חוויית שירות ללא פשרות: מחלקת מכונאות רכב, מחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת ומחלקת פחחות וצבע.

במחלקת מכונאות רכב מוענקים שירותי מכונאות על ידי מכונאי רכב מוסמכים ומנוסים "במוסך ובמרכז השירות יקבלו בעלי הרכבים שירות הכולל שימוש בחלפים מקוריים של היצרן. כמו כן, לנוחיות הלקוחות אנחנו מציעים חלפי O.E.M", אומר שי אטיאס, מנהל מחלקת פחחות וצבע במוסך רכב אטמור – סוכנות אוטומקס, אשדוד. "בנוסף לתיקונים ותקלות אנו מבצעים במרכז השירות את כל השירותים המכניים הדרושים לרכב, כגון: הכנת ובדיקת רכב לטסט שנתי, בדיקות חורף לרכב וכמובן בדיקות תקופתיות לרכב".

מחלקת הדיאגנוסטיקה הממוחשבת שבמרכז השירות מטפלת במקצועיות רבה בכל המערכות הממוחשבות ברכב. בעולם שמשתנה בכל רגע נתון ללא היכר, מקפידים במוסך רכב אטמור אשדוד להיות עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בחידושים ובטכנולוגיות המתקדמות המוצעות כיום בתחום הרכב הממוחשב. במחלקה הכוללת טכנאים והנדסאים מוסמכים, עומדים לשרות הנהגים מחשבי אבחון וסורקי טכנולוגיות ותקלות משוכללים. אנשי המקצוע במחלקה מקפידים להתעדכן במהלך השנה על מנת להעניק שירות מקצועי, נכון ויעיל לבעלי הרכבים.
בשנה האחרונה המוסך הוסיף לסל ההתמחויות שלו גם ידע מעמיק בטיפול במערכות רכב היברידיות המשלבות מנועי בנזין וחשמל.

מחלקת פחחות וצבע מצוידת בכלים, מידע הכרחי וחידושים המבטיחים תיקוני רכב בטיחותיים ומקצועיים ברמה שלא הכרתם, "במחלקת הפחחות והצבע במוסך שלנו מתמחים אנשי המקצוע בתיקון נזקי תאונות – אפילו הקשות שבהן, בפחחות ובצבע. החלפים בהם נעשה שימוש הם מגוונים ולצד חלפים מקוריים, ניתן למצוא רכיבים חליפיים או חלפים משומשים – בהתאם לכיסוי הפוליסה".

"על מנת שלקוחותינו ייהנו משירות אדיב אנחנו מקפידים לצד עבודה מקצועית גם על רמת מחירים הוגנת ושווה לכל נפש. המטרה שלנו היא להעניק חוויית שירות כוללת ללקוחות ולגרום להם להיות מרוצים ושבעי רצון מהעבודה, השירות והמחיר גם יחד" אומר שי אטיאס.

כתובת: ההדרים 40, אשדוד
טלפונים: 08-8560789, 08-6706050

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

שעות פעילות:
א-ה': 16:30-08:00
ו': 12:00-08:00

שעות פעילות סוכנות מכירת רכב חדש:
א-ה': 18:00-09:00
ו': 13:00-09:00

מקום אמין ומקצועי (צילום: שי אטיאס)

מקום אמין ומקצועי (צילום: שי אטיאס)


מוסך פחחות וצבע הדרים בע"מ

אין אשדודי שלא מכיר את הדמות האייקונית והאהובה מוסא הפחח, מנהל המוסך "פחחות וצבע הדרים בע"מ (מוסמך משרד התחבורה) ברחוב העמל 16 באשדוד. לקוחותיו של מוסא רואים במוסך כבית, ויודעים שיקבלו את העבודה המקצועית, האמינה והיסודית ביותר במחירים ההגונים ביותר לכיסם, ולכן ממשיכים להגיע למוסך בעצימת עיניים, ליהנות מהאווירה המשפחתית ולקבל שירות טוב ואמין כל פעם מחדש.
עם 20 שנות ניסיון בתחום הפחחות והצבע, הקים מוסא את המוסך בשנת 2014 וממש לאחרונה, במטרה לתת שירות רחב ואיכותי יותר ללקוחות, הוקם סניף נוסף בצמוד לסניף הקיים ברחוב העמל 18.
המוסך נותן שירותי פחחות וצבע לכל סוגי הרכבים: פרטי, מסחרי, אופנועים, רכבי אספנות ועוד.
תוכלו לקבל במוסך שירותי צבע באמצעות "צביעה בהתזה" המתבצעת בתנור חדש ומתקדם עם החומרים הטובים והאיכותיים שקיימים כיום בענף. כמו כן, המוסך מאובזר בכל המכשירים המתקדמים והחדישים וביחד עם הצוות המקצועי מגיעים לתוצאה מושלמת.
"כשמגיע אלינו רכב אנחנו נותנים את כל הפתרונות הרלוונטיים על פי המקצועיות והידע שלנו בשילוב של שקיפות מוחלטת אל מול הלקוח" מספר מוסא. "בעזרת הצוות המסור שעובד מסביב לשעון ומתמחה בעבודות פחחות וצבע בתנור אנחנו נענים גם לאתגרים כאשר מגיעים אלינו רכבים לאחר תאונות קשות או רכבי אספנות מיוחדים".

בנוסף, המוסך עובד בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח ושותף לכל ההשתתפויות העצמיות בשיטת "מפתח תמורת מפתח".
מוסא מסכם: "אתם מוזמנים להגיע בבוקר ולהשאיר את הרכב שלכם לטיפולו המסור של הצוות. אנחנו נטפל בו מא' ועד ת' וכשתסיימו את יום העבודה שלכם תוכלו פשוט להגיע ולקבל אותו כמו חדש. מבטיחים שלא תתאכזבו".

כתובת: עמל 16 באשדוד
שעות פעילות המוסך:
א'-ה': בין השעות 7:00-18:00.
ו': בין השעות 7:00-14:00.
טלפון: 053-7778501
טלפון: 08-8564634

רכב אספנות, מוסך ההדרים אשדוד (צילום: אורן יפת)

רכב אספנות, מוסך ההדרים אשדוד (צילום: אורן יפת)


מוסך פיקס מוטורס

לפני 5 שנים חנן כץ הקים בעשר אצבעות את מוסך "פיקס מוטורס" מתוך מטרה להפוך את הידע הרב שרכש החל מהשירות הצבאי בתור מכונאי ובמהלך השנים לכדי מוסך מקצועי המעניק שירות אמין ואווירה משפחתית. לקוחותיו החוזרים של המוסך מעידים כי השירות, הסובלנות והאמינות של צוות המוסך מאפשרת להם להרגיש בבית ועל כן הם חוזרים לבצע טיפולים רק במוסך פיקס מוטורס.

מוסך פיקס מוטורס. צילום: חנן כץ

מוסך פיקס מוטורס. צילום: חנן כץ

כיום המוסך הינו מורשה של משרד התחבורה אשר חרט על דגלו ערכים של אדיבות, סובלנות, מקצועיות ואמינות. את השירות הלבבי והאדיב מעניקים באהבה צוות מיומן של מכונאים בעלי תעודות וניסיון רחב שנים כאשר שירות אישי ומקצועיות הם הערכים המובילים אותם. המוסך מציע שירותים במגוון תחומים: הכנה והעברת טסט כולל שינוע (איסוף והשבת הרכב ללקוח), דיאגנוזה לכל סוגי הרכבים, בדיקת הכנה לחורף, החלפת צמיגים ושירותי מחלקת חשמל.

כשתגיעו למוסך תוכלו לנוח בפינת הישיבה הממוזגת, להתכבד בפינת הקפה ולקבל את רכבכם תקין במהירות.
"הלקוחות שלנו כבר הפכו מזמן למשפחה" מספר חנן. "אנחנו מתייחסים לרכבים של הלקוחות כאילו והיו שלנו, אם זאת ע"י שקיפות מלאה בכל הליך הטיפול ואם זאת בנתינת יחס אישי והקשבה לכל הצרכים של הלקוחות" מספר חנן. "אתם מוזמנים להשאיר את הרכב ולקבל אותו חדש בסיום היום. הצוות המסור ייתן את כל הנשמה כדי שתקבלו את רכבכם תקין וכדי שתצאו מרוצים".

המוסך מציע מבצעים משתנים מחודש לחודש עבור הלקוחות ומקבל לקוחות פרטיים מאזור אשדוד והסביבה, כאשר מרבית לקוחותיו הם לקוחות חוזרים אשר רואים בו בית מקצועי ואמין וממליצים לחברים ומשפחה.

המלצה מתוך עמוד הפייסבוק:
"מוסך פיקס מוטורס. המוסך האמין והמקצועי באשדוד. חנן הבעלים בנה אותו בשתי ידיו ושומר על המוניטין לאורך זמן. בלי טריקים ובלי שטיקים. ממליץ בחום" (ארקדי מייסטר).

שעות פעילות המוסך:
א׳-ה׳: 08:00-17:00
ו׳: 08:00-13:00.
כתובת: העמל 27, אזור התעשייה הקלה אשדוד.
טלפון: 050-7983719
08-6372707
פייסבוק 
מייל

פיקס מוטורס. צילום: חנן

פיקס מוטורס. צילום: חנן


הכירו את מוסך אוטו רן

"אוטו רן" הוא מוסך ותיק ומוכר באשדוד בהנהלתו של ניסים מכלוף אשר מוביל ומנחה במקצועיות את צוות העובדים המיומן. אנשי הצוות במוסך יתקנו כל תקלה, יחליפו כל חלק ויטפלו ברכבכם מכל הלב תוך אמינות ויחס אישי מעל המצופה.

צוות המוסך בעל הסמכה מלאה בענף המכונאות בנזין ודיזל עם ניסיון עשיר ועם תעודות הכשרה רבות בענף הרכב. "שירות ואמינות ללא תחרות זה המוטו שלנו" מספר נסים בהתרגשות. "אנחנו מדברים עם הלקוחות בגובה העיניים, עובדים בצורה מסודרת ואמינה כדי לתת ללקוח את השירות הטוב והיעיל במחיר ההוגן ביותר". שמו של המוסך הולך לפניו, ומתפאר בלקוחות חוזרים רבים, הן פרטיים והן מוסדיים.

המוסך מתמחה בכל סוגי הרכבים (בנזין ודיזל) ונותן את שירותיו בכל תחומי המכונאות לרכב: תיקון מנועים, שיפוץ מנועים וגירים, שיפוץ כללי, תיקונים או החלפה על פי הצורך וכדומה. כל זאת מתבצע עם מגוון המערכות והאבזור המתקדם ביותר בתחום הרכב. שירות מיוחד ונוסף שמצאנו שהמוסך מאפשר הוא טיפול ובדיקות ממוחשבות לרכבים חדשים. המוסך מחזיק את כל ציוד הטיפול למערכות המחשוב החדשות ברכבים.

כשתגיעו למוסך, אחד מאנשי הצוות יבדוק את רכבכם ללא גביית תשלום, ובמקרה שקיימות תקלות תקבלו הצעת מחיר התחלתי. במידה ואישרתם את הצעת המחיר, תוכלו להשאיר את הרכב לטיפולו המסור של צוות המוסך. במידה והחלטתם שלא, לא תהיו מחוייבים על בדיקת הרכב. בנתיים, תוכלו להמתין בנעימות בחדר ההמתנה הגדול והמרווח, להנות משתייה חמה או קלה באווירה נעימה ומשפחתית. איכות החלפים שהמוסך מציע ברמה גבוהה מאוד וכן המחיר הוגן למען הלקוח. ניסים מסכם: "בשבילנו, הלקוח נמצא בראש הפירמידה. זה מתבטא בשירות איכותי וביחס אישי שאנחנו מעניקים. המקצועיות והאמינות הגבוהה של הצוות היא מעל הכל מבחינתי. אני מזמין אתכם להגיע למוסך להשאיר את רכבכם ולקבל אותו בסיום הטיפול כמו חדש"

שעות פעילות המוסך:
א'-ה': 07:30-16:00
שישי: 07:30-13:00
כתובת: היוצר 7, אשדוד
טלפון: 052-3450627
08-8532233
08-8526470

מוסך אוטו רן

מוסך אוטו רן


הכירו את מוסך ב.ממ בע"מ

מרכז שירות ב.ממ בע"מ הינו מוסך ותיק ובעל מוניטין רב באשדוד הקיים משנת 1976 ומתהדר באלפי לקוחות נאמנים בזכות האווירה הביתית, המקצועיות והאמינות מצד כל אנשי הצוות.

המוסך הינו מורשה משרד התחבורה ומומחה ברכבי סוזוקי וקרייזלר. המוסך מנוהל ע"י איציק מסיקה אשר בנה את המוסך במו ידיו ועם השנים אסף אנשי צוות מיומנים שהצטרפו לחגיגה. איציק הוא בעל מקצוע ותיק אשר בילה את מרבית חייו בענף הרכב, התמקצע רבות וצבר ניסיון רב, כאשר היום הוא מוביל את צוות המוסך לערכים של מקצועיות, אמינות והגינות. לקוחות המוסך הם פרטיים ומוסדיים אשר חוזרים אל המוסך פעמים רבות ומעידים על שירות אדיב, אישי ומקצועי של הצוות. בין שירותי המוסך תוכלו למצוא טיפולים ותיקונים בתחומי המכונאות, חשמל פחחות וצבע ומיזוג אוויר. כמו כן, במידה ושמתם לב כי קיימת תקלה ברכב תוכלו לקבל שירותי אבחון ודיאגנוסטיקה שיאתרו את התקלה ברכב שלכם במהרה.

בנוסף המוסך מציע שירותי הכנה לרישוי, לקיחת הרכב למבחן רישוי שנתי, העברות טסט, בדיקות חורף וקיץ ועוד. כל שירותי המוסך ניתנים על ידי אנשי מקצוע מיומנים כאשר הציוד והמכשור במוסך הינו המתקדם והחדיש ביותר בענף על פי אמות המידה של היבואנים.
במידה והיום שלכם עמוס, תוכלו להסיר דאגה אחת מהלב, ולהשאיר את הרכב לטיפול של בעלי המקצוע במוסך ולקבלו במצב תקין ולשביעות רצונכם. כמו כן, במידה ותחפצו בכך, תוכלו לקבל רכב חלופי במחיר מסובסד או שתוכלו להמתין בזמן התיקון בחדר ההמתנה הכולל מכונת קפה מתקדמת ושתיה קלה לנוחיותכם, תוך צפייה בטלויזיה או קריאת עיתון יומי. המוסך מציע מבצעים מתחלפיםבאופן שוטף ומחירים הוגנים ללקוח בהתאמה לאיכות החלפים.

שעות פעילות המוסך:
א'-ה' בין השעות 07:30-16:00
ו' וערבי חג: 07:30-12:00
כתובת: האשלג 50 א.ת. צפוני אשדוד
טלפון: 08-8522337
08-8525271

מוסך ב.ממ

מוסך ב.ממ


הכירו את מוסך דן מעבדות רכב

דן מעבדות רכב הינו מכון המתחמה בבדיקות רכבים לפני קניה וכיוון פרונט לכל סוגי הרכבים. המוסך ממוקם ברחוב החרושת 33 באזור התעשייה הצפוני באשדוד והוקם בשנת 2012 ע"י שני חברים צעירים, דוד עסילה וניסים גואטה (מכאן נגזר רש"י התיבות ד"ן). עוד כשהיו ילדים, ניסים ודוד התאהבו בתחום הרכב, וכאשר התבגרו החליטו להפוך את האהבה למקצוע כדי ליצור שינוי ולהוביל דרך חדשה המשלבת דם צעיר ומענה בהתאם לטכנולוגיה המתקדמת בענף.

לקוחות המוסך מעידים על השירות המקצועי והיחס האישי אשר מקבלים פעם אחר פעם מאנשי הצוות ומעבירים המלצות לחברים ומשפחה. הצוות בעלי ניסיון רב והכשרות מקצועיות כאשר מתעדכנים באופן שוטף בכל טכנולוגיה חדשה בענף הרכב."אנחנו מאמינים ביחס אישי ובתקשורת בגובה העיניים" מספר ניסים. "אנחנו יודעים לקרוא את הלקוחות ולהתגמש עם הצרכים שלהם תוך מקצועיות בלתי מתפשרת. אנחנו לא עובדים בשביל הכסף אלא בשביל לתת שירות טוב למען לקוחתינו".

בדיקות לפני קניית רכב

בטרם קניית הרכב יש לבדוק האם עברתם על כל המרכיבים החשובים של בדיקת רכב לפני קניה מוצלחת. מוסך דן מעבדות רכב בע"מ הינו מומחה בתחום בדיקות לפני קניה ולכן במידה ואתם בתהליך קניית רכב ומעוניינים לקבל בדיקה מקצועית, תוכלו לעבור את כל הבדיקות הרלוונטיות שיניחו את דעתכם: בדיקות ממוחשבות, בדיקות הספק מנוע (דינמומטר), בדיקות ממוחשבות, בדיקות פח, בדיקות צבע. הצוות יעבור איתכם על כל הפרטים הקטנים ביותר ברכב שלכם לפני הקניה כדי שתוכלו לדעת בוודאות מה מצב הרכב שאתם רוצים לקנות.

"בדיקת רכב דורשת מאיתנו להיות גורם בעל השפעה מכריעה בקניית רכב שתהווה עבור הלקוח שלנו הוצאה כספית לא מבוטלת, בטיחות ואיכות חיים. אנו לוקחים את הממצאים ופורסים אותם בפני הלקוח תוך התאמה אישית לגבי הבנתו ומשתדלים לחשוב כמוהו ולתת הסבר מדויק וברור. אין מצב שהלקוח ייצא לא מסופק " מספר דוד.

בדיקת תקינות רכב אחרי תאונה

חשוב לדעת כי על פי החוק, רכב שעבר תאונה נדרש לעבור בדיקות מקיפות ולקבל תעודת תקינות רכב כדי לאפשר לו פעילות מלאה וחלקה בכביש. מוסך דן מעבדות רכב הוא אחד מהמוסכים היחידים המורשים להעביר בדיקות אלו. בתוך המוסך קיימת מעבדה מוסמכת (על פי תקנה 309) במטרה לאפשר לרכבים אלו לחזור לפעילות מלאה על הכביש. במעבדה המקצועית הרכב יעבור סדרת בדיקות מקיפה (מעבר למכון טסטים) הכוללת בדיקת שלדת הרכב, בדיקת פרונט, בדיקת בלמים, וכמובן בדיקה מקיפה ללא קשר לתאונה שבסופה תקבלו תעודת תקינות.

כיוון פרונט

בדן מעבדות רכב מבצעים כיוון פרונט לכל סוגי הרכבים כולל רכבי משא ואוטובוסים עם התמחות ברכבי ספורט ורכבי ארבע על ארבע. לאחר טיפול במוסך שכלל החלפה של חלקי מתלה או לאחר תאונה ובכל מקרה של מכה חזקה באחד הגלגלים, מומלץ לבצע כיוון כחלק בלתי נפרד מהליך החלפת הצמיגים. כמו כן, מומלץ לבצע בדיקת פרונט במידה ומתגלים לפתע "רעשים" בנסיעה שלא היו קיימים קודם. רעש הוא נורת אזהרה לבלאי במכלולי המתלה ויש לדאוג לבדוק ולתקן זאת ללא דיחוי! כיוון לקוי יגרום לצריכת דלק גבוהה, בלאי מואץ של צמיגים ואיבוד אחיזת הרכב בכביש.
"כאשר רכב מגיע אלינו ראשית נעשית נסיעת מבחן ברכב כדי לאתר תקלות נוספות שייתכן שלא יורגשו על-ידי הנהג הממוצע ,לאחר מכן אנו מבצעים בדיקה כללית לצמיגים ולמכלולי המתלים (ביצוע כיוון כאשר קיים חלק פגום במתלה או שקיימים "חופשים" יגרום לכיוון לא תקין). במידה וקיים צורך בהחלפת מכלל מסוים ולאחר אבחנה מדויקת, נסביר ללקוח הכל לגבי משמעות התיקון" מספר ניסים. הציוד במוסך מותאם לטכנולוגיה המתקדמת בעולם ומאושר על-ידי גדולי יצרני הרכב, נבדק ומאושר מידי שנה ע"י מכון התקנים הישראלי ועומד בסטנדרטים גבוהים.

בזמן שרכבכם מטופל, תוכלו לנוח בעמדת ההמתנה ולהיות בטוחים שהוא בידיים טובות. תוכלו ליהנות משתיה חמה או קלה בזמן ההמתנה ולקבל את הרכב שלכם תקין במהירות.
מוזמנים להגיע למוסך ולהיווכח בעצמכם.

כתובת: החרושת 33 (אזור התעשיה הצפוני) אשדוד
שעות הפעילות: א'-ה': 08:00 – 16:30
ו': 08:00 12:00
טלפון:08-6519911
פקס: 08-6519913
עמוד הפייסבוק
עמוד האינסטגרם

דויד עסילה (דן מעבדות רכב)

דויד עסילה (דן מעבדות רכב)



הכתבה השייוקית נכתבה בשיתוף עם המוסכים 


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר