הכירו את "סככות מעיין"
הכירו את "סככות מעיין"

הפתרון המושלם לגגות ומרפסות בימי החורף הגשומים: הכירו את "סככות מעיין"

בקרוב מאוד יתחילו הגשמים וכמו בכל חורף, ננעל את המרפסות והגגות שלנו עד הקיץ הבא. האמת שזה ממש לא חייב להיות כך. יצאנו לפגוש את חן בן שבת, בעל חברת הסוככים "סככות מעיין" כדי לשמוע על מגוון הפתרונות המשתלמים שלהם להצללה ואיטום

פורסם בתאריך: 21.10.18 20:50

     

אם השנה אתם רוצים לנצל את המרפסת או הגג בחורף, ומתלבטים מה הפתרון הטוב ביותר, כדאי שתכירו את "סככות מעיין", מהחברות המובילות ביותר בענף הסוככים המציעה פתרון אטרקטיבי להצללה, איטום והגנה מפני תנאי מזג האוויר בכל ימות השנה.

עם ותק של 40 שנה בייבוא, שיווק והתקנת סוככים לבתים פרטיים ועסקים, המפעל המשפחתי "סככות מעיין" ממשיך לתכנן, לייצר ולהרכיב במרץ את מוצריהם ע"י כארבעים עובדים מיומנים במפעל החברה בקריית גת. כל מוצרי החברה באיכות הגבוהה ביותר, בעלי תו תקן ובדים בייצור ישראלי המותאמים לאקלים של מדינתנו הקטנה. את הסוככים ניתן לראות מפוזרים ברחבי הארץ בבתים פרטיים, בניינים משותפים, חברות, בתי קפה מסעדות ועוד. לקוחות פרטיים רבים באשדוד והסביבה בוחרים בסככות מעיין כדי לסגור את מרפסותיהם, ומעידים על שירות אמין, הוגן ורמת שביעות רצון גבוהה מאוד מהמוצרים.
"סככות מעיין" היו הראשונים בארץ שסיפקו סוככים לכל חנויות סליקת האשראי כאשר חברת "ויזה" נכנסה לשוק העסקי. בין לקוחותיהם : "שטראוס", "מפעל הפיס", "עלית", "ידיעות אחרונות" ועוד.
הסיפור המשפחתי החל עוד בשנות השמונים, כאשר דודתו של חן בן שבת, מנהל המפעל כיום ובנו של שלום בן שבת המייסד, החלה לתפור בדים. "המשפחה והלקוחות התרגשו מכישרונה, וכך עלה לאבי הרעיון להקים חברת סוככים משלנו בה נאגד את יכולתם של כל בני המשפחה תחת קורת גג אחת" מספר חן.

אילו יתרונות יש לסוככים?

"הסוככים שאנחנו מתקינים הם ידניים וחשמליים בשילוב של בדים איכותיים אשר חוסמים את קרינתה של השמש ומגנים על העור. בנוסף, הבדים עמידים מאוד בתנאי מזג האוויר השונים אם זה גשם, רוחות, לחות ואף ברד. בחורף זה יכול להיות פתרון מושלם לאנשים שאוהבים לבלות את הערב במפרסת או בגג בפרטיות, בצפייה בטלוויזה או בקריאת עיתון מבלי לסבול מקור או להירטב מטיפות הגשם בחורף. ניתן להניח מתחת לסוככים כל ציוד גן ולא לדאוג להרס עקב תנאי מזג האוויר"

למה להתקין סוכך ולא לבנות פרגולה או כל פתרון הצללה אחר?

"להבדיל מפתרונות קבועים אחרים, לסוככי הגלילה יש גמישות רבה. מכיוון שהם ניתנים לקיפול, במידה ומזג האוויר משתנה, ניתן לגלול אותם וליהנות מהאוויר הפתוח בימים הפחות סוערים"

ממש כמו להיות עם ולהרגיש בלי!

"לגמרי. בנוסף, המראה של הסוככים נשאר חדש לאורך השנים וזאת כי אין צורך בתחזוקה שוטפת של הסוכך. ע"י ניגוב קליל של סמרטוט ניתן לחזור למראה החדש במהירות.
יתרון נוסף הוא אפשרות הסגירה ההרמטית שאינה דורשת אישור מהעירייה או תשלום ארנונה עבור הסגירה. סוככי הגלילה נחשבים זמניים לעומת פרגולות וסגירות אחרות ולכן לא דורשות אישורים ותשלומי לעירייה".

ואיך נדע איזה סוכך מתאים למרפסת או לגג שלנו בבית?

"קודם כל תצטרכו להבין מה הצרכים שלכם באופן מדויק. בזה יוכל לעזור לכם יועץ מטעמנו שיגיע עד לפתח ביתכם. לאחר שיחה מקצועית בה תבינו מהם האפשרויות שלכם ביחד, תוכלו לגבש דעה לגבי הסוכך המתאים. באופן כללי, אנחנו מציעים מרקיזות מתקפלות, סוככי זרועות שניתן לשלב בהם פתיחה וסגירה חשמלית (פחות מתאימים לחורף) או סככות קבועות ללא אפשרות קיפול. תוכלו לתאם עמנו טלפונית או דרך האתר פגישת ייעוץ בחינם וללא התחייבות. בפגישה תראו את כל הדוגמאות, הצבעים והבדים ולאחר מכן תוכלו לקבל הצעת מחיר להחלטתכם"

יש לך טיפ נוסף לפני סיום?

"אם אתם רוצים נוחות מירבית, אני ממליץ על הסוככים החשמליים. אם אתם בעלי עסקים, הסוככים המתקלפים הם האפשרות הטובה ביותר עבורכם. על סוככים אלו, ניתן להטביע את מיתוג העסק, שעליו אחראים אנשי הגרפיקה וכל זאת נעשה ללא תשלום נוסף!"

ניתן להתרשם ממגוון הסוככים המלא באתר
טלפון:1800-232311
קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינסטגרם

סכך למרפסת בניין פרטי תוצרת "מעיין סככות"

סכך למרפסת בניין פרטי תוצרת "מעיין סככות"

 


**הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם "מעיין סככות"


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר