סטודיו תומאס דניאל
סטודיו תומאס דניאל

הכירו את סטודיו תומאס דניאל: הסטודיו המומלץ לקעקועים באזור הדרום

תומאס דניאל, אמן הקעקועים האשדודי הידוע, כבר מזמן קיבל מתושבי האזור את תואר הכבוד "המקעקע המוביל באזור הדרום והסביבה". יצאנו להכיר אותו

פורסם בתאריך: 10.10.18 19:51

עדכון אחרון: 1.2.20 11:00

     

צעירים, מבוגרים, סלבים ואנשי ציבור מהארץ ומהעולם פוקדים את הסטודיו של תומאס דניאל פעם אחר פעם וחלקם אף הופכים לחבריו הטובים ביותר. למרות הכל, הוא מתעקש להישאר צנוע וממשיך לקבל את הלקוחות שלו בעצמו בסטודיו הפרטי שלו ברחוב נתן אל בז 18 באשדוד: "אני אוהב אנשים. החיבור הרוחני עם הלקוחות שלי הוא מבחינתי דבר בלתי נפרד מהאמנות שלי. לכן מאוד חשוב לי לקבל את הלקוחות בעצמי, ולקעקע כל אחד מהם באופן אישי".

לא סתם תומאס הפך לאחד המקעקעים המוכרים והמקצוענים ביותר בארץ. כבר מגיל צעיר מאוד הוא גדל לתוך עולם האמנות ואת מרבית שנותיו העביר בגרמניה עם אחיו מיכאל, אמן מפורסם מאוד שעבד באותה התקופה בשחזור ושיפוץ ציורים בתוך מבנים וכנסיות עתיקות של רשויות הממשל הגרמני. "האמנות הייתה בכל הסביבה וההוויה שלי מאז ומתמיד" מספר תומאס בהתרגשות. "כשגרתי עם אחי, כבר בגיל צעיר מאוד הייתה לי הזכות לשפץ יחד איתו את כיסא הנדנדה הראשון במוזיאון האבולוציה במנייהם. השתתפתי בפרויקטים רבים של שיפוץ אומנות מכל הסוגים, ובמקביל עבדתי בתור מקעקע, שזה התחום שבאמת נמשכתי אליו כמו אל אש".

כבר 32 שנה הוא מסתובב עם מחט הקעקועים ביד כאילו היא כבר חלק מגופו. אל הסטודיו המדהים שלו מגיעים יום ביומו צעירים, מבוגרים, מפורסמים ואנשים מכל שכבות האוכלוסיה מהארץ ומהעולם וכל זאת כי שמעו מחברים, ומחברים של חברים שאצל תומאס הם יקבלו עבודה איכותית ולא שגרתית, סטרילית ועם אוקיינוסים של יחס אישי. "אני מתרגש כל פעם מחדש כשאנשים מכל הגוונים נכנסים ומתקעקעים בסטודיו שלי. אני נהנה עמוקות לשרת את כולם ולהשאיר להם על הגוף מזכרת מהאמנות שלי".

קעקוע אריה (קרדיט: תומאס דניאל)

קעקוע אריה (קרדיט: תומאס דניאל)

מלבד עבודתו כמקעקע, תומאס מעביר קורסים בתחום. עד היום הוא הסמיך מאות מקעקעים בסטודיו שלו והיד עוד נטויה. "חשוב לי מאוד לפתח את עולם הקעקועים כמה שאפשר. אני מאמין שקעקועים היא דרך ביטוי אומנותית לגיטימית ורלוונטית עבור כולם. כשאדם עושה קעקוע הוא עובר שלב בחיים, וזה משחרר לו משהו בנפש. זו זכות עבורי להיות חלק מהתהליך הזה ובמקביל גם להעביר את הידע שלי הלאה". בסיום הקורס אצל תומאס התלמידים מקבלים תעודה שאיתה אפשר להתחיל להתעסק בתחום באופן מקצועי תוך ליווי מתמיד וקרוב של תומאס בדרך להצלחה.

"להיות מקעקע זו התשוקה שלי. אך עם זאת, לקעקע אחרים זה לא משחק ילדים. זו אומנות עדינה ואינטימית שמשאירה חותם בגוף לכל החיים ולכן צריך לקחת אותה בשיא הרצינות".

תומאס דניאל (קרדיט: נעמה שושן)

תומאס דניאל (קרדיט: נעמה שושן)

בגיל 15 תומאס עשה את הקעקוע הראשון שלו שעליו התחרט מאוד. הוא נשאר עם כתף פצועה ומלאה בצלקות ובאופן לא פרדוקסלי נגמרה לו גם צלקת נפשית שבעקבותיה לא יצא מהבית כמעט שנה. אבל דבר אחד טוב יצא מכל הסיפור: תומאס הבטיח לעצמו שהוא הולך להיות מקעקע ויהיה מה: "הבטחתי לעצמי שאני הולך להתמקצע כמה שאפשר כדי שלא יהיו עוד אנשים שיוצאים מתוסכלים לאחר ההחלטה הגורלית הזאת".

אז מה צריך לבדוק לפני שעושים קעקוע?

"כדי לא להגיע למצב בו אתם סובלים מפצעים זיהומיים, שטפי דם וצלקות בעור, חשוב מאוד לבדוק כמה דברים: ראשית, תכננו מראש מה אתם רוצים לקעקע על הגוף ובאיזה אזור. אם אתם לא יודעים במדויק, אז תחשבו לפחות על רעיון כללי. שנית, חשוב מאוד לבדוק מה רמת המומחיות של המקעקע, איפה הוא למד ואיזו הסמכה הוא עבר. לא כל אחד שיודע לצייר ויש לו מוכנה בבית יכול להיות מקעקע. בנוסף, חשוב מאוד לשים לב אם מעשנים בסביבת העבודה, דבר שיכול לגרום לגירויים בעור והחלמה ארוכה יותר. שימו לב כי סביבת עבודה מלוכלכת מעידה על זלזול בניקיון החומרים וחוסר סטריליות במקום. מומלץ מאוד להתייעץ עם חברים שביקרו אצל המקעקע בעבר, ולבדוק עבודות של אותו המקעקע. תזהרו להתפתות להתקעקע במחיר זול כי כשהמחיר זול, גם העבודה תהיה פחות איכותית, וקעקוע כמו שאתם בטח יודעים, הוא לכל החיים. כדי להיות מקעקע טוב חובה לעבור קורס מקיף ומסודר ולצבור ניסיון רב שנים. זה תחום מסובך שצריך להכיר אותו על בוריו".

תומאס היה בעברו מתופף ויוצר מוזיקה אלקטרונית שהופיע לצד הרכבים שונים בארץ. ב-16 השנים האחרונות מאז שהוא חי בארץ הוא מפנה את כל תשומת ליבו לעשיה המרתקת בעולם הקעקועים. "אולי בעתיד אחזור לאהבה הישנה שלי למוזיקה" מספר תומאס.

ומה החלום הבא?

"אני רוצה להוציא לאור ספר שילמד את כל התורה של תחום הקעקועים מא' ועד ת'. אני מדמיין את זה כמו אנציקלופדיה לקעקועים בה אכלול את כל ההיסטוריה, הטכניקות, ואתן הסברים מפורטים גם ברמה הפרקטית. אני חולם להעביר את כל הידע הרחב שצברתי עם השנים הלאה. מלבד זאת, בפן הכי אישי שלי ומהלב, אני חולם למצוא אהבה חדשה וטובה ולהיות בזוגיות מאושרת".

כתובת: נתן אל בז 18 אשדוד
טלפון:050-5564600
קישור לאינסטגרם
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

לתמונות של קעקועים נוספים מבית היוצר של תומאס דניאל:

קעקוע חזה וכתף (קרדיט: תומאס דניאל)

קעקוע חזה וכתף (קרדיט: תומאס דניאל)

תומאס דניאל

סטודיו תומאס דניאל

סטודיו תומאס קעקועים (קרדיט: נעמה שושן)

סטודיו תומאס קעקועים (קרדיט: נעמה שושן)


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר