דלתות פנים וחוץ (מאגר Shutterstock)
דלתות פנים וחוץ (מאגר Shutterstock)

דלתות פנים וחוץ | טיפים מהחברות המובילות בתחום

לאור ההיצע האדיר, בחירת דלתות פנים וחוץ הפכה להיות יותר מורכבת עם השנים. יצאנו להכיר את החברות המובילות בעולם דלתות פנים וחוץ, כדי להבין מהאנשים המנהלים אותם על הטיפים הקטנים שלהם ומה הוביל אותם להצלחה בתחום

פורסם בתאריך: 12.7.18 10:04

     

דלתות 2000

בשנת 2018 זה כבר ברור דלתות הם כבר לא מוצר פונקציונלי בלבד. הודות לשינוי המרענן שהביאה עמה חברת פנדור, דלתות הבית הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות המגורים בישראל שלא לומר מרכיב מרכזי בעיצוב הבית. אם בעבר דלתות היו סממן של ביטחון והגנה הרי שכעת, הם אלמנט עיצובי משלים.
על פי סקרי מכון גיאוקרטוגרפיה בעבור "המבחן של המדינה" עולה כי המותג "דלתות פנדור" שמובילה את המהפכה העיצובית עם מעל שני מיליון דלתות במאות אלפי בתי אב ברחבי הארץ זוכה כבר 13 שנים ברציפות ב-26 סקרי דעת קהל בתואר "יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל", בנוסף בסקר שערך מכון סמית בפברואר 2018 נמצא כי 81% מהנשאלים היו מחליפים את דלתות הפנים שלהם לדלתות פנדור.
יאשה מירל, מנכ"ל ומייסד "דלתות 2000": "חברת דלתות 2000, הקיימת קרוב ל-20 שנה, מתמחה בשיווק ובהתקנה של דלתות פנים איכותיות ומעוצבות מבית היוצר של חברת "דלתות פנדור" הישראלית. באולם התצוגה של החברה, הנמצא באזור התעשייה הצפוני של אשדוד, ניתן להתרשם ממגוון רחב של דלתות פנים בדגמים ובעיצובים רבים עם שפע צבעים, גוונים, חריטות, צוהרים ופסים דקורטיביים וכך להתאים את הדלת לסגנון העיצובי והעדכני המבוקש".
הדלתות שמשווקת דלתות 2000 הן כאמור מבית היוצר של פנדור, חברה ישראלית שקמה לפני כ-30 שנה, המתמחה בייצור מתקדם של דלתות פנים לבית, פריצת הדרך הטכנולוגית שפיתחה פנדור בתחום העמידות למים, זיכתה אותה במקום הראשון בתחרות לעיצוב, התאמה וחדשנות.

חכמת ההמונים: הבחירה של הקבלנים באשדוד והסביבה
דלתות 2000 המציעה מגוון של דלתות המתאימות לבתים פרטיים ולבניינים. חברות הבניה הגדולות באשדוד והסביבה: צרפתי שמעון, קלוד נחמיאס, אוצר שלי מהנדסים, אבו יחיאל, יחד הבונים, עיוש רפאל, קבוצת גבאי בניה ועוד- כבר בחרו לאבזר את מגוון הפרויקטים שלהם בדלתות מבית "דלתות 2000". החברה, הזוכה לאמינות רבה הודות לשירות המקצועי והיעיל שלה, התקינה דלתות בפרויקטים ידועים בכל רחבי הארץ, בהם סי אנד סאן בתל אביב, מגדלי אביב שער העיר ברמת גן, בניין כלל ביטוח בתל אביב, בניין קרדן בתל אביב, מלון דן באילת ועוד.
בבואכם לבחור את דלתות פנים לבית, יש לשים לב למספר נקודות מפתח שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם.
המומחים בדלתות 2000 מסבירים: "חשוב לבחור בדלת עמידה לרטיבות ומזיקי עץ המיוצרת בישראל ומאושרת על פי תו תקן של מכון התקנים הישראלי ובעלת תעודת אחריות מקיפה. כמו כן, מומלץ לרכוש דלתות עם אטימות אקוסטית גבוהה כדי למנוע מעבר של רעשים מחדר לחדר, ובידוד טרמי המונע מהדלת לשנות צורתה עקב שינויי מזג האוויר. כמובן שלצד הפרקטיות דלתות פנים צריכות להשתלב באופן הרמוני עם עיצוב הבית. לכן חשוב להתאים בין עיצוב הדלת לעיצוב החלל".
גם סקירת ההמלצות החמות לשנת 2018 מבית מיטב המעצבים ואדריכלים קובעת: "דלתות הם האקססוריז החדש שמשדרג את הבית, בחירה נכונה תשנה לא רק את חזית הבית".

לוגו דלתות 2000

לוגו דלתות 2000

רוצים ללכת על בטוח?
הודות למערך ההזמנות החכם באולם התצוגה באזור התעשייה הצפוני של אשדוד, אתם יכולים לבחור את סוג הדלת, הגוון, הפרזול והזיגוג, בכדי ליצור את הדלת המועדפת עליכם ועל פי טעמכם האישי. לא בכדי זכתה החברה במקום הראשון בתחרות לעיצוב, התאמה וחדשנות.
בדלתות 2000 ניתן להזמין את כל הדגמים, אותן מייצרת חברת פנדור הישראלית. הדלתות של פנדור בנויות כך ש-7 הסנטימטרים התחתונים של כל דלת עשויה מלוח פולימרי העמיד בפני נזקי מים ומזיקי עץ, המשקופים עשויים מ-WPC, חומר עמיד בפני נזקי מים ומזיקים. כל הדלתות מבית פנדור עומדות בתו התקן של מכון התקנים הישראלי ומגיעות עם תעודת אחריות מקיפה על עמידות בפני נזקי מים ומזיקי עץ.
• סדרת יוניק קלאסיק מציעה דלתות מלאות במילוי פלקס-בורד בציפוי פורמייקה עבה עם טקסטורה במגוון צבעים, עיצובים וצוהרים לבחירה. מנעול מגנטי עם טריקה שקטה וחבויה, צירי פייפ כפולים ומתכווננים. כל הדלתות בסדרה זו מגיעות עם תעודת אחריות לתקופה של עד 5 שנים על נזקי מים ומזיקי עץ.
• סדרת יוניק אקסלוסיב כוללת מגוון של דלתות מלאות במילוי פלקס-בורד בציפוי פורמייקה עבה עם טקסטורה מיוחדת או בגימור צבע אקרילי יו וי בתנור ובמגוון צבעים לבחירה, נעילה מגנטית בעלת טריקה שקטה וחבויה, צירי פייפ כפולים ומתכווננים, בדלתות אלו ניתן לשלב פסי מתכת וחריטות בעיצובים מרהיבים. הדלתות בסדרה זו מגיעות עם תעודת אחריות לתקופה של עד 8 שנים על נזקי מים ומזיקי עץ.
• סדרת פרימיום יוניק של פנדור מציעה מגוון דלתות פנים איכותית ומעוצבת מן המעלה הראשונה. מדובר בדלתות מלאות במילוי פלקס-בורד, עם צירים נסתרים ומתכווננים, אשר מגיעות עם תעודת אחריות לתקופה של עד 8 שנים לנזקי מים ונזקים הנגרמים כתוצאה ממזיקי עץ. דלתות אלה מגיעות בשני סוגי גימור: גימור צבע אקרילי יו וי בתנור או מבחר של ציפויי פורמייקה עבה בעלת טקסטורה מיוחדת לבחירה.בדלתות אלה ניתן לשלב פסי מתכת וחריטות דקורטיביות לבחירה וכן קיימת אפשרות להתאימן לגבהים לא סטנדרטיים של עד 260 ס"מ. בנוסף סדרת יוניק פרימיום משלבת דלתות שטומפקנט בפתיחה של עד 180 מעלות.
• הסדרה החדשנית והיוקרתית ביותר של פנדור נקראת סדרת פן-זירו. סדרה זו משלבת דלתות בעיצובים חדשניים ומיוחדים עם אפשרות לשילוב של שני צבעים, כל הדלתות בסדרה זו משלבות צירים נסתרים ומנגנון נעילה מגנטי חבוי, הן יוצרות מראה מודרני ואסטטי של קו אפס עם הקיר. הדלתות צבועות בצבע אקרילי בתנור בשיטת צביעה מהמתקדמות בעולם הנקרא יו וי בתנור או בגווני פורמייקה עם טקסטורה, בהתאם לבחירת הלקוח. גם סדרה זו מגיעה עם אחריות מקיפה של עד 8 שנים לנזקי מים ומזיקי עץ.
לאחר שבחרתם את הדלתות על פי טעמכם האישי, דעו כי המומחים של דלתות 2000 מבית דלתות פנדור יעניקו לכם שירות ללא פשרות עם מערך התקנות מנוסה ואיכותי ביותר ושירות ממוחשב המעניק מענה מידי לכל שאלה או בקשה. על פי הביקורות באתר החברה, ניתן לראות כי לקוחות רבים מהעבר מעידים על שירות מקצועי לשביעות רצונם המלאה.

כתובת: רח' המתכת 38 , א.ת. צפוני אשדוד ד'
טלפון: 08-8530808
קישור לאתר | קישור לפייסבוק

דלתות 2000

דלתות 2000


דלתות אלון

אודות: חברת דלתות אלון יבואנית דלתות פנים הגדולה בישראל, בעלת רשת החנויות הגדולה בישראל ומונה 14 סניפים בפריסה ארצית. החברה הוקמה על ידי רוני יצחקי בתחילת שנות האלפיים ומייבאת דלתות פנים מעוצבות מהמפעלים המובילים בעולם ומשווקת מגוון רחב של סוגי דלתות. דלתות אלון יבואנית בלעדית של סדרת DOLPHIN PREMIUM (דולפין פרמיום) בעלת 100% עמידות למים וטרמיטים, כל הכנף כולל המשקופים עם 7 שנים אחריות (ללא הגבלת סנטימטרים).
"המוטו שלנו הוא כי על איכות ושירות לא מתפשרים" מסביר ניר יצחקי אחד הבעלים: "מדובר בעסק משפחתי עם מעורבות גבוהה של ההנהלה בכל המתרחש. אנו חורטים על דגלנו את מתן השירות הטוב ביותר ללקוחותינו" מסביר יצחקי.
אנשי המקצוע: "לדלתות אלון צוות נגרים מקצועי אשר מבצע שינויים ועיצובים בדלת על פי דרישות הלקוח" מסביר יצחקי ומוסיף שהעיצובים באים לידי ביטוי בזיגוג, חריטה בצבע, פסי ניקל, מידות מיוחדות וגימור בצבע. "בסניפים, צוות מקצועי בעל ניסיון רב, המסייע ללקוחות בבחירת הדלת המתאימה להם הן מבחינה טכנית והן מבחינה עיצובית ומבטיח חווית קנייה ומוצר איכותי בגימור מושלם".

לוגו דלתות אלון

לוגו דלתות אלון

הלקוחות: "חברתנו פונה לכל סוגי הלקוחות: מהלקוח הפרטי, אדריכלים, מעצבי פנים ועד לקבלני הבניין הגדולים בישראל" אומר יצחקי. בין כל הלקוחות ניתן למנות חברות בנייה מהגדולות בארץ: מזרחי ובניו, קבוצת ידר, עץ השקד, שטרן בניה, עומר ל. הנדסה, שחר יתגר, ניצנים חברה לבניה, לבנת הזהב, זמר חברה לבנין, תורג'מן חברה לבנייה, שילז אקטיב ועוד.
"הקשר שלנו עם הלקוחות הוא קשר אישי, אנחנו מעורבים בכל עסקה ומתמחים בכל המגזרים" מסביר יצחקי ומוסיף שמרבית הלקוחות הם לקוחות חוזרים, לקוחות מפה לאוזן וכמובן לקוחות שמגיעים דרך אנשי המקצוע וחברות בנייה ועיצוב.
הקולקציה: דלתות אלון משווקת דלתות פנים מעוצבות במגוון דגמים וסוגים. דלתות למינטו הנמכרות ביותר בישראל, דלתות צבע אפוקסי בהזמנה אישית, סדרת "דולפין פרימיום": דלתות העמידות למים ומזיקי עץ ועוד מגוון רחב של דלתות פנים. "אנחנו מתאימים עבור הלקוח את הדלת שבחר לפי סוג, צבע, מידה, זיגוג ופרזול" מסביר יצחקי ומוסיף: "המכשור המשוכלל בענף וכוח האדם המקצועי הם אלו שמבטיחים ללקוח חווית קניה ומוצר איכותי בגימור מושלם".
אולמות התצוגה: לדלתות אלון אולמות תצוגה הפרוסים בכל רחבי הארץ: חולון, ראשל"צ, חיפה, כרמיאל, נתניה, כפר סבא, פתח תקווה, מודיעין, אור יהודה, אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, באר שבע.
באולמות התצוגה ניתן להתרשם ממגוון דלתות מעוצבות ומגוון של דלתות עץ מלא, כמו גם מבחר ידיות לדלתות פנים וכמובן להיעזר בליווי הצוות מקצועי אשר יתאים את הדלת והידית לצרכיו של הלקוח. "אולמות התצוגה שלנו גדולים ומרשימים, השקענו מחשבה רבה כדי להביא לידי ביטוי את המסוגלות המקצועית שלנו, המגוון הרחב שלנו וכמובן את הידע והניסיון שלנו".
אנו מזמינים אתכם באופן אישי להגיע ולהתרשם מהסניפים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

סניף אשדוד, רח' העבודה 51 טל. 8662828—08
סניף אשקלון, רח' הפנינים 17 טל.8683340—08
סניף קריית מלאכי, רח' חלוצי התעשיה 6 טל. 8663340—08
קישור לאתר | קישור לפייסבוק

דלתות אלון


דלתות רימונים

חברת "דלתות רימונים" עוסקת בייבוא, בייצור ובשיווק של דלתות חוץ ופנים לפרויקטים שונים, החל מפרויקטים מסחריים ומגדלי יוקרה, דרך פרויקטי תמ"א 38 וכלה בדירות פרטיות ווילות יוקרה. החברה עוסקת בעיצוב לובאים, חיפוי ארונות חשמל ועיצוב של דלת הממ"ד בהתאם לעיצוב שאר דלתות הבית, והכל בהתאמה אישית לתקציב ולסגנון המועדף של כל לקוח.
החברה קיימת כעשור, ודואגת לייבא ולייצר חידושים עבור הלקוחות הפרטיים, האדריכלים ומעצבי הפנים, הקבלנים והיזמים איתם היא עובדת. החברה, בבעלות מיכה אוסדון, מעורבת בפרויקטים מאזור עפולה שבצפון ועד לאילת שבדרום, ועובדת עם יזמים וקבלנים מהמובילים בשוק, בהם חברת מעוז דניאל, אבו חברה לבנייה, רובינשטיין ושות' וישפה התחדשות עירונית ועוד.

דלתות רימונים לוגו

דלתות רימונים לוגו

מה מציעים? 
ב"דלתות רימונים" תמצאו מגוון רחב של דלתות בעיצובים שונים, שיאפשרו לכם לבחור דלתות בהתאם לאזור המגורים, לסגנון המועדף ובהתאם לתקציב האישי. העובדה כי החברה היא יבואנית ויצרנית של דלתות מאפשרת לה להתחייב למחירים הטובים ביותר בשוק.
לקוחות החברה יכולים לבחור דלת מתוך קטלוג הדלתות הקיים, ובאותה המידה ניתן להזמין דלת בהתאם למפרט מדויק, והחברה תייצר את הדלת המבוקשת. החברה ערוכה לייצר דלתות בכל סגנון וגודל, כולל דלתות כניסה עם חיפוי אלומיניום בגובה 3 ו-4 מטר.
ההבדלים בין הדלתות לא באים לידי ביטוי רק בעיצוב ובגודל שלהן אלא גם באיכות שלהן – ניתן לבחור דלתות עמידות בפני נזקי מים לסביבות רטובות, דלתות הנמכרות עם עשר שנות אחריות; וניתן לבחור דלתות עם בידוד ייחודי, ההופך אותן לאטומות במיוחד כנגד רעש; ועוד. המבחר הגדול של הדלתות המציעים כאן כולל דלתות קו אפס – דלתות עם צירים נסתרים שמתחברות בקו ישר לקירות סביבן. החברה גם מציעה חיפוי ודלתות קו אפס מאלומיניום לווילות יוקרה.
הדלתות שמציעה החברה, חשוב לציין, עומדת בתו התקן של מכון התקנים. היועצים של "דלתות רימונים" מספקים ליווי מקצועי ללקוחות החברה ועוזרים להם לבחור את הדלתות הנכונות ביותר עבורם.
בנוסף, החברה מבצעת שיווק והתקנה של מנעולים ביומטריים בדלתות הכניסה ובחדרים פרטיים.
"דלתות רימונים" מבצעת התקנות על ידי מתקיני הבית, העוברים הכשרות מקצועיות בהתאם לשינויים בענף הבנייה. החברה אף מפעילה בית ספר להתקנות במסגרתו נפתח קורס חדש אחת למספר חודשים. המתקינים של "דלתות רימונים" יודעים להתקין בהצלחה דלתות בכל התנאים הקיימים. אחד האתגרים איתם יודעים המתקינים להתמודד בהצלחה הוא התקנה של דלתות חדשות בדירות ישנות. בפרויקטים של תמ"א 38, כאשר ישנו עמוד תומך העובר בתוך הבית, בחברה יודעים לחפות אותו בחיפוי שעם מיוחד הנותן לעמוד מראה של עץ מעוצב בתוך הבית.
חיפויים לשדרוג ועיצוב לובאים ומוסדות חינוך לפי דרישה ועיצוב אישי.
חברת דלתות רימונים עומדת בשנה הקרובה לפתוח סניפים נוספים בכל חלקי הארץ למען שיפור השירות עבור לקוחותיה.

הטיפים של דלתות רימונים
• הדלת היא ריהוט לכל דבר ולכן צריך לבחור את הדלת בהתאם לעיצוב של הבית. חשוב להתייחס לריצוף, לרהיטים בחלל ולמטבח, בהתאם למיקום של הדלת.
• דלת המטבח צריכה להתאים בגוונים שלה לגוונים של המטבח.
• דלת הפונה למסדרון צריכה להתאים בגוונים שלה לריצוף, ובמידה וישנם רהיטים במסדרון, כדאי להתאים בינם לבין הדלת.
• חשוב להתייעץ בתהליך הבחירה עם אנשי מקצוע מיומנים, מאחר והדלת היא חלק בלתי נפרד מהבית ולכן כדאי שתשלב בו.
• חשוב לבחור מתקין מקצועי המיועד לבצע את ההתקנה באופן מושלם.

התקשורת 8, אשדוד
טלפון: 077-5010082
קישור לאתר | קישור לפייסבוק

דלתות רימונים

דלתות רימונים


דור דיזיין | Door Design

חברת דור דיזיין מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק של דלתות כניסה מעוצבות לבית ודלתות פנים לחדרים השונים. החברה הפכה במהלך 30 שנות קיומה לאחת החברות המובילות בתחום, והיא מעורבת בפרויקטים שונים, כולל פרויקטים פרטיים של בנייה ושיפוץ בתים ודירות, וכן פרויקטי תמ"א 38 ופרויקטים מסחריים רבים. בין הלקוחות הגדולים שלה אפשר לציין את נמל אשדוד ואת עיריית אשדוד.
החברה יצרה לעצמה מוניטין גבוה בזכות המוצרים המתקדמים והמעוצבים, ובזכות השירות שנותנת החברה ללקוחות שלה. בדור דיזיין מבינים עד כמה חשוב להתאים את הדלת לבית, ולכן כל לקוח של החברה יכול להתאים את עיצוב הדלת לפי טעמו ורצונו, החל בבחירת צבע הדלת וכלה בשילוב אלמנטים עיצוביים שונים. התאמה זו מתאפשרת הודות לעובדה שכל תהליכי הייצור בדור דיזיין מתבצעים תחת קורת גג אחת.
סניף אשדוד של דור דיזיין נקרא המרכז הישראלי לדלתות פלדה, והוא נמצא בבעלותו של רוני אנגלשטיין. מפעלי החברה ממוקמים באיזור התעשיה של בית-שאן ובקיבוץ מסילות, וההפצה נעשית דרך חנויות המפעל בכל הארץ.
מה אנו מציעים
הדלתות המעוצבות של דור דיזיין מתחלקות לשלוש קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה היא דלתות כניסה פלדיניום. מדובר בסדרת פרימיום, פרי פיתוח בלעדי של דור דיזיין, הכוללת דלתות פלדה חזקות, עמידות ויפות. לדלתות יש מבנה יחודי, הכולל מסגרת מפרופיל אלומיניום מחוזק, קורות חיזוק פנימיים ומעטפת מובנית של לוחות פלדה. בנוסף, בכל הדלתות בסדרה זו יש מילוי פוליאוריטן מוקצף, המקנה להן בידוד טרמי ואקוסטי איכותי.
הקבוצה השניה היא דלתות כניסה מעוצבות עשויות פלדה, שהבסיס שלהן היא דלת פלדה קלאסית, המקנה ביטחון אישי ובידוד טרמי ואקוסטי.
הקבוצה השלישית היא קבוצה של דלתות פנים מעוצבות, פרי פיתוח בלעדי של דור דיזיין. הדלתות בסדרה זו עשויות ממסגרת אלומיניום קשיחה ומעטפת ACP, המספקות לדלתות עמידות גבוהה מאד בפני מזיקים, מים ולחות. הדלתות כוללת מילוי מוקצף, המקנה להן בידוד אקוסטי וטרמי מצויין, והמשקופים עשויים מאלומיניום הצבוע בצבע הדלת. דלתות אלו קלות משקל, והן כוללות מנעול מגנטי וסט ידיות מעוצבות.
כל אחת משלוש הסדרות כוללת מגוון רחב של סגנונות ועיצובים, ובחברה יכולים להתאים את גודל הדלת , הצבע והסגנון שלה לדרישות הייחודיות של כל לקוח.
החברה מספקת גם שירות של תיקון דלתות, כולל לדלתות שאינן נמצאות באחריות. העובדים המקצועיים של החברה יודעים לטפל בכל הבעיות האפשריות, כדי לשמור על הדלת תקינה.

דור דיזיין לוגו

הטיפים של דור דיזיין | Door Design

• להקפיד על דלת כניסה מעוצבת, משום שהיא הדבר הראשון אותו רואים כאשר מגיעים אל הבית. דלת מעוצבת בקפידה משווה לבית מראה יוקרתי וייחודי.
• להתאים את המראה של דלת הכניסה לעיצוב הפנים של הבית, כדי לשמור על מראה הרמוני ואסתטי.
• לא לבחור בדלת על בסיס המחיר בלבד. מדובר בהוצאה נדירה, והשקעה בדלת איכותית תמנע את הצורך להחליף את הדלת כל מספר שנים.
• כאשר בוחרים בדלת פלדלת, יש לוודא כי הכרטיס המתלווה לדלת תואם את הצילינדר המתקדם שיש בדלת עצמה.

הבנאים 3, אשדוד
נייד: 050-7759656
קישור לאתר | קישור לפייסבוק

דור דיזיין


 

גלרי דורס | Gallery Doors

חברת Gallery Doors מתמחה ביבוא, בשיווק ובהתקנה של דלתות פנים וחוץ. החברה נוסדה לפני 13 שנים והיא החלה את דרכה בקנדה, שם הפכה לידועה כחברה המספקת מוצרים איכותיים, תוך שמירה על סטנדרטיים קפדניים ושימוש בחומרים ירוקים, שר לא פוגעים בסביבה. בשנת 2015 החלה הפעילות של החברה בישראל, ונפתח הסניף הראשון של Gallery Doors באשדוד. בקרוב ייפתח סניף נוסף בצפון הארץ.
החברה עובדת עם לקוחות פרטיים, קבלנים, חברות בנייה ומוסדות, והיא מעורבת בפרויקטים רבים ומגוונים, כולל בתים פרטיים, מרכזים מסחריים ומבני ציבור, תוך שהיא מציעה מלאי גדול במיוחד של דלתות מחומרים שונים. בסניף החברה באשדוד מציגה החברה קרוב ל-40 דגמים, ומחזיקה במחסן 1,500 דלתות בכל הגדלים והסגנונות העיצוביים, כדי לאפשר אספקה מהירה ללקוחותיה. במקביל ניתן להזמין דלתות בהזמנה אישית, כולל דלתות בגבהים מיוחדים של מעל ל-2 מטרים.

Gallery Doors לוגו

מה מציעים?
החברה מציעה מגוון רחב של דלתות, העשויות מחומרים שונים, כולל עץ, מתכת, פורמייקה והחומר החדשני והמבוקש ביותר – פולימר-WPC, חומר ייחודי שמספק לדלתות עמידות גבוהה בפני מים ומזיקים. בשונה מהמקובל, דלתות אלו עשויות 90% מהפולימר, כך שמתקבלת הגנה מלאה מפני נזקי מים כמו גם תולעי עץ וטרמיטים לאורך שנים ארוכות.
כל הדלתות של Gallery Doors נצבעות בשכבת בסיס כפולה ועוד שלוש שכבות של צבע אפוקסי בתנור, וזאת במטרה להגיע לתוצאה מושלמת. בנוסף, כל הדלתות עומדות בתקנים של מכון התקנים, והן משלבות מנגנון טריקה שקטה ונעילה מגנטית, לסגירה קלה והרמטית.
מגוון הדגמים והעיצובים מתרחב מדי שנה, וכך יכולה Gallery Doors לתת מענה מלא לטעמם המגוון של לקוחותיה בארץ ובעולם.
ההתקנה של הדלתות נעשית על ידי צוות מקצועי ומיומן של מתקינים, כולם עובדים של Gallery Doors, המוודאת כי הלקוחות מקבלים את הדלתות שהם הזמינו ונהנים מהן.

הטיפים של  גלרי דורס | Gallery Doors
– כדי לבחור בדלת עמידה בפני נזקי מים, חשוב לוודא כי כל הדלת עשויה מחומרים עמידים. אם רק החלק התחתון של הדלת הוא עמיד בפני מים ולחות, מתקבלת הגנה חלקית; ואם יש צורך לקצר את הדלת כדי להתאים אותה למפתח, ההגנה נפגעת והמים יכולים להיכנס לדלת בקלות.
– דלתות עמידות בפני נזקי מים ולחות משלבות שבבי פלסטיק עם PVC. חשוב לברר את היחס בין השניים – ככל שאחוז הפלסטיק גבוה יותר, הדלת עמידה יותר.

הנגר 5, אשדוד 
טל:08-6839393
קישור לפייסבוק

גלרי דורס

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר