הופכים חלומות למציאות במחלקת היולדות של המרכז הרפואי קפלן

רגע לפני הלידה המתקרבת כדאי לך לקרוא את הכתבה הבאה. בין אם זו לידה ראשונה, שניה, שלישית או אפילו יותר, לכל אחת יש חלום – כיצד תראה הלידה שלה. הצוות הרפואי במחלקת היולדות במרכז הרפואי קפלן עושה הכל על מנת להגשים לך את החלום ולהפוך את הלידה שלך לחוויה מותאמת אישית ובלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 4.8.21 17:06

     

יצאנו לשמוע את אחת ממחלקת היולדות במרכז הרפואי קפלן עד כמה חווית הלידה של נשים בבית החולים קרובה למה שהן תכננו. המרכז הרפואי קפלן שם לנגד עיניו את רצונותיה של היולדת ועושה הכל על מנת ליישמם, תוך שיקול דעת מקצועי ושמירה על בריאות היולדת והתינוק. אורטל יאמין מיילדת מזה כ-12 שנה במרכז הרפואי קפלן משתפת אותנו בתהליך החוויתי והאישי שעוברות הנשים שבחרו להגשים לעצמן את חלום הלידה שלהן וכל זאת בעזרת הצוות הרפואי שמכוון מטרה להקשיב לרצונותיה של כל אחת ואחת.

מחלקת היולדות במרכז הרפואי קפלן (צוות מחלקת היולדות של המרכז הרפואי קפלן (צילום: גלעד שעבני שופן)

מחלקת היולדות במרכז הרפואי קפלן (צוות מחלקת היולדות של המרכז הרפואי קפלן (צילום: גלעד שעבני שופן)

"המטרה שלנו בראש ובראשונה היא לשמור על בריאות התינוק והיולדת. יחד עם זאת, אנחנו מבינים כי נשים רבות המגיעות ללדת רוצות לדעת לקראת מה הן הולכות, ולבחור בעצמן את חווית הלידה המתאימה להן. לכן, הצוות הרפואי שלנו הכולל רופאים, אחיות ומיילדות קשור באופן מלא לרצונותיה של היולדת, גם כאשר היא מגיעה עם תוכנית לידה שהוכנה מבעוד מועד, כל זאת תוך שיקול דעת רפואי ומקצועי. באופן הזה, אנחנו משתדלים להגשים לכל אחת את חלום הלידה שלה בצורה בטוחה וחווייתית" משתפת אורטל.

איך עובד התהליך וכיצד היולדות מגשימות את חלום הלידה שלהן?

"לידה יכולה להיות חוויה מעצימה, על מנת להפוך אותה לכזאת עלינו להיות קשובים לצרכים ולבקשות של היולדות תוך כדי שמירה מוחלטת על בריאותה של היולדת והתינוק. אנו מאמינים כי ככל שיהיה ליולדת יותר ידע מראש, כך יהיה לה יותר ביטחון בעצמה ובתהליך. בזכות הגישה הפתוחה, המזמינה והלא מתערבת של מחלקת היולדות שלנו מגיעות אלינו יולדות מכל חלקי הארץ בשביל לעבור את התהליך המדהים והחשוב הזה בדרך להפוך למשפחה. אנחנו מאפשרים לכל אישה לחוות חווית לידה טובה ומעצימה, גם אלו שבעבר חוו לידה קשה או אף טראומטית, להגיע שוב ללידה מתוך מקום של ביטחון, ידע והאפשרות לדעת מה צפוי להתרחש."

אורטל איטו יאמין, מיילדת (צילום: גלעד שעבני שופן)

אורטל איטו יאמין, מיילדת (צילום: גלעד שעבני שופן)

התהליך עובד באופן הבא, היולדת מתאמת פגישה עם מיילדת פרונטלית, או אם היא מעדיפה בזום או בטלפון. במסגרת הפגישה מציגה היולדת את כל הפרטים הרפואיים והרצונות שלה לקראת הלידה והאשפוז במחלקה: האם היא רוצה לידה טבעית, האם היא רוצה ביות מלא או חלקי, מי היא רוצה שיהיה נוכח בחדר הלידה, איזה מוסיקה היא רוצה לשמוע, האם היא רוצה התערבות חיצונית, אפידורל כן או לא. אנחנו עוברים יחד על כל האפשרויות הקיימות ובונים תוכנית לידה משותפת המכילה מצד אחד את רצונותיה ושאיפותיה של היולדת, ומצד שני מציגה לה גם את כל האפשרויות הקיימות לבחירתה. בנוסף, אנחנו לא מוותרים על מקצועיות וכל הזמן נמצאים עם יד על הדופק גם בזמן התהליך, כאשר לצד השאיפה להתחשב ברצון היולדת, עומד לנגד עיננו השמירה על בריאותה ועל בריאות היילוד. תוכנית הלידה עוברת לאחר מכן לצוות הרפואי שמקבל את היולדת, אין צורך לדבר על הדברים, הכל ידוע, כתוב ומתוכנן מראש.

חדר לידה במרכז הרפואי קפלן (צילום: גלעד שעבני שופן)

חדר לידה במרכז הרפואי קפלן (צילום: גלעד שעבני שופן)

"אנחנו, צוות חדר הלידה של מרכז הרפואי קפלן, מבטיחים מהצד שלנו, לעשות כל שביכולתנו בשביל שהלידה שלך תהיה קרובה ככל הניתן למה שרצית וחלמת, מי שרוצה לידה טבעית, עם אפידורל או כל דבר אחר" מסכמת אורטל. "אבל יחד עם זאת, חשוב לדעת שהתהליך עלול להתרחש שונה ממה שתכננת, בשל סיבות שאינן תלויות בך. גם אם זה יהיה המצב, חשוב שיהיה לידך צוות תומך, מקצועי ואיכותי, כמו במרכז הרפואי קפלן, שיעשה הכל בשביל שהחוויה הסופית שלך תהיה טובה ומעצימה".

לידה מחלום למציאות: במרכז רפואי קפלן  | לאתר >>>

לפרטים ותיאום פגישה ניתן לפנות למועדון היולדות של קפלן – מאמיk בטלפון 6977*


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר