עורך דין באשדוד, עורך דין תאונת עבודה, עורך דין תאונת דרכים באשדוד, תאונה אשדוד
עורכי הדין זבינצקי, חזוט, בר פרץ. צילום: ניר סלקמן

משרד עורכי דין חזוט-בר-זבינצקי: המומחים שידאגו לכל הזכויות והפיצויים שלכם

נפגעתם בתאונת דרכים? נפצעתם במהלך יום העבודה? נפלתם בשטח ציבורי? אתם כנראה זכאים לפיצוי כספי משמעותי. לשם כך אתם צריכים לידכם עורך דין מומחה בתחום נזקי הגוף שילווה את התהליך מתחילתו ועד לסופו. הכירו את משרד עורכי הדין חזוט-בר-זבינצקי, משרד בוטיק - המעניק שירות אישי ומקצועי במטרה להשגת התוצאה הטובה ביותר

פורסם בתאריך: 11.3.21 11:43

     

תאונות דרכים – ליווי מרגע התאונה ועד לקבלת הפיצוי

על פי נתוני משטרת ישראל בכל יום מתרחשות עשרות תאונות דרכים. זהו אירוע טראומטי ופתאומי לכל המעורבים, אשר לעיתים רבות לא מסתיים בנזקי רכוש בלבד, אלא מוביל לנזקי גוף, הפסד ימי עבודה או אובדן כושר עבודה. במקרים אלו תהיו זכאים לפיצוי כספי בגין התאונה שעברתם, ולעתים ייתכן כי מדובר בתאונת עבודה, גם אם לכם נראה שלא.

רבים מאיתנו פונים באופן עצמאי לביטוח הלאומי או לחברת הביטוח במקרים של תאונה, ומאמינים שבכך חסכנו כמה שקלים בגין שכר טרחת עורך דין. אלא שברוב המקרים, טיפול בתאונה ללא ידע משפטי נרחב יגרום לכך שסכום הפיצוי שתקבלו יהיה נמוך משמעותית מהסכום אותו תקבלו כאשר יש לצידכם עורך דין מקצועי ומנוסה, אשר ידע ליישם את כל הידע המקצועי שלו, ולדעת בדיוק לאילו הליכים לפנות, ובאיזה שלב. "הדבר נכון, גם לגבי התאונה הקלה ביותר, עם חבלות או פציעות קלות", מסביר עו"ד ומגשר נתן זבינצקי, "בכל מצב חשוב לקבל אבחנה רפואית מוסמכת בליווי עו"ד מיד לאחר תאונה. שכן גם אם אינכם חשים בכאב באותו הרגע, לא בהכרח הכל תקין. לעיתים רק אחרי מספר ימים נבחין בכאבים ובתופעות לוואי. ובמקרים מסוימים, גם להחמיר דווקא לאחר זמן מה מאז התאונה. לכן בכל מקרה – מומלץ לפנות לעו"ד מומחה לליווי וייעוץ".

תאונת דרכים. צילום: aleksandarlittlewolf

משרד עורכי הדין חזוט-בר-זבינצקי הוא משרד בוטיק העוסק בתחום הנזיקין ומתמחה בייצוג תובעים אשר נפגעו כתוצאה מאירוע תאונתי כגון תאונת דרכים, תאונת עבודה, נפילה בשטח ציבורי וכדומה. צוות המשרד שם דגש רב על יחס אישי לכל לקוח ולקוח, ובניית אסטרטגיה מותאמת ומדויקת בהתאם לפרטי המקרה.

לקוחות המשרד זוכים לקבל טיפול ברמה הגבוהה ביותר עם יחס אישי, מענה מהיר וזמינות תמידית. המשרד מונה שלושה שותפים אשר חרטו על דגלם את הטיפול האישי והמקצועי לכל אחד מהלקוחות. "אנחנו, צוות השותפים במשרד, עבדנו שנים ארוכות כשכירים במשרדים שונים וצברנו ידע וניסיון עשיר", מספרת עורכת הדין לימור בר-פרץ, "נכנסנו לשותפות בינינו עם ההחלטה להעניק ללקוחותינו ליווי צמוד מרגע פתיחת התיק ועד שהלקוח מקבל את הכסף לחשבון הבנק. ההנחיה שלנו לכל צוות המשרד היא להתייחס לכל תיק כאל תיק המאה".

ברגע שאפשר – פנו לעורך דין

במקרה שעברתם תאונה, צוות המשרד ממליץ לכם שלא לבזבז זמן יקר, ולפנות לעורך דין המתמחה בתחום מיד כאשר מתאפשר לכם לעשות זאת. לפעמים הדקות הראשונות שלאחר התאונה עשויות לקבוע את גורל התיק בעתיד, ואת גובה הפיצוי לו תהיו זכאים. "בהרבה מקרים ישנה חשיבות רבה לתמונות מזירת האירוע", מדגישה עו"ד יוליה חזוט, "כשמדובר בנפילה בעקבות מפגע חשוב מאוד לצלם סמוך ככל האפשר לאירוע, כי את המפגע אפשר להעלים או לתקן ולטעון בהמשך שכלל לא היה קיים. דברים כאלה יכולים להכריע תיקים".

במידת הצורך, המשרד מחזיק צוות מיוחד אשר יגיע בהקדם האפשרי גם לבית חולים, במידה והפצוע מאושפז לאחר התאונה, בכדי לגבות את העדויות והראיות מוקדם ככל האפשר – ולהתחיל לעבוד על התיק. פנייה יזומה לצוות המשרד תאפשר הדרכה מדויקת שלב אחר שלב כיצד צריך לפעול בהתאם לנסיבות האירוע האישי שלכם, זאת במטרה שתזכו במירב הפיצויים שבאפשרותכם לקבל.

תאונות עבודה – לא מה שחשבתם

די כדי להביט בכתבות הרבות העוטפות את דף הפייסבוק של משרד עורכי הדין חזוט-בר-זבינצקי כדי להבין שמדובר במשרד איכותי שמצליח לייצג את לקוחותיו בצורה הטובה ביותר ולקטוף הישגים גם בתחום תאונות עבודה המתרחשות במהלך העבודה, כתוצאה מהעבודה או בדרך לעבודה וממנה.

כך למשל, נפילה מגובה במהלך העבודה תיחשב כתאונת עבודה, אך גם פציעה במהלך יום גיבוש חברתי. סיפורי ההצלחה, עוברים מפה לאוזן ומעידים על המקצועיות חסרת הפשרות של צוות המשרד. כך למשל, סיפור אחד, שימחיש את הנחישות, הידע ובעיקר את הטיפול המוצלח בלקוחות המשרד: לקוח בן 51 פנה למשרד למיצוי זכויותיו מול המוסד לביטוח לאומי לאחר שנפגע בתאונת עבודה. לאחר מאבק עיקש מול המוסד הלקוח קיבל 42% נכות צמיתה אשר מקנים לו קצבה חודשית על סה"כ 4,177 ש"ח וזאת עד גיל הפרישה. בחישוב מהיר מדובר בפיצוי כולל בסה"כ 908,250 ש"ח.

עורך דין באשדוד, עורך דין תאונות עבודה

תאונת עבודה. צילום: senivpetro

גם בתחום נפגעי פעולות איבה עושה המשרד חיל, כך למשל גננת שנפגעה במהלך הליכה מהירה למרחב המוגן בעת אזעקה נפגעה ושברה את הכתף. מעבר לפגיעה הפיזית, הגננת סובלת מטראומה. הודות לטיפול המסור והאיכותי של המשרד זכתה הגננת להכרה של 19% אחוזי נכות מביטוח לאומי ובפיצוי כספי של למעלה מ-200,000 שקלים.

במהלך הייצוג מקפיד צוות המשרד על מתן הסברים מעמיקים ללקוחות לגבי השלבים המשפטיים העכשוויים והעתידים, הסיכויים והסיכונים בתיקים תוך שיתוף הלקוח בצעדים המתבצעים בתיק, ומתן ייעוץ איכותי בכל שלב ושלב. "אנו מעניקים ליווי וייעוץ משפטי מקצועי עבור נפגעי תאונות ורשלנות רפואית, ונלחמים את מלחמות לקוחותינו, במטרה להשיג את עבורם את מלוא הזכויות. אנו רותמים את הידע והניסיון המקצועי שצברנו לאורך השנים בכדי להבטיח שכל לקוח שלנו יזכה לפיצויים המקסימליים המגיעים לו כדין", מסביר עו"ד ומגשר נתן זבינצקי.

גם בימים אלו, ממשיך צוות המשרד להעניק מענה איכותי לקהל לקוחותיו. "התפשטות נגיף הקורונה הובילה לכך שמעסיקים רבים מאפשרים לעובדיהם לעבוד מהבית. עובד שנפגע במהלך ביצוע עבודה מהבית, יכול להגיש תביעה להכרה בפגיעה כתאונת עבודה. תאונה שהתרחשה בביתו של העובד, תיחשב כתאונת עבודה אם יוכיח שהוא נפגע תוך כדי ועקב העבודה מהבית", מסבירה עו"ד יוליה חזוט.

עם רקורד של אינספור הצלחות בתביעות נזיקין וייצוג משפטי לפיצוי מקסימלי ומימוש זכויות, לא פלא שתוך זמן קצר הפך משרד עורכי הדין חזוט-בר-זבינצקי לשם דבר באשדוד הסביבה. בין אם מדובר בתאונת דרכים, תאונת עבודה או תביעות נכות, צוות המשרד – עו"ד יוליה חזוט, עו"ד לימור בר-פרץ ועו"ד נתן זבינצקי ידעו לכוון אתכם בבטחה לעבר מיצוי הזכויות שלכם בחוק, בין אם בתביעה אל מול ביטוח לאומי, חברת הביטוח או מקום העבודה.

נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית ותביעות נכות מול המוסד לביטוח לאומי/חברות הביטוח יכולים לקבוע פגישות ייעוץ ראשונית ללא עלות עם צוות המשרד באמצעות אמצעי ההתקשרות הבאים:

חברת עורכי דין חזוט-בר-זבינצקי

שד' ירושלים 18 בניין k-tower, קומה 1, משרד 116b, אשדוד

טלפון: 08-6576565

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר