מרכז שירות אוטוקאר אשדוד (צילום: אופיר אברמוב)
מרכז שירות אוטוקאר אשדוד (צילום: אופיר אברמוב)

אוטוקאר אשדוד: מרכז שירות חדש בסטנדרטים גבוהים

לאחר שעבר שיפוץ ושדרוג משמעותי - מרכז השירות הוותיק והמוכר "אוטוקאר" באשדוד, בניהולו של דודי אוזן, הצטרף לרשת מרכזי השירות הרשמית של UMI. במרכז המחודש והעדכני תוכלו ליהנות משירות וטיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לצד פינות המתנה נוחות ללקוחות

פורסם בתאריך: 24.1.21 09:58

     

מרכז השירות הוותיק והמוכר אוטוקאר באשדוד, בניהולו של דודי אוזן, הכריז על פתיחת מרכז שירות חדש במסגרתו גם הצטרף לרשת מרכזי השירות הרשמית של UMI, לאחר שעבר שיפוץ ושדרוג משמעותי.

המרכז בבעלותו ובניהולו של דודי אוזן, איש מקצוע עתיר ניסיון וידע בענף הרכב, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה במערכות חשמל, מיזוג אוויר, פחחות וצבע ומביא את ניסיונו רב השנים על מנת להציע לכם שירות וטיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מרכז שירות אוטוקאר אשדוד (צילום: אופיר אברמוב)

מרכז שירות אוטוקאר אשדוד (צילום: אופיר אברמוב)

מרכז השירות המחודש מורשה מטעם היבואנית בטיפול ברכבים מסוג איסוזו, קאדילק ושברולט על כל מגוון הדגמים, החל מספארק הקטנה ועד סילברדו הענק. המרכז יעניק שירותי מכונאות, חשמל, מיזוג אוויר, דיאגנוסטיקה, פחחות וצבע.

במסגרת השיפוץ המאסיבי השתדרג המקום הן מבחינת נראות והן מבחינת היכולות והציוד הטכני. המשרדים החדשים והאווירה הכללית במקום עדכניים כנדרש ולקוח שיגיע למקום יבחין מיד כי מדובר ברמה אחרת לגמרי של אבזור  עד לפרטים הקטנים ביותר, כיאה למרכז שירות מתקדם וחדשני הנחשב למוביל בתחומו.

חדר המתנה מפנק (צילום: אופיר אברמוב)

חדר המתנה מפנק (צילום: אופיר אברמוב)

הלקוחות יוכלו ליהנות, לא רק ממקצועיותם של עובדי המקום המטפלים ברכבם, אלא גם מפינת המתנה חדשה המצוידת במכונת קפה או מים קרים וכמו כן בעמדת מחשב ועמדת טעינה למכשירים סלולריים, מה שמנעים מאוד את זמנם של הלקוחות בשהותם במקום. בנוסף, בהתאם לרוח תקופת הקורונה, מחוץ למשרד הקבלה ישנה פינת המתנה נוספת ומוצלת באוויר הפתוח, הנותנת מענה לשהות במקום עם שמירה על בריאות הלקוחות.

"נכנסנו עם השברולט למוסך ולא רצינו לצאת משם" – זה לא סלוגן שמפאר את קירות המשרד, למרות שבקלות היה יכול להיות כזה, אלא משפט שחתום עליו אחד הלקוחות שפגשתי במקום. בשיחה עם הלקוח, הוא הדגיש עד כמה האווירה במקום נעימה, נקייה ומשרה נינוחות שלא תמיד אופיינית למוסכים.

דלפק קבלה חדש (צילום: אופיר אברמוב)

דלפק קבלה חדש (צילום: אופיר אברמוב)

"אנחנו מעסיקים עובדים מקצועיים ומיומנים בתחומם", מציין אוזן ומוסיף לפרגן לעובדיו, "הצוות המקצועי שלנו נבחר לאחר תהליך מיון קפדני ועובר הדרכות קבועות, אנו מאמינים כי המפתח להצלחתנו הוא שילוב מיומנות העובדים ורמת שירות גבוהה".

אוזן מסכם ומדגיש את מדיניות החברה: "אנחנו מעמידים את לקוחותינו בראש סדר העדיפויות ומשקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי להעניק את רמת השירות הגבוהה, האיכותית והמקצועית ביותר. צוות ההנהלה והעובדים מחויבים להעניק ללקוחותינו את המרב מתוך בחינה והתאמה לצורכיהם וציפיותיהם".

 

מרכז שירות אוטוקאר באשדוד

כתובת: המתכת 52, אשדוד

טלפון: 08-8528866

אתר הבית

דף פייסבוק

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר