שלומית קוסמטיקה ויופי באשדוד. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
שלומית קוסמטיקה ויופי באשדוד. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

שלומית קוסמטיקה ויופי באשדוד – המקום המושלם לטיפוח

עם ניסיון של 30 שנה בענף, שימוש במכשור חדשני ויעיל מהמובילים בעולם, סדרת מוצרי טיפוח שהיא רקחה בעצמה ובעיקר אהבה עצומה למקצוע, לא פלא ששלומית צ'שלה מובילה את תחום הקוסמטיקה באשדוד והקליניקה היפהפיה שלה היא מוקד עלייה לרגל

פורסם בתאריך: 13.12.20 20:02

     

מכון "שלומית קוסמטיקה ויופי" הממוקם באשדוד, ברחוב הר מצדה 57, מנוהל על ידי שלומית צ'שלה – קוסמטיקאית מומחית בעלת ותק הקרוב ל-30 שנה במקצוע. בקליניקה ניתן ליהנות ממגוון טיפולים המלווים במכשור מתקדם וכן ממוצרים איכותיים וטבעיים לכל סוגי העור- יבש, רגיל ושמן הסובל מאקנה.

שלומית צ'שלה קוסמטיקאית. צילום פרטי

שלומית צ'שלה קוסמטיקאית. צילום פרטי

כשנכנסים למקום מופתעים מהיופי והאווירה המיוחדים המושקעים בו. ראשית – הקליניקה שוכנת בקרבת הים ומשרה אווירה של שלווה ורוגע. בנוסף – הקליניקה מעוצבת כחדרים המקנים פרטיות ואינטימיות לכל מטופל ומטופלת. במתחם היופי תוכלו ליהנות מגינה רחבת ידיים, בריכות דגי נוי, צמחי מרפא ותבלין ובפאטיו מפנק עם פינת ישיבה שלווה לצד רחש המים ממפל מקסים. אכן אווירה מפנקת מרגיעה שמשפיעה על הגוף ונפש.

מופתעים מהיופי והאווירה המיוחדים. צילום: נחמיה צ'שלה

מופתעים מהיופי והאווירה המיוחדים. צילום: נחמיה צ'שלה

לתחום הטיפוח שלומית הגיעה כמעט במקרה, אחרי קריירה בתחום ההוראה החליטה להתמקצע וללמוד את תחום הקוסמטיקה ומאז היא שם, לומדת, חוקרת ומתפתחת כל הזמן. שלומית דואגת לספק ללקוחותיה את המכשור הטכנולוגי, החדשני והמקצועי ביותר שקיים היום בשוק. "במהלך השנים הייתי עדה לשינויים הרבים בתחום. אם בעבר כמעט לא היו מכשירים טכנולוגיים, היום אפשר למצוא עשרות סוגים של ציוד, אם לא יותר, שנועד לשפר את מראה העור, מיצוק העור, הסרת שיער ועוד."

בנוסף, על מנת להעניק ללקוחותיה את הטיפול המושלם לשלומית יש סדרת מוצרים שאת חלקם היא רוקחת בעצמה. "המוצרים מותאמים לעור הפנים עם מרכיבים טבעיים ואיכותיים לשמירה על מראה זוהר ורענן, וכן קיימים מוצרים ייחודיים לעור שמן ולבני הנוער הסובלים מאקנה".

 מוצרים חדשים מבית "שלומית קוסמטיקה ויופי"

שלומית צ'שלה מקפידה להשתלם בכנסים מקצועיים ולקרוא ספרות מקצועית המותאמת לתחום שמתפתח כל הזמן. במהלך השנים זיהתה את הביקוש הגדול למוצרי טיפוח איכותיים, וכיום היא משתמשת ומוכרת את סדרת המוצרים הייעודית לשמירה על עור הפנים של המטופלות, באופן שיוכלו להמשיך ולטפח את עורן גם בבית. מוצרי הטיפוח מבית "שלומית קוסמטיקה ויופי" מסייעים לשמירה על הטיפול בקליניקה, ומקנים לעור הפנים מראה טבעי והטוב ביותר עבורו. בסדרת היופי והטיפוח של שלומית תוכלו למצוא תמיסת ריפוי לעור שמן, פילינג קטיפה, סבון טבעי, קרם קטיפה ממצק בתוספת ויטמין E וחומצה היאלורונית, סרום קטיפה בתופסת ויטמין C, לחות קטיפה בתוספת חומצה היאלורונית ותחריף ייבוש משי.

 מוצרים חדשים מבית "שלומית קוסמטיקה ויופי". צילום: נחמיה צ'שלה

מוצרים חדשים מבית "שלומית קוסמטיקה ויופי". צילום: נחמיה צ'שלה

מהם המוצרים החדשים שאת מייצרת?

"לאחרונה ייצרתי סט של שני מוצרים, בוסטר ופילינג חומצות למיצוק וחידוש עור הפנים שמטרתם לשמן ולהגן על עור הפנים מנזקים חיצוניים. בנוסף, סדרת מוצרים פרוביוטי לעור שמן, הכוללת סבון פנים מטהר, מי פנים לחידוש העור, ג'ל לטיפול נקודתי בפצעים, סרום ויטמין C לטיהור העור ומסכה לטיהור נקבוביות העור. כל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות".

כקוסמטיקאית שמתמחה בטיפולי פנים וראתה את כל סוגי העור, הבינה שלומית כי קיים צורך אמיתי במוצרים שנועדו לטפח את העור גם אחרי הטיפול. "הרבה פעמים מגיעות לקוחות לטיפול פנים חד פעמי והן לא מבינות למה העור חוזר כל פעם לפצעים, לגירוי או לאדמומיות ואני תמיד מסבירה שמדובר בתהליך של שימור העור כל הזמן, אנחנו צריכות וצריכים כל הזמן צריכות להיות עם יד על הדופק, לשמור ולהגן על העור שלנו ולהשתמש בחומרים המתאימים והטבעיים ביותר שקיימים בשוק".

שלומית קוסמטיקה ויופי באשדוד. צילום: נחמיה צ'שלה

שלומית קוסמטיקה ויופי באשדוד. צילום: נחמיה צ'שלה

למי מתאימים המוצרים? 

"המוצרים שלי מתאימים לכל סוגי העור, לאחר אבחון מקצועי שאני עורכת אני מתאימה את המוצר בדיוק לעור הלקוחה, כיוון שלכל אחת סוג עור שונה, או בעיה שונה שהיא מעוניינת לפתור. לאחר אבחון העור אני מתאימה עבורה את המוצר והתוצאות לא מאחרות לבוא. לקליניקה מגיעים גם גברים רבים, שרוצים לטפל בעור הפנים שלהם, הסרת שיער, פדיקור ועוד. היום המודעות לכל מה שקשור לטיפוח הגוף שלנו מכף רגל ועד ראש קיבל תאוצה במהלך השנים, ככל שהמודעות עולה כך גם מגוון האנשים שמגיעים הוא רחב וכולל: נשים, נערות, גברים ובחורים צעירים".

אילו טיפולים אפשר למצוא אצלך בקליניקה?

"היתרון במקום שלי מעבר למקצועיות ולשנים הרבות בתחום שניתן למצוא להגיע וליהנות ממגוון רחב של טיפולים מכף רגל ועד ראש והכל במקום אחד. במקום להתחיל להתרוצץ ממקום אחד לשני ריכזתי למעשה מבחר רב של טיפולים על מנת להקל על הלקוחות שלי ולהעניק להם את הטוב ביותר שרק אפשר. אפשר להגיע לטיפולי פנים שכוללים: טיפול פנים קלאסי, טיפול באקנה, טיפול פנים בשילוב מזותרפיה, טיפול הבהרה, טיפול פנים בשילוב ונוס שזה טיפול בצלקות, מיצוק העור וקמטים ועוד.

פדיקור ומניקור. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

פדיקור ומניקור. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בתחום הסרת השיער אפשר למצוא טיפולי לייזר IPL – באמצעות מכשיר ליאונדרו, שעווה, אפילציה. תחת הקטגוריה של כף הרגל והיד אפשר להגיע לפדיקור, מניקור, לק ג'ל כמובן וטיפול בפטרת הציפורניים באמצעות מכשיר ה-IPL, יש לנו כאן גם איפור קבוע, טיפול בנשירת שיער ושיזוף בהתזה. כפי שאמרתי הכל תחת קורת גג אחת".

ולסיום?

"במהלך השנים שהמכון חרטנו על דגלנו כמה ערכים חשובים בכל מה שקשור למתן שירות בתחום הזה. הראשון זה מקצועיות, להיות הטובה ביותר בתחום, ולהמשיך לספוג את כל הידע שקיים בשוק שמשתנה כל הזמן ובכך להעניק ללקוחות את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר שיש. מעבר לכך אני מאמינה שבשביל להצליח בכל תחום צריך לאהוב את מה שאת עושה, לכן האהבה שלי למקצוע וללקוחות שלי נותנת לי את האפשרות לתת להם שירות מהנשמה. כל אחת ואחת מקבלת יחס אישי כאשר הסיפוק הגדול ביותר זה לקבל מחמאות ולראות לקוחות שיוצאות עם חיוך או שולחת מסרונים על השינוי שהן עוברות, או המחאות שהן מקבלות, מבחינתי ברגע שזה מתקיים עשיתי את שלי ואמשיך לעשות ולתת מהידע שלי לעוד שנים רבות לכל תושבי אשדוד והסביבה".

יצירת קשר – שלומית קוסמטיקה ויופי 

אתר: www.shlomit-c.co.il

טלפון: 08-8550029

אתר לזימון תורים: http://tto.io/xjMjD6

כתובת: מצדה 57, אשדוד‏

מייל: [email protected]

שעות פעילות: ימים א-ה 08:00-20:00, יום ו' 08:00-15:00

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר