מנעולן מומלץ באשדוד: הכירו את אורן קרויזמן, צילום עצמי
מנעולן מומלץ באשדוד: הכירו את אורן קרויזמן, צילום עצמי

מנעולן מומלץ באשדוד: הכירו את אורן קרויזמן

ברגעים הקשים האלו, שאנחנו מגיעים למכונית שלנו או לדירה ומגלים שאין עלינו את המפתח, אנחנו צריכים בעל מקצוע שיגיע במהירות ויחלץ אותנו מהצרה. ומהמנעולנים עליהם תקראו בכתבה הבאה הם בדיוק כאלה

פורסם בתאריך: 13.9.20 16:54

     

אין באמת הרבה דברים מרגיזים כמו הרגע aבו גילינו שנתקענו מחוץ לבית. זה יכול לקרות באמצע יום סידורים עמוס או ברגע שחזרנו מהעבודה או מאימון. אנחנו מחפשים בכיס או בתיק את המפתח וכלום. רגע אחד אנחנו בעליה המאושרים של דירה, רגע אחר כך אנחנו זרוקים ברחוב כמו מחוסרי בית.

למזלנו מנעולנים עובדים בכל יום ובכל שעה ותמיד זמינים לחלץ אותנו, בין אם נתקענו מחוץ לבית, ובין אם איבדנו את המפתחות לרכב.

"אף אחד לא מתכנן להינעל מחוץ לבית, ולרוב זה קורה ברגעים aבהם אנשים הכי לחוצים. הם ממהרים לצאת לעבודה או להיפגש עם חברים, ומהלחץ הם שוכחים את המפתח בבית", מסביר המנעולן אורן קרויזמן.

"אני מקבל כל יום קריאות מאנשים שצריכים עזרה ואני תמיד שמח להגיע ולעזור. ברור לי שזה מצב רגיש ושאנשים חסרי סבלנות ולכן אני משתדל לעשות את העבודה כמה שיותר מהר, כדי שאנשים יוכלו לחזור לשגרת היום שלהם מבלי שיפספסו דבר".

אורן הוא מנעולן ותיק בעל 20 שנות ניסיון בתחום שכבר ראה הכל מהכל. הוא עובד כמעט בכל שעות היממה ומגיע כמו גיבור עם גלימה להציל את כל אלה שמצאו את דרכם בצד הלא נכון של הדלת. נוסף על שירותי פריצת מנעולים בדלתות בית ורכב, הוא מציע עוד מספר שירותים כמו החלפת מנעולים וצילינדרים, כיוון ותיקון דלתות ועוד.

"אנשים חושבים לפעמים שמנעולן זה בעיקר לפרוץ מנעולים, ובחלק מהזמן זה נכון, אבל יש עוד הרבה שירותים שאני מציע שלאו דווקא קשורים לפריצה. מטרתם להבטיח שמנגנוני הדלת עצמם יעבדו כשורה ושלא תהיינה שום בעיות גישה לדירה או לבית.

"בגלל זה אני גם תמיד ממליץ לאנשים לעבוד עם מנעולן מוסך ובעל רישיון. מנעולנים ותיקים ומנוסים מציעים מגוון רחב של שירותים ויכולים לעזור בדברים שונים מעבר לפריצת דלתות".

אחרי שהעבודה נגמרה ואורן סיים הוא דואג להעניק אחריות על עבודתו וזמין בטלפון למקרה שמשהו לא מסתדר. לפי אורן, "אני משקיע בכל עבודה ודואג לעשות אותה על הצד הטוב ביותר. כשאני מגיע לפרוץ למישהו את הדלת לפעמים זה גם כרוך בהחלפת צילינדר, ופה כבר מדובר בעבודה נוספת שמצריכה ממני להתקין את הצילינדר החדש.

"אני נותן אחריות על העבודה ככה שגם אם קרה ופתאום משהו לא עובד – גם אחרי מספר חודשים – אני תמיד זמין ותמיד שמח לעזור. אני לוקח אחריות מלאה על העבודות שלי כי ברור לי שמדובר בזמן וכסף של אנשים וכאיש מקצוע בעצמי אני מבין את החשיבות של הדבר".

אנחנו מקווים בשבילכם שתפגשו את אורן רק בנסיבות טובות, אבל אם קרה ונתקעתם מחוץ לדירה ואתם חייבים גיבור שיחלץ אתכם בשעת צרה, אורן ישמח להגיע ולתת יד.

אזור פעילות: מאשדוד עד כפר סבא רעננה (כולל כל מה שבדרך)

טלפון:

054-8006140

שעות פעילות: 24/7 

למעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר