נועם רונן (מימין) ונועם ברזני
נועם רונן (מימין) ונועם ברזני

מקום שני בגביע העולם באקרובטיקה לתלמידה מאמית באר טוביה

בתחרות גביע העולם באקרובטיקה שהתקיימה בבולגריה, זכתה נועם רונן מביה"ס אמית באר טוביה - יחד עם 2 בנות הצוות שלה, במקום השני, וחזרה עם גאווה גדולה לארץ. חברתה לכיתה נועם זנדני, המתאמנת איתה שנים ארוכות והייתה אמורה להתחרות בקטגוריית זוג, לא הגיעה לתחרות מאחר ובן זוגה נפצע. השתיים מספרות על שגרת האימונים, על המסירות והאהבה לאקרובטיקה ועל החלום הגדול להיות אלופות עולם

פורסם בתאריך: 7.6.24 08:08

     

נועם רונן, תלמידת כיתה ז' באמית באר טוביה המתגוררת בכפר ורבורג, הגיעה לתחרות בינ"ל באקרובטיקה בבולגריה וזכתה יחד עם 2 חברות הצוות שלה במקום השני והמכובד.

 

 

"הרגשתי מעולה לעמוד עם דגל ישראל על הפודיום בבולגריה", סיפרה רונן. "עבדנו מאוד קשה לקראת התחרות. אנחנו מתאמנות כל השנה רגיל אימון של ארבע שעות כל יום ובשבועיים וחצי האחרונים שני אימונים ביום אימון ערב ואימון בוקר. זו הרגשת סיפוק מדהימה".

יחד עם רונן, מתאמנת גם נועם ברזני, חברתה לכיתה. הן מתאמנות מגיל 4 יחד, ובארבע השנים האחרונות הן מתאמנות במועדון 'בגין' בחולון, ולא מוותרות על האימונים למרות הנסיעה הארוכה. ברזני מתחרה בזוג מעורב, ונבצר ממנה להשתתף בתחרות מאחר ובן זוגה נפצע. השתיים מתמודדות יחד בתחרויות בארץ ובעולם ומגיעות להישגים משמעותיים. ובימים אלו הן החלו להתאמן לקראת אליפות העולם שתתקיים בספטמבר בפורטוגל בתקווה לייצג את ישראל בתחרות בקטגוריית הגילאים שבין 13-19.

נועם רונן (מימין) ונועם ברזני עם מחנכת הכיתה פסי

נועם רונן (מימין) ונועם ברזני עם מחנכת הכיתה פסי

בבית הספר בירכו על זכייתה של רונן במקום המכובד ופרגנו לשתיים על מסירותן לאקרובטיקה ולמצוינות שלהן בלימודים למרות החיסורים הרבים. "בית הספר מסייע לנו בחיסורים ומבין את ההיעדרויות", אומרות השתיים. "המורות והחברות עוזרות לנו להשלים את החומר, בנוסף ביקשנו מסיגל כהן מנהלת השכבה שלהן להיות באותה כיתה כי זה יותר נוח עם הנסיעות וההיעדרויות, ולשמחתנו היא דאגה לכך ופרגנה לנו מאוד על כל המשמעויות של הספורט".

"זה קשה אבל בסופו של דבר יש מטרה של שתינו שזה להיות הכי טובות שאנחנו יכולות", אמרה ברזני. "כל אחת מאיתנו רוצה להיות הכי טובה בעולם בקטגוריה שלה – נועם רונן עם שתי בנות ואני עם בן זוג. אנחנו רוצות להיות אלופות עולם".

"נועם תלמידה חרוצה שמשלבת אימונים ולימודים ונוסעת עם חברתה לכיתה נועם זנדני כל יום לאימון בחולון", אמרה פסי לנקרי, מחנכת כיתתן. "השתיים חרוצות, משקיעות באימונים ובלימודים, ובעלות כוח רצון יוצא דופן. זה כיף גדול לחנך את שתיהן. חשוב לציין את ההשקעה הכספית ואת הזמן הרב שמקדישים ההורים שלהן לטובת העניין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר