גלי גוטמן עם גביע המדינה
גלי גוטמן עם גביע המדינה

גביע המדינה לנערות בכדורגל: תלמידה מאמית באר טוביה בקבוצה הזוכה

תלמידת אמית באר טוביה המשחקת כדורגל בנבחרת הנערות של קבוצת אס"א תל אביב, הצליחה יחד עם חברותיה לקבוצה לזכות בגביע המדינה לנערות בכדורגל

פורסם בתאריך: 4.6.24 12:29

     

גלי גוטמן, תלמידת כיתה ט' בתיכון אמית באר טוביה זכתה בגביע המדינה לנערות בכדורגל, יחד עם קבוצתה – נבחרת הנערות של קבוצת אס"א תל אביב.

 

במשך ארבע שנים משחקת גוטמן כדורגל באופן מקצועי, היא התחילה את דרכה בקבוצת מ.ס קריית גת והשנה עברה לשחק באס"א תל אביב, שם הייתה שותפה להישג הגדול. היום היא קשרית, והספיקה לכבוש 9 שערים.

גלי גוטמן עם המורה גבע לבון

גלי גוטמן עם המורה גבע לבון

"קיבלתי תגובות ממש טובות על הזכייה בגביע", סיפרה גוטמן. "מלא מחמאות מחברות במושב וגם בבית הספר, הרגשתי סיפוק עם התואר הנחשב. הכדורגל הוא הדבר הכי חשוב בחיים שלי. מבחינתי אין משהו אחר. בזכות המשמעת העצמית שלי הגעתי לכדורגל, הוא נותן לי המון הנאה והוא נותן לי הרבה דברים ופיצח לי יכולות רבות שלא בהכרח קשורות לכדורגל כמו חוזק מנטלי".

גוטמן חולמת לשחק באירופה, ומשקיעה את כל זמנה באימונים. היא נוסעת לתל אביב מספר פעמים בשבוע והוריה נרתמים להגשמת החלום ומסיעים אותה בכל פעם לאימונים ומשחקים. גם בית הספר תומך בגוטמן שנאלצת להחסיר רבות מהלימודים. "הרבה פעמים יוצאת מוקדם לאימונים או למשחקים, ואני דואגת להשלים את הכל", סיפרה.

גלי גוטמן עם גביע המדינה

גלי גוטמן עם גביע המדינה

"המורים מפרגנים לי ומשחררים אותי מתי שצריך, בעיקר גבע לבון המחנך שלי, הוא מסביר למורים על החשיבות של זה בשבילי. המורים גם פרגנו מאוד על ההישג. אגב אני ממליצה לבנות להשתלב בתחום של הכדורגל זה מדהים ונתן לי המון".

"גלי היא תלמידה מדהימה שלמרות ההשקעה הרבה שלה בכדורגל, היא גם מצטיינת בכל תחום לימודי", מספר המחנך של גוטמן גבע לבון ."למרות העומס של הכדורגל היא ממש עובדת בזה, ובתוך זה היא מוציאה ציונים ממש גבוהים. היא נערה חברותית ואהובה, בית הספר מסייע לה במה שניתן ואנחנו מאוד גאים בה על ההישג".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר