שגיא אקסלרד וראש המועצה האזורית באר טוביה בן כהן. צילום: אלבום פרטי
שגיא אקסלרד וראש המועצה האזורית באר טוביה בן כהן. צילום: אלבום פרטי

"הרגשתי מדהים": שגיא אקסלרד מבאר טוביה זכה במדליית זהב בתחרות ביולוגיה ארצית

בתחרות ביולוגיה ארצית שהתקיימה לפני מספר ימים באונ' תל אביב, השתתף שגיא אקסלרד מתיכון אמית באר טוביה והצליח לזכות במדלית זהב, שתזכה אותו גם לייצג את ישראל בתחרות בינל' בקזחסטן

פורסם בתאריך: 24.5.24 09:37

     

שגיא אקסלרד מתיכון אמית באר טוביה ממשיך לצבור הישגים. בשנה שעברה כזכור הוא גבר על אלפי תלמידים כשהצליח להתקבל לנבחרת ישראל בביולוגיה, ולפני מספר ימים זכה להישג נוסף כאשר זכה במדליית זהב בתחרות ביולוגיה ארצית. לאחר זכייתו יזכה לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית בקזחסטן.

 

התחרות נערכה בין כלל תלמידי כיתות י'-יב' בארץ, ושגיא הוא התלמיד היחיד מכיתה י' שזכה במדליה. "התרגשתי מאוד לאחר שהתברר כי זכיתי במדליה. הרגשתי מדהים", סיפר שגיא. "זו תחרות מעניינת ומאתגרת, עבדתי קשה מאוד ולמדתי הרבה לקראת התחרות ואני שמח שהגעתי להישג ולייצג את בית הספר שלי אמית באר טוביה באליפות העולם. אני כבר מתרגש לקראת התחרות ומקווה להגיע להישג טוב שאהיה מרוצה ממנו, וארגיש שנתתי הכל".

שגיא אקסלרד. צילום: אלבום פרטי

שגיא אקסלרד. צילום: אלבום פרטי

בבית הספר אמית באר טוביה תמכו בהתמודדות של שגיא בתחרות ואף סייעו לו בהשלמת החומר שהחסיר בזמן שהתכונן לתחרויות לאורך השנה. "אני גאה מאוד בשגיא על ההישג המרשים שלו", אמרה המחנכת של שגיא, ילנה גריגורביץ'. "הוא עבד קשה בכדי להגיע להישג הזה, אני  בטוחה שהוא יביא לנו הרבה כבוד באליפות העולם".

ראש המועצה האזורית באר טוביה, בן כהן, נפגש עם שגיא ובירך אותו על זכייתו. "ברכותיי לשגיא אקסלרד על הישגו המרשים וזכייתו במדליית הזהב במסגרת נבחרת ישראל בביולוגיה, בתחרות שנערכה באוניברסיטת תל אביב", אמר כהן. "שגיא הוכיח שעם נחישות, התמדה ורצינות אין פסגה שהיא גבוהה מידי או בלתי מושגת. אני מאחל לו הצלחה רבה באולימפיאדה שתיערך בקזחסטאן בחודש יולי ואין לי ספק שהוא יוסיף לעלות מעלה מעלה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר