הכנסת ספר תורה באמית באר עמי. צילום: אבי שפיר
הכנסת ספר תורה באמית באר עמי. צילום: אבי שפיר

למען הצלחת צה"ל: תלמידים גייסו 200,000 ש"ח להכנסת ספר תורה

תלמידי אמית באר עמ"י בבאר טוביה גייסו סכום כסף נכבד לטובת הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת נרצחי 'חרבות ברזל' ולניצחון צה"ל. השבוע הם חגגו את הכנסת הספר יחד עם 1,500 משתתפים

פורסם בתאריך: 21.5.24 22:36

     

תלמידי ביה"ס אמית באר עמ"י בבאר טוביה גייסו 200,000 ש"ח לטובת הכנסת ספר תורה להצלחת חיילי צה"ל, ולעילוי נשמת הנופלים והנרצחים במלחמת 'חרבות ברזל'.

 

מבצע גיוס הכספים החל מיוזמה של תלמידי שכבת יא' להכניס ספר תורה, ובית הספר כולו התגייס למטרה. תלמידים עברו בית בית, הורים תרמו מכספם, ומורים, שכנים, וגם זרים, הביאו לכדי הצלחה במבצע, ובתוך שבועיים וחצי הצליחו התלמידים לגייס את הסכום המכובד.

לפני מספר ימים חגגו בבית הספר את האירוע המרגש של הכנסת ספר התורה, בו השתתפו 1,500 איש. את ספר התורה ליוותה טליתו של אביאל רחמים ז"ל שנרצח במסיבת הנובה, והוסיפה משמעות מרגשת אף יותר לאירוע.

"הרגשנו שזה בלתי אפשרי להמשיך ללמוד בכיתה כרגיל, כשחברים שלנו נלחמים בחוץ ואף איבדנו אנשים קרובים אלינו", שיתפו תלמידות בית הספר ליבי הר נוי ושילת עטיה. "הרגשנו וידענו שצריך לעשות משהו. החלטנו להרים משהו גדול, שכמוהו עוד לא היה; לזכור את הנופלים ולהרים את הרוח".

 

תומר אמנו, מנהל בית החינוך בירך על יוזמת התלמידים ואמר: "עם פרוץ המלחמה, הבנו שהשנה לא נזכה לחגוג את שנת העשור לבית הספר. היוזמה להכנסת ספר התורה הפכה את הקערה על פיה ויצרה מציאות של חגיגה מופלאה ומרגשת של 1,500 איש שהגיעו לשמוח עמנו בהכנסת ספר התורה. הסוד בשמחה זו, היה בזכות התגייסותם המלאה של התלמידים, מכלל השכבות שהיו מעורבים בשותפות מלאה ביוזמה זו, והעובדה שהתהליך היה חשוב לא פחות מהמטרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר