איגור מרחסין בהרצאה לתלמידי באר טוביה
איגור מרחסין בהרצאה לתלמידי באר טוביה

הרצאה מרתקת לתלמידי באר טוביה על שיגור חללית 'בראשית'

במסגרת שבוע החלל, נהנו תלמידי אמית באר טוביה מהרצאה מעשירה בנושא חללית 'בראשית', שהעביר איגור מרחסין מחטיבת החינוך של חברת spaceIL, וסיפר להם על תהליך שיגור חללית לירח

פורסם בתאריך: 18.2.24 09:41

     

תלמידי כיתות ז' ו-ח' באמית באר טוביה זכו לשמוע הרצאה מסקרנת במיוחד של איגור מרחסין, מתנדב בעמותת spaceIL שמפתחת את החללית 'בראשית'. מרחסין סיפר לתלמידים על הליך בניית החללית, שיגורה, האתגרים והקשיים בדרך.

 

במהלך הרצאתו ענה מרחסין על שאלות התלמידים בנוגע לחלל ושמח להעניק להם מהידע שלו. "אני צברתי ידע מהסקרנות שלי ומאוד חשוב לי להעביר את החומר הזה הלאה", אמר.

"הכל התחיל במסגרת תחרות, שבה הציעו לעמותות להקים חללית ללא עזרה כספית ממשלתית, והמטרה היא להנחית חללית על הירח", סיפר. "העמותה שלנו החליטה להשתתף בתחרות ולאחר כל הקשיים, השיגור היה מוצלח, אולם בעיה בשינוי המהירות של החללית הביאה להתרסקותה. וכעת עובדים על 'בראשית 2' שצפויה להיות מוכנה בעוד כשנה, ומי שהקים את החללית היו מהנדסי תעשייה אווירית שעשו זאת בהתנדבות".

חללית 'בראשית', מתוך הרצאתו של איגור מרחסין לתלמידי באר טוביה

חללית 'בראשית', מתוך הרצאתו של איגור מרחסין לתלמידי באר טוביה

מרחסין מתנדב בחטיבת החינוך של העמותה, ובשנה הבאה מתוכננות להתקיים הרצאות נוספות שלו כחלק מתכנית החינוך בבית הספר. במקביל אליו יגיעו גם מתנדבי עמותה נוספים להרצות בפני התלמידים.

מרחסין שמח מאוד להרצות בפני התלמידים וסיכם יום מלא בסקרנות וידע. "אהבתי את הרצון של בית הספר לתת לתלמידים את התוכן הזה", אמר. "התחלתי עם כיתות ז' וח', מופת ומדעים, ובהמשך גם לכיתות אחרות. כשההרצאה גלשה לשעה וחצי במקום 45 דקות שהוקצו לה, מרוב השאלות והסקרנות שהפגינו התלמידים".

"אנו מודים לאיגור על ההרצאה החשובה והמעשירה" אמרה רותם ליטבק, רכזת מדעים בבית הספר. "התלמידים קיבלו ערך רב מההרצאה, שאלו שאלות והעשירו את ידיעותיהם בנושא החלל. זו הייתה בהחלט הזדמנות טובה ללמוד מאיגור ולהרחיב אופקים ואני שמחה מאוד שהוא יגיע גם בעתיד לבית הספר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר