אדיר אחרק
אדיר אחרק

נלחם על חייו כדי להילחם למען המדינה: תלמידי אמית באר טוביה למען אדיר אחרק

תלמידי כיתה יב' מאמית באר טוביה מגייסים תרומות למען תושב שתולים, אדיר אחרק, חייל צנחנים בן 21 שגילה כי הוא חולה בסרטן שלב 4. רופאיו בארץ בישרו לו כי לא קיים בטיפול בארץ שיכול לסייע לסוג הסרטן שלו, אך הוא כן קיים בארצות הברית, ועלותו יותר מ-3 מיליון שקלים. רכזת השכבה שמלווה את התלמידים במיזם לגיוס התרומות: "אנחנו עושים הכל על מנת לסייע לאדיר להשיג את היעד"

פורסם בתאריך: 28.12.23 10:55

     

אדיר אחרק בן 21 ממושב שתולים היה חייל בצנחנים, כשרגע לפני שפרצה המלחמה גילה שהוא חולה בסרטן מסוג "יואינג סרקומה", שלב 4. לאחר שהחל בסדרת טיפולים, הודיעו לו רופאיו כי אין בארץ טיפול שיציל אותו, אך הוא כן קיים בארה"ב.

אדיר מצא את עצמו נלחם על חייו, על גופו החזק שבגד בו, כשבין הדברים הראשונים שעומדים לנגד עיניו הוא חוסר היכולת שלו להילחם עם חבריו בעזה. כעת הוא הוא יוצא למסע במלחמה על חייו, במטרה לגייס תרומות שיסייעו לו לקבל טיפול שעלותו יקרה מאוד. תלמידי כיתב יב' באמית באר טוביה, שמכירים את אדיר מהמושב ומבית הספר איתם למד, שמעו על הסיפור שלו, והחליטו לסייע לו לגייס את הכסף.

 

 

הם הצליחו להשיג תרומה של 100 מפות ארץ ישראל מעץ, המיועדות לתליה על מראת הרכב, עם הכיתוב "עף על החיים עד לניצחון אדיר", אותם הם כעת מוכרים על מנת לגייס עוד כסף.

"הרופאים בישראל הרימו ידיים, הם אמרו לי את זה דוגרי כמו שמספרים לחייל", אמר אחרק. לאחר בדיקה היכן יש מי שיוכל לסייע לו התברר כי כאמור, בארה"ב יש מרכז רפואי שיכול לסייע לו להילחם במחלה, והוא המרכז היחיד בעולם שיכול להיאבק בסוג סרטן זה, אלא שהטיפול הוא יקר במיוחד. בשיתוף עמותת "להושיט יד" יצאה משפחתו של אחרק למבצע התרמה כאשר היעד הוא 3,750,000 מיליון ש"ח, שיכסו את עלויות הטיפול והשהייה היקרים במיוחד.

מפות ארץ ישראל למען גיוס כספים לאדיר אחרק

מפות ארץ ישראל למען גיוס כספים לאדיר אחרק

מי שמסייעת לתלמידים עם גיוס התרומות לאדיר היא רכזת השכבה אורלי פז שהתגייסה בלב שלם למשימה וארגנה את הפצתה בכל קבוצות ההורים והתלמידים ובכל האיזור. "אנחנו עושים הכל על מנת לסייע לאדיר להשיג את היעד", אמרה פז. "התלמידים מוכרים את הערכות, מפיצים בכל מקום ומאמינים כי נגיע ליעד ונצליח לסייע לאדיר במאבק להצלת חייו בתקווה שהוא יוכל להגשים את חלומו ולחזור לחבריו הצנחנים הנלחמים בימים אלו בעזה".

התלמידים עובדים בימים האחרונים על הפצת הנושא החשוב בקבוצות וואטסאפ ובכל הרשתות החברתיות. עד כה הגיעו התרומות במסגרת הקמפיין לסכום של כשני מיליון שקלים, בתקווה להגיע ליעד בהקדם האפשרי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר