תלמידי אמית באר טוביה בקטיף כרוביות
תלמידי אמית באר טוביה בקטיף כרוביות

"זה צו השעה": הורים ותלמידים מבאר טוביה התנדבו בקטיף כרוביות

יוזמת התנדבות באמית באר טוביה, הגיעה הפעם מהורי תלמידי כיתה ט'. לאחר שהציעו בקבוצת הוואצפ להתנדב בקטיף כרוביות, ההיענות הייתה מהירה, והשבוע הם יצאו לקטיף במושב חצב, יחד עם ילדיהם. האב שהוביל את היוזמה: "רצינו שהתלמידים יבינו שיש לכל אחד מאיתנו תפקיד בשעות האלו וכל המשק צריך להתגייס"

פורסם בתאריך: 8.11.23 11:33

     

הורים ותלמידים מבית הספר אמית באר טוביה, יצאו להתנדב יחד בקטיף כרוביות במושב חצב. היוזמה החלה כשהוריה של תלמידת כיתה ט' מבית הספר, שלחו בקבוצת הוואצפ מי מעוניין להגיע ולהתנדב. מיד החלו להגיע תגובות ואישורי הגעה, ויחד יצאו כולם לקטיף, שהוגדר על ידי ההורים כ"צו 8 לחקלאות".

 

מאז החלה הלחימה, עולות יוזמות רבות של בני הנוער בבתי הספר, שעוזרים ונותנים את חלקם במאמץ ההתנדבותי. היוזמה הזו ייחודית כיוון שגם תלמידים, וגם הורים, יצאו יחד, ועמלו לטובת החקלאות הישראלית. כמו פעם.

"פנינו לחקלאי במושב חצב שקיבל אותנו ועבדנו שם במשך חצי יום", סיפר אב לתלמידת כיתה ט', ממובילי היוזמה. "עשינו את זה עם כיתה אחת, והמטרה היא לעשות את זה שוב בהמשך".

תלמידי אמית באר טוביה בקטיף כרוביות

תלמידי אמית באר טוביה בקטיף כרוביות

"רצינו שהתלמידים יבינו שיש לכל אחד מאיתנו תפקיד בשעות האלו וכל המשק צריך להתגייס", הוסיף. "אם לא נעשה את זה, הכלכלה והמשק יקרסו. זה צו השעה. התלמידים מגויסים ומבינים את המשמעות, ולשמחתי באו לעבוד בשמחה ובאהבה. תהיה לי תחושת סיפוק שנכניס את זה כל שבוע למערכת הלימודית".

גאיה קורן, תלמידה שהשתתפה בקטיף במושב חצב סיפרה כי זוהי תחושת סיפוק גדולה עבורה. "זו לא הפעם הראשונה שאני מתנדבת, ותמיד שאתה מתנדב אתה מרגיש טוב שעזרת. לא היה מי שיקטוף כרוביות, ולשמחתי ממש עזרנו לחקלאי, שהודה לנו בחום. וזו הרגשת סיפוק נורא גדולה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר