תלמידי אמית באר טוביה בחלוקת גלידות לתושבים וותיקים
תלמידי אמית באר טוביה בחלוקת גלידות לתושבים וותיקים

"שלא יהיו צמודים לחדשות הקשות": פעילות הפגתית לתלמידי אמית באר טוביה

הרכזת החברתית של בה"ס אמית באר טוביה, אנט כהן, ערכה לתלמידי כיתה ז' פעילות בזום, שכללה חידון בנושא גלידה, בסיומו לימדה את התלמידים כיצד מכינים גלידה ביתית. את הגלידה חילקו התלמידים לתושבי המועצה הוותיקים ולמשפחות הלוחמים תושבי המועצה. כהן: "המטרה היא לעודד את התלמידים לעשייה"

פורסם בתאריך: 15.10.23 17:23

     

תלמידי כיתות ז' בבה"ס אמית באר טוביה ערכו פעילות הפגתית ביוזמת מחנכת הכיתה והרכזת החברתית של בית הספר, אנט כהן. הפעילות הועברה בזום, במהלכה למדו התלמידים להכין גלידה ביתית, וחילקו אותה לאזרחים וותיקים במועצה האזורית באר טוביה ולמשפחות הלוחמים תושבי המועצה.

 

 

 

 

תחילת הפעילות הייתה חידון בנושא גלידה, בסיומו כאמור למדו כיצד להכין גלידה ביתית. "המטרה היא לעודד את התלמידים לעשייה, ושלא יהיו צמודים לתמונות ולחדשות הקשות", סיפרה המחנכת אנט כהן. "חוץ מפעילות זו התלמידים גם עוזרים במקומות בהם אופים ומבשלים לחיילים, ומסייעים באיסוף תרומות ואני גאה בהם".

תלמידי אמית באר טוביה בחלוקת גלידה למשפחות הלוחמים

תלמידי אמית באר טוביה בחלוקת גלידה למשפחות הלוחמים

התלמידים וההורים הודו לכהן בחום על הפעילות המבורכת ובירכו על היוזמה. ההורים מסרו לכהן כי פעילות ההפגה היא מצילה אותם בימים מאתגרים אלו, מרחיקה את הילדים מהמסכים ומחממת את הלב, גם של התלמידים וגם את התושבים הוותיקים שקיבלו גלידה מהתלמידים והתרגשו עד מאוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר