פיצוץ ברכב וירי: הרוג ושלושה פצועים בהם 1 אנוש

פורסם בתאריך: 1.10.23 21:26

     

לפני זמן קצר התרחש אירוע פלילי בכביש 40 סמוך למושב חצב שבמועצה אזורית באר טוביה, כאשר מטען חבלה שהוטמן בתוך רכב התפוצץ ופצע את יושביו.

אדם אחד בן 37 נהרג, בן 25 נפצע אנוש ובן 33 נפצע בינוני. הם פונו לבית החולים קפלן שברחובות.

ממש במקביל, במרחק קצר משם, בסמוך לצומת ראם התרחש אירוע ירי. אחד נפצע קשה ואחד נפצע בינוני.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א יונתן יוזף שמתגורר בסמוך סיפר: "אני מתגורר במושב סמוך ומיד יצאתי למקום. ראיתי רכב שרוף ומעוך, בכיסא הנהג נלכד גבר כבן 37 הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. מהרכב חולץ גבר כבן 33 בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, דווח על פיצוץ רכב סמוך למושב חצב וכתוצאה מכך נפצעו 3 גברים שמקבלים טיפול רפואי מצוות מד"א שהוזעק למקום. כוחות משטרה וחבלן פועלים בזירה, והחלו באיסוף ראיות וממצאים במסגרת החקירה שנפתחה".

בהמשך הערב התברר הקשר בין האירועים.

בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, עקבו אחר שני בני משפחת פשע מג'ואריש שנסעו ברכב מסוג מאזדה. מה שהבלשים לא ידעו זה שהשניים עקבו אחרי רכבו של תושב קרית מלאכי, בו הטמינו מטען חבלה ואז הם פיצצו את רכבו והרגו אותו בסמוך למושב חצב.

בשלב הזה הבינו השוטרים מה קרה והחלו במרדף אחר הרכב, מרדף שהיה מלווה בירי מבצעי סמוך לצומת ראם. אחד מיושבי הרכב נפצע ואילו אחר נהרג מהירי.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון שיבח את שוטרי הימ"ר על הפעילות הנחושה, התגובה המבצעית המהירה והחתירה למגע, תוך סיכון חיים, שהביאה לבסוף למעצר החשודים, סמוך למקום ומועד הרצח שעפי החשד בצעו.

החקירה הוטלה כאמור של ימ"ר מרכז, במסגרתה מתבצע כעת איסוף ממצאים בזירות השונות

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר