עו"ד רחל פרץ-גלם והמטה הנייד
עו"ד רחל פרץ-גלם והמטה הנייד

"באה עד אליכם": רחל פרץ-גלם עם מטה בחירות נייד

עו"ד רחל פרץ-גלם המועמדת לראשות המועצה האזורית באר טוביה מגיעה עד לתושבים עם מטה נייד שישמש גם כסוכה ניידת בימי החג, שם היא תשב עם תושבים ותקשיב להם: "חשוב לי לפגוש אתכם ולהקשיב לכם, אך בעיקר לשמוח יחד אתכם, שזו הרי אחת משלושת המצוות החשובות של החג"

פורסם בתאריך: 1.10.23 20:46

     

המועמדת לראשות מועצת באר טוביה, עו"ד רחל פרץ גלאם, החליטה לארח אושפיזין בסוכה שלה, בדרך קצת שונה – עם מטה נייד, שיעבור בין יישובי המועצה, במטרה לפגוש את התושבים ביישובים שלהם, לשמוע ולהשמיע.

 

המטה הנייד כבר הספיק לבקר במספר מושבים בימים האחרונים, ובמהלך ימי חג סוכות יגיע המטה למספר מרכזים בתחומי המועצה האזורית באר טוביה. "אני מזמינה את תושבי באר טוביה להיות האורחים שלי בסוכה אצלי בבית, וגם להיות האורחים שלי במטה הנייד", אמרה פרץ-גלם. "חשוב לי לפגוש אתכם ולהקשיב לכם, אך בעיקר לשמוח יחד אתכם, שזו הרי אחת משלושת המצוות החשובות של החג".

עו"ד רחל פרץ-גלם והמטה הנייד

עו"ד רחל פרץ-גלם והמטה הנייד

המטה הנייד של רחל פרץ גלם יוצא מדי יום לישוב אחר ומתמקם במרכז הישוב יחד עם המועמדת, רחל פרץ גלם והצוות שלה. "המטה שלי היא גם להעביר מסר של דלת פתוחה, של הקשבה לציבור. תפיסת העולם שלי בעניין הזה מאוד פשוטה: אני באה לשרת אתכם ולא אתם אותי", אמרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר