גיל בן ציון ויוסי אוחנה. עוברים לצד של עו"ד רחל פרץ-גלם
גיל בן ציון ויוסי אוחנה. עוברים לצד של עו"ד רחל פרץ-גלם. צילום: ניר סלקמן

הם בחרו צד: פעילים ממחנה דרור שור עוברים למטה של עו"ד רחל פרץ-גלם

רחל פרץ-גלם שהכריזה על מועמדותה לראשות מועצת באר טוביה לאחר שהייתה במחנה של ראש המועצה הקודם דרור שור, הצליחה לסחוף אחריה גם את הפעילים המרכזיים של שור מהבחירות הקודמות, גיל בן ציון ויוסי אוחנה: "סבורים שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה"

פורסם בתאריך: 3.7.23 21:28

     

המאבק על ראשות באר טוביה בעיצומו. מנהלי המטה לשעבר של דרור שור, שהיה ראש המועצה בקדנציות קודמות, עברו לתמוך במועמדת החדשה – רחל פרץ-גלאם, שהייתה גם היא במחנה שור, ועכשיו כזכור, מתמודדת בעצמה על התפקיד.

 

השבוע הודיעו גיל בן ציון, נציג מושב 'אורות' במליאה ומראשי הפעילים של דרור שור בבחירות הקודמות, ויוסי אוחנה, שהיה לאחד מבכירי המטה של דרור שור, שהם מעבירים את תמיכתם למתמודדת הצעירה פרץ-גלם, בתקווה להביא דרך חדשה למועצה האזורית באר טוביה.

תמיכתם בפרץ-גלם מהווה צעד משמעותי במאבק בין שני המחנות. כזכור, ההכרזה של פרץ-גלם על התמודדות לראשות המועצה בבאר טוביה לפני מספר חודשים הכתה בהלם את מטה שור, זאת משום שהיא עצמה הייתה פעילה מרכזית במטה שלו בבחירות הקודמות, במהלכן הפסיד שור לראש המועצה המכהן, קובי אביבי.

"הברירה שלי הייתה לבחור בין האסכולה הישנה או לאסכולה החדשה, זו שמביאה רעיונות חדשים וגישה ניהולית חדשה, ואני סבור שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה", אמר גיל בן ציון. "עו"ד רחל פרץ גלם צריכה להוביל בשנים הבאות את באר טוביה. יש לה יכולות והיא פשוט בולדוזר אמיתית".

רחל פרץ-גלם. צילום: ניר סלקמן

רחל פרץ-גלם. צילום: ניר סלקמן

"הקדנציה הזו הבהירה לי חד משמעית שאנחנו צריכים מנהיגה מהדור החדש שתוביל אותנו. תמכתי בעבר בדרור שור ועשיתי לו עבודה ממש טובה, אבל נראה שהגיע הזמן למנהיגות אחרת", הסביר את המעבר שלו לתמיכה ברחל.

גיל בן ציון.

גיל בן ציון. עובר למחנה פרץ-גלם

יוסי אוחנה שעבר גם הוא כאמור למחנה פרץ-גלאם, החליט למשוך איתו גם פעילים נוספים מהמחנה של שור. "כל מי שפוגש את רחל מבין שיש כאן עסק עם משהיא בעלת יכולות פנומנליות. היא מנהיגה מבטן ומלידה, ישרת דרך וביצועיסטית. כל מי שנכנס למטה שלה מבין בדיוק עם מי יש לו עסק. באר טוביה חייבת לצאת לדרך חדשה אחרת נשקע בעבר שלנו ולא נתקדם", אמר אוחנה.

יוסי אוחנה

יוסי אוחנה. עובר למחנה פרץ-גלם


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר