מצטייני אמית באר טוביה
מצטייני אמית באר טוביה

"מהווים השראה": אות הוקרה לתלמידים המצטיינים של אמית באר טוביה

בתיכון אמית באר טוביה הצדיעו השבוע לתלמידים מצטיינים ונתנו להם אות הוקרה בטקס מרגש. מנהלת בית הספר הודתה לתלמידים על השפעתם החיובית וההשראה שהם מעניקים לקהילה הבית-ספרית: "עליכם נאמר - מכל מלמדיי השכלתי ומתלמידי יותר מכולם"

פורסם בתאריך: 22.6.23 20:33

     

בה"ס תיכון אמית באר טוביה חגגו השבוע את הצלחתם של 32 תלמידי בית הספר, על תרומתם בתחומי העשייה החברתית. בטקס מרגש הוענק להם אות הוקרה על פעילותם לאורך השנה.

בין התלמידים המצטיינים הוא ניצן דורון, תלמיד כיתה ט', שעבר תהליך מאתגר ומספק כאחד. למרות האתגריים הלימודיים, הפך למצטיין בתחומים החברתיים. "הבנתי שהשקעה היא המפתח להצלחה בחיים", סיפר. "מצאתי את עצמי מתקשה בלימודים, וזה גרם לי ליציאה מהתלם. הדרך שלי להצלחה נפגעה", אמר. "בית הספר נתן לי את האפשרות ללמוד בכיתת תלם ודאג לי, ידע מה המסגרת הנכונה והמתאימה ביותר עבורי, וזה הקל עלי ועזר לי לעשות את התהליך טוב יותר".

בה"ס אמית באר טוביה

בה"ס אמית באר טוביה

גם תלמידת כיתה ט', גילי דאבוש, זכתה להוקרה על פעילותה בפרויקטים התנדבותיים ובפרויקט הטייסת. ומיכל ימין, תלמידת כיתה ח', שזכתה להוקרה ולמילים חמות מהמחנך, צחיה אבנברג. "מעבר לציונים הטובים שלך את יד ימיני בכל דבר. את מהווה גורם חיובי בכיתה, מחברת אליך את כולם ומובילה לדברים טובים".

התלמידים המצטיינים הודו כי התמיכה שקיבלו מבית הספר, העזרה ותשומת הלב הפכו את התהליך שלהם לפשוט יותר.  "מגיע לכם שאפו גדול", אמרה מנהלת בית הספר דיצה אדרי. "בהצטיינות שלכם אתם מסייעים ליצור חברה מתוקנת. אתם חבורה קסומה שמהווה עבור כולנו השראה, אתם שותפים לפרויקטים ותהליכים לימודיים וחברתיים. עליכם נאמר 'מכל מלמדיי השכלתי ומתלמידי יותר מכולם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר