בן כהן. צילום: שחר פרלמן
בן כהן. צילום: שחר פרלמן

"יחד נצלח את האתגרים": בן כהן הודיע על מועמדותו לראשות מועצת באר טוביה

בן כהן הוא יזם, פעיל חברתי וחקלאי מוערך. כעת הוא מתמודד לראשות המועצה האזורית באר טוביה. כהן: "המטרה היא לפתח ולהצעיד את מועצת באר טוביה על כל רבדיה למחוזות חדשים"

פורסם בתאריך: 16.5.23 09:12

     

בן כהן, בן 38, הודיע השבוע על מועמדותו לראשות מועצת באר טוביה. בן הוא תושב המועצה, מתגורר במושב אביגדור משנת 1999, ומכהן כיו"ר האגודה במושב מזה 3.5 שנים. מאז נחל הצלחות רבות במגוון רחב של תחומים, החל מחינוך, נדל"ן, כלכלה, איכות סביבה, חקלאות ועוד.

 

 

כהן, נשוי לשירן, ילידת מושב חצב שבמועצה, ולהם 3 ילדים קטנים. הוא בעלים של חברה פרטית מצליחה מענף החקלאות, המייצאת תוצרים למדינות רבות ברחבי אירופה, ארצות הברית ודרום אפריקה. הוא שירת כלוחם בחיל התותחנים, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, ועבודת הגמר שלו זכתה בפרס הצטיינות מנגיד בנק ישראל לשעבר הפרופסור סטנלי פישר.

במקביל ללימודיו תפעל את המשק החקלאי של משפחתו, הרחיב אותו ובנה בית אריזה ליצוא רימונים. בעבר כיהן כיו"ר שולחן מגדלי הרימון, הוא יו"ר האגודה החקלאית במושב אביגדור זו הקדנציה השנייה. ובנוסף, מכהן גם כיו"ר הנהגת ההורים בבית הספר היסודי שדות.

בן הוביל לאחרונה מהלך חשוב מאוד עבור תושבי אביגדור – מול רשות מקרקעי ישראל, בנחישות ועיקשות רבה יש לציין. במסגרת המהלך אושרו במושב אביגדור 65 יחידות דיור נוספות בחלקות הקיימות, ועוד 60 בהרחבה, כך שלמעשה יותר בני מושב יוכלו להישאר בישוב וניתן יהיה לצרף תושבים חדשים להרחבתו.

בן כהן. צילום: שחר פרלמן

בן כהן. צילום: שחר פרלמן

"באר-טוביה עבורי היא הבית ומרכז החיים מזה 30 שנה, והמחשבה לרוץ לראשות המועצה מלווה אותי מזה תקופה – כעת זהו העיתוי המדויק", אמר בן. "מטרת הגג העומדת לנגד עיני הנה לפתח ולהצעיד את מועצת באר טוביה על כל רבדיה למחוזות חדשים בדגש על חינוך, חדשנות, בריאות, איכות סביבה. בתקופה הקרובה נכונים למועצה אתגרים נוספים שיש לשים עליהם דגש רב. הניסיון הציבורי הרב שצברתי במרוצת השנים, לצד ניהול עסקיי הבינלאומיים, העניקו לי כלים שאותם ארצה לרתום לטובת הובלת מהלכים פורצי דרך לרווחת התושבים, כך שיחד נצלח את מגוון האתגרים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר