אודי דניאלי, מתמודד לראשות מועצת באר טוביה. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
אודי דניאלי, מתמודד לראשות מועצת באר טוביה. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

"מגיע לתושבים הרבה יותר": אודי דניאלי יתמודד לראשות מועצת באר טוביה

סגן ראש המועצה לשעבר, אודי דניאלי, הכריז השבוע על מועמדותו לראשות המועצה, והציג את החזון שלו לקידום ופיתוח היישובים. דניאלי: "אני מכיר מבפנים את הבעיות, את האתגרים, את הפוטנציאל וגם את צרכי התושבים"

פורסם בתאריך: 31.1.23 20:37

     

השבוע הכריז אודי דניאלי על מועמדותו לראשות מועצת באר טוביה בבחירות הקרובות. בפוסט שכתב הציג את עיקרי תכנית העבודה שלו, את החזון ואת הסיבה העיקרית לשמה הוא מתמודד: "מגיע לתושבים לקבל מהמועצה יותר, הרבה יותר".

 

כזכור, דניאלי כיהן כמ"מ וסגן ראש מועצת באר טוביה, עד להתפטרותו בשנה שעברה מהתפקיד בעקבות מחלוקות עם ראש המועצה על אופן ניהול המועצה, ועל השחיקה בשירותים הניתנים לתושבים.

בפוסט שפרסם דניאלי בדף הפייסבוק שלו, הוא כתב לתושבי באר טוביה: "החלטתי להתמודד לראשות מועצת באר טוביה בבחירות המקומיות הקרובות. ההחלטה נבעה מאותה סיבה בגללה התפטרתי מתפקידי כסגן ראש המועצה בשנה שעברה – מגיע לתושבים לקבל מהמועצה יותר, הרבה יותר!".

בניין מועצת באר טוביה

בניין מועצת באר טוביה

"אני מכיר מבפנים את הבעיות, את האתגרים, את הפוטנציאל וגם את צרכי התושבים. בחודשים האחרונים אני עובד על תוכנית עבודה מפורטת לשדרוג שירותי המועצה לתושב, אותה אציג בפניכם בקרוב. עיקרי הנושאים בהם בכוונתי לטפל".

"בחינוך – נוביל הקמת תיכון נוסף, הוספת מסלולי חינוך אלטרנטיביים בבתי הספר היסודיים וחיזוק גני הילדים וקידומם. כראש מועצה, בכוונתי להיות נוכח אישית בבתי הספר ובגני הילדים, ולהוות אוזן קשבת להורים, למורים ולתלמידים".

אחת מ-10 המועצות הירוקות ביותר לשנת 2022. בניין המועצה בבאר טוביה

בניין המועצה בבאר טוביה

"בפעילויות הספורט והפנאי במועצה – אחת המטרות החשובות ביותר שלי כראש המועצה תהיה לפתוח ולהשמיש את הקאנטרי המערבי ולהעשיר את כלל יישובי המועצה בפעילויות פנאי, תרבות וספורט לכל הגילאים. נחזיר את חגיגת שבועות המועצתית ואת "צעדת החולות" ונקדם את המורשת המועצתית המקומית".

"הצעירים והגמלאים – בכוונתי להקים במועצה "מרכז צעירים" שייתן לצעירים כלים כמו הכנה לראיונות עבודה, הכוונה בבחירת מסלול לימודים ועוד. עבור גיל הזהב, אחזק את המועדוניות ביישובים ואזום פעילויות פנאי נוספות".

"נושא הביטחון האישי מדאיג את התושבים, ובצדק. כבעל ניסיון בטחוני עשיר, אני יודע להתמודד עם האתגר הזה. בכוונתי להקים, בין היתר, "מוקד ביטחון צופה" אליו יחוברו המצלמות ביישובים, תוך שילוב יחידת "שיטור משולב" וצוותי המתמי"ד – כך נשיג שיפור משמעותי בביטחון האישי וצמצום בגניבות החקלאיות"

"איכות הסביבה – תחום זה דורש טיפול יסודי. תשתיות הביוב וטיהור השפכים במועצה קורסות וחלק מהיישובים נאלצים להתמודד עם הצפות באופן תדיר. אוביל מהלך כולל של שדרוג תחנות השאיבה המיושנות ביישובי המועצה. אחת המהפכות שהובלתי כסגן ראש המועצה הייתה מהפכת פינוי הגזם, שחסכה לתושבים טרחה רבה בפינוי הגזם וחסכה למועצה מיליוני שקלים. בכוונתי להמשיך אותה ולקדם פרויקט לפתרון סביבתי גם לנושא הפסולת החקלאית.

השפכים של באר טוביה. צילום: עיריית אשדוד

השפכים של באר טוביה. צילום: עיריית אשדוד

נגישות גבוהה יותר בין יישובי המועצה היא הכרחית וצו השעה – התחבורה בין יישובי המועצה לעיתים מסורבלת מאוד. ניתן לפתור אותה באמצעות כביש פנימי לחיבור בין יישובי המועצה שייסלל במסלול "סובב חצור". בנוסף, אפעיל בתוך המועצה תחבורה ציבורית חכמה (במתכונת  Quicker, הפועלת כבר במועצת עמק חפר): שירות תחבורה בין יישובית חכם, שיאפשר לכל תושב להזמין מראש נסיעה בתוך המועצה באמצעות אפליקציה ייעודית, ולהגיע ליעד בקלות ובמהירות", אמר, וסיכם, "רבים התחומים שיש לקדם ולשדרג – לתושבים מגיע יותר".

דניאלי בן 55, תושב נווה מבטח, נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדה. לדניאלי קריירה עשירה בשירות הביטחון, הוא מתנדב במספר גופים משטרתיים ואף עושה מילואים. לאחר פרישתו משירות הביטחון, הצטרף לוועד המושב, התנדב לשמש כיו"ר וועד המושב ולאחר מכן כנציג במליאה. במהלך תפקידו כסגן ראש המועצה, היה אחראי על תחומי השירותים החברתיים, הביטחון, הנוער, ואיכות הסביבה. כעת, בין עיקרי תכנית העבודה שלו, הוא מתכנן להקים תיכון נוסף, לפתוח את הקאנטרי המערבי, להקים מרכז צעירים, לשדרג את תחנות השאיבה ואת מערכת הביוב במועצה, ועוד.

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר