ניב אוחיון (באמצע), עם חברי משלחת פיקוד העורף לאלבניה
ניב אוחיון (באמצע), עם חברי משלחת פיקוד העורף לאלבניה

ליום שאחרי מחר: מי הגיבור הישראלי שהצטרף לצוות החירום של באר טוביה?

במועצה האזורית באר טוביה ממשיכים בגיוס מתנדבים לצח"מ - צוות החירום המועצתי, שיטפל בצרכים של תושבי המועצה בשעת חירום. ניב אוחיון, תושב המועצה הנחשב לגיבור ישראלי, התייצב גם הוא בשורת המתנדבים

פורסם בתאריך: 19.1.23 12:14

     

כל אירוע חירום, בין אם רעידת אדמה, אירוע רב נפגעים או מגפה קטלנית, מצריכים טיפול מיידי. המדינה היא זו שמטפלת, אך כשיש כמויות גדולות של תושבים שניזוקים בעקבות האירוע, הטיפול בכל התושבים בו זמנית, הינו מאתגר. במועצה האזורית באר טוביה הקדימו תרופה למכה, והרכיבו צוות חירום מועצתי – צח"מ.

מטרת הצוות היא לדאוג לצרכי התושבים של המועצה קודם כל, על ידי צוות חירום המוכשר לטיפול במצבי חירום. במועצה יצאו לגיוס רחב של דור המשך ליחידת החירום המועצתית, שיוכל לטפל בתושבי המועצה ברגע אמת. למזלם של תושבי המועצה, לאחרונה הצטרף לצוות החירום הגיבור הישראלי, ניב אוחיון.

ניב היה בין מחלצי היחצ"א במשלחות פיקוד העורף השונות, ובזכורה מכל, ברעידת האדמה באלבניה בשנת 2019, שם, בין היתר, הפגין הרואיות כשהצליח להציל בית שניזוק ברעידת האדמה – השייך להוריו של חייל בודד בישראל, ואף הצליח להשיג מימון עבור תיקונו כשגילה שלבעלי הבית אין את הכסף הנדרש.

ניב אוחיון (בצד ימין), עם בעלי הבית שהציל באלבניה

ניב אוחיון (בצד ימין), עם בעלי הבית שהציל באלבניה

בימים אלו מסיים ניב את שירות המילואים שלו כמהנדס בניין ביחידת החילוץ הארצית, ועבר להתגורר עם אשתו וילדיו בכפר ורבורג שבבאר טוביה. כששמע על צוות החירום במועצה, הוא מיד החליט להתנדב. "היכולת שלי להביא את הידע והניסיון המקצועי שצברתי בחיים לטובת הכלל ובפרט המשפחה שלי והשכנים שלי, היה מה שהביא אותי להתנדב ביחידה", סיפר. "וכך אני גם מאמין שכל מתנדב חדש שיגיע, ייתן לנו את החיזוק המדויק מהעולם שלו".

כאמור, במועצה האזורית באר טוביה ממשיכים בגיוס מתנדבים לצוות החירום, המתנדבים צריכים להיות בעלי כושר גופני טוב ורצון טוב להתנדב, והם עוברים הכשרות רבעוניות ומקבלים את כל הכלים הדרושים לצורך טיפול במצבי חירום, והחזרת התושבים לשגרה.

ניב אוחיון עם הבאבא מונדי- מנהיגה העולמי של זרם הבקטשיה האיסלמי, באלבניה

ניב אוחיון עם הבאבא מונדי- מנהיגה העולמי של זרם הבקטשיה האיסלמי, באלבניה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר