פעילות הסברתית לבטיחות בדרכים בבאר טוביה. צילום: חנן שיף
פעילות הסברתית לבטיחות בדרכים בבאר טוביה. צילום: חנן שיף

"מיזם שמציל חיים בוודאות": גני הילדים בבאר טוביה בפעילות לבטיחות בדרכים

במועצה האזורית באר טוביה קיימו פעילות מקיפה ללימוד נושא הזהירות בדרכים עבור ילדי גן חובה. בשיתוף עם הרלב"ד, הועלתה ההצגה "קרן נסיכת הילדים - לזהירות בדרכים" בכלל גני החובה בבאר טוביה. חנן שיף, מנהל מחלקת בטיחות בדרכים: "נדאג לקדם פעילויות הסברה לכלל ילדי מוסדות החינוך"

פורסם בתאריך: 11.1.23 21:04

     

המועצה האזורית באר טוביה בשיתוף פעולה עם הרלב"ד קיימה פעילות חווייתית עבור ילדי גן החובה בכל יישובי המועצה, שעסקה בזהירות ובטיחות בדרכים.

במסגרת הפעילות המקיפה, זכו כלל ילדי גני החובה של המועצה ללמוד להתמודד מול שלל הסכנות אשר מאיימות על שלומם בדרכים, זאת לצד למידה חווייתית על התנהגות נכונה ובטוחה, הן כהולכי רגל והן כרוכבי אופנים. הילדים למדו על שימוש באמצעי הבטיחות ובראשם חבישת קסדה, אופן הישיבה הבטוחה ברכב, כיצד חוצים מעבר חציה ועוד.

פעילות הסברתית לבטיחות בדרכים בבאר טוביה. צילום: חנן שיף

פעילות הסברתית לבטיחות בדרכים בבאר טוביה. צילום: חנן שיף

בתוך כך, ההצגה המרתקת "קרן נסיכת הילדים – לזהירות בדרכים", עלתה בכל גני החובה במועצה, גם היא בשיתוף פעולה עם הרלב"ד ובפעילות לוגיסטית ושיתוף פעולה הדוק בין מגוון מחלקות המועצה.

חנן שיף ממחלקת הביטחון, מנהל בטיחות בדרכים, חירום ומיגון מטעם המועצה היה זה שהוביל את המיזם מתחילתו ועד סופו מול הנהלת המועצה ומול הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, והן מול גני הילדים ומנהלי המחלקות השונות במועצה, שהיו שותפות לתהליך.

"אני שמח על הזכות שלי להוביל מיזם כל כך חשוב שמציל חיים בוודאות", אמר שיף. "מודה לראש המועצה והנהלתה, לכל חברי למועצה, ובפרט למנהלים על ההתגייסות המסורה וכמובן לצוותי הגנים, על שיתוף הפעולה המסור. ממש בימים אלו אנחנו סוגרים את תכנית העבודה לשנת 2023 ולאחר ההצלחה בפעילות הנ"ל וההתגייסות המוחלטת של חברי ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אשר כבר נתנו את הסכמתם העקרונית להתגייס לשלל פרויקטים נוספים, אני סבור ובטוח שבשנה הקרובה נדאג לקדם פעילויות הסברה והפעלות חווייתיות לכלל ילדי מוסדות החינוך הבוגרים, כולל בתי הספר היסודיים, החטיבה והתיכון, למען בטיחותם של ילדינו, ביטחוננו ושלוותנו כתושבי המועצה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר