שמעון זנזורי בקבלת הפרס עם נציגי הועדה. צילום: ועידת ישראל לחקלאות
שמעון זנזורי בקבלת הפרס עם נציגי הועדה. צילום: ועידת ישראל לחקלאות

"זו תעודת כבוד": משק זנזורי משדה עוזיהו ממשקי החקלאות המצליחים בישראל

ועידת ישראל לחקלאות ערכה תחרות בין המשקים למציאת 9 המשקים המצליחים בישראל. משק זנזורי משדה עוזיהו זכה במקום השני בתחרות. הפרס: חבילת פרסום יוקרתית ויעוץ עסקי

פורסם בתאריך: 11.1.23 02:44

     

'משק זנזורי' בשדה עוזיהו, במועצה האזורית באר טוביה, נכנס לרשימת המשקים הטובים בישראל בתחרות של ועידת ישראל לחקלאות. התחרות בחרה את 9 המשקים המצליחים בישראל, משק זנזורי זכה במקום השני.

המשק, בניהולו של שמעון זנזורי, מתמחה בייצור ושיווק של חסה מכל הסוגים. בנוסף, מגדל לפי עונות ברוקולי, כרוב, שומר ובצל יבש. המשק עוסק מעל ל-40 שנה בשיווק תוצרת חקלאית ייחודית. מחסני החברה ממוקמים במושב שדה עוזיהו ומשם יוצאים רכבי החלוקה של החברה מדי יום לסיטונאים ברחבי הארץ.

שמעון זנזורי, הבעלים של 'משק זנזורי'

שמעון זנזורי, הבעלים של 'משק זנזורי'. צילום: ועידת ישראל לחקלאות

זה לא סוד שהמשקים הקטנים והבינוניים בישראל הם מנוע צמיחה חשוב במשק הישראלי. מגדלי הפירות והירקות, המחלבות הקטנות, המשתלות, המכוורות והיקבים, הרפתות, מגדלי הבקר – כל אלו הם הדלק שמניע את גלגלי הכלכלה. לכן בוועידת ישראל לחקלאות, שהתפרסה בשבוע שעבר על-פני יומיים, עשו כבוד לאותם משקים קטנים ובינוניים ובחרו כאמור, אחרי בדיקות ומעקב מדוקדק בראשות מזכ"ל האיחוד החקלאי דודו קוכמן ואלי אהרון מארגון מגדלי הירקות, את 9 המשקים המצליחים בישראל "שחושבים עסקים", מתחדשים או מייעלים את הייצור, השיווק והתיירות בדרכים יצירתיות.

"משק זנזורי", שהיה אחד משלושת המנצחים הגדולים, זכה בחבילת פרסום יוקרתית באתר MASHOV NEWS ובירחון "משוב חקלאות", בשווי של 10,000 שקל ובייעוץ וליווי עסקי.

"נוכחנו לדעת שוב עד כה מהמשקים הישראלים בארץ מגוונים ומפותחים", אמר חיים אלוש, מנכ"ל ועידת ישראל לחקלאות. "ברכות לכל הזוכים ובכלל לכל המשקים שהשתתפו בתחרות. זו תעודת כבוד לכל החקלאות הישראלית, שמוכיחה פעם אחר פעם – ולמרות המכות שהיא חוטפת מהממסד – כי היא איתנה והלב הפועם של מדינת ישראל".

שמעון זנזורי בקבלת הפרס עם נציגי הועדה

שמעון זנזורי בקבלת הפרס עם נציגי הועדה. צילום: ועידת ישראל לחקלאות


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר