חגי קול, מוטי ארבל. צילום: המועצה האזורית באר טוביה
חגי קול, מוטי ארבל. צילום: המועצה האזורית באר טוביה

"אוציא לך את העין, חתיכת חרא": האזינו לסגן ראש מועצת באר טוביה מגדף את המהנדס

מהנדס המועצה חגי קול, טען כי מוטי ארבל גידף אותו ואמר דברים שיכולים להתפרש כאיום כלפיו. ארבל מצידו הכחיש את הדברים, אך הקלטה שהגיעה לידינו מספרת את האמת

פורסם בתאריך: 11.1.23 14:29

עדכון אחרון: 11.1.23 18:10

     

לאחרונה התקיימה ישיבת ועדת המשנה של הוועדה לתכנון ובנייה בבאר טוביה, בסיומה התרחש עימות בין מוטי ארבל, סגן ראש המועצה לבין חגי קול, מהנדס המועצה.

במכתב ששלח קול לארבל לאחר הישיבה תחת הכותרת "השתלחותך בי אמש בשולי ישיבת ועדת משנה", כתב קול כי בסיומה של הישיבה, התרחש אירוע אותו הוא מכנה "מביש".

בניין מועצת באר טוביה

בניין מועצת באר טוביה

כך תיאר זאת קול במכתבו: "בעודנו ניצבים בפתח דלת חדר הישיבות לקראת יציאה ובנוכחות מספר חברי ועדה ונציג הועדה המחוזית, השתלחת בי ללא הפסקה תוך שימוש באלימות מילולית ובשפה שאינה מכבדת כגון: 'חרא, זבל, אני אוציא לך את שתי העיניים'. סגנון דיבור כה מבזה ורמה כה רדודה ונמוכה מצדך בנוכחות אנשים אינה בבית ספרי ועל כן אין לי אלא למחות ולהצר על כך. זאת ועוד, לכל אורך ישיבת הועדה ניסית לעקוץ אותי בדרכייך אולם ללא הצלחה וקיבלת ממני מענה מקצועי וענייני".

בשיחה עם "כאן דרום", הכחיש ארבל כי אמר את הדברים (תגובתו בהמשך הכתבה) וטען כי רק כינה את קול "אפס". אלא שהקלטה שהגיעה לידינו מגלה כי הוא אכן אמר את הדברים הקשים לקול.

האזינו להקלטה:

עוד הוסיף קול במכתבו: "השתלחותך בי יכולה להתפרש כאיום והפרעה של ממש מלבצע את תפקידי. היה מצופה מחבר מועצה ובמיוחד מסגן ראש מועצה לכבד אותי ולאפשר לי לבצע את עבודתי ותפקידי ללא מורא וללא לחצים ושיקולים זרים. לעת עתה אני מסתפק במכתב מחאה זה אם כי אני שומר לעצמי את הזכות לנקוט בצעדים העומדים לרשותי על פי חוק".

ארבל מצידו מכחיש כי גידף או איים ומציג סיפור אחר. לדבריו, במהלך הישיבה הוא העיר הערות מקצועיות למהנדס, הערות שלדבריו התבררו כצודקות. בתום הישיבה, הוא מספר היה זה קול שפנה אליו: "הוא בא אליי, הוא מושיט את היד שלו מול הפנים ואמר לי 'אתה עויין'. 'מי אתה? אתה כל היום אנשים יוצאים ממך אנשים בוכים. אני עויין? אני משגע אותך לעזור לאנשים'. הוא אמר 'אתה עויין' ועם היד מול הפנים. אמרתי לו 'חתיכת אפס, למי אתה אומר עוין? בגלל שהערתי הערות ויצאתי צודק? הבאת 8 נושאים לדיון בוועדה – 4 נפסלו'. אמרתי לו שהוא לא עוזר לאנשים ולא מטפל טוב באנשים ואת זה שהוא אומר כל הזמן שתושבים שקרנים ורמאים זה. זה סתם אפס של בנאדם. הוא הביא אותי למצב שהצעקות יהיו ליד חברי הוועדה".

ארבל מספר כי לאירוע הזה קדמה כבר מערכת יחסים די עכורה ביניהם, זאת לאחר שבישיבה שהתקיימה בחודש נובמבר ואז הביא המהנדס לאישור מגרש מסוים, שלדברי ארבל לא ניתן היה לאשר אותו  "אמרתי לו 'אם היינו מאשרים היינו מקבלים תביעות של מיליוני שקלים'. מאותו היום אמרתי לו 'תתחיל להיות עירני בדברים האלה' והוא חיכה לי בפינה", מספר ארבל.

צפו במכתב של המהנדס:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר