דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

"נשים לא אוהבות אותי": עם קעקועים בכל הגוף ופה גדול, דניאל לב קורן תשתלט לכם בקרוב על המסך

הילדה המרדנית שגדלה להיות סלקטורית קשוחה, אשת העסקים הלונדונית שחזרה למושב כפר אחים, תולעת הספרים שמנהלת את אוהד בוזגלו, קשה לסכם במשפט אחד דניאל לב קורן. אבל בקרוב, היא תככב על המסך בסדרה "פריפריה אימפריה" והיא כבר בטוחה שלא כולם יאהבו אותה, בעיקר נשים ואין לה בעיה עם זה. אז רגע לפני, היא עוצרת לסכם 41 שנים ומדברת על הכל, על ריבוי האהבות של אוהד בוזגלו, על הפרעות האכילה, האנשים שפגעו בה, האירוע המוחי והפרידה הקשה שחוותה לאחרונה

פורסם בתאריך: 22.12.22 18:14

     

"אחת המילים שאני הכי שונאת בעולם זה עוקבים", פותחת דניאל לב קורן שמתחזקת חשבון אינטסגרם פעיל עם יותר מ-40 אלף כאלה פלוס חשבון טיקטוק, "אני קוראת להם הקהל שאיתי, מי שבחר להיות ברשתות החברתיות שלי, כי אני פשוט לא מתייחסת לאנשים בתור אמצעי או שטרות כי אליי התייחסו ככה בחיים. יש לי קהל מטורף, התוכנית שלי עולה באפריל ואני כבר עם 40 ומשהו אלף עוקבים באינסטגרם והסרטונים מתפוצצים בטיקטוק. אני עושה עבודה מהממת כי אני משתפת בהכל, כולל בהפרעות אכילה שלי". כך היא פותחת את השיחה שלנו בשצף קשה לעצור. "אני דניאל לב קורן, עוד חודשיים 41. זה הגיל הכי יפה בעולם, אני קוראת לו גיל הפרופורציה, שלא אכפת לי מה חושבים. הגעתי לנקודה בחיים שלא אכפת לי מה חושבים עליי".

רגע, בואי נתחיל מהתחלה, מי את?
"אני יזמית, אשת עסקים אושיית רשת, המנהלת של אוהד בוזגלו, אמא, מושבניקית בדם, הכי פריפריה בדם".

לפי הסדר הזה?
"לא. אבל הכי בנאלי זה להתחיל עם אמא. אמא לשניים בני 11 ו-13".

היא נולדה במושב תלמי יחיאל למשפחת קורן, אמא מושבניקית אבא במקור מקרית מלאכי. האמא מנהלת חשבונות והאבא מתעסק בתחום הבשר (מפעל מרבק למי שזוכר). בת אמצעית, הכי סנדוויץ' שיכול להיות עם שני אחים לפני ושני אחים אחריה, מה שככל הנראה הביא לכך שהיא הייתה מחפשת את תשומת הלב של הוריה – "ילדה מורדת, כל החיים היית ילדה מורדת". נזרקה מתיכון באר טוביה בכיתה י' ואז עברה לתיכון רון ברחובות.

למה זרקו אותך?
"כי הייתי מעדיפה לשבת עם סיגריה וקפה בחוץ ולא להיכנס לשיעורים. אני כזאת שבגיל 16 שאבא שלי קם יום אחד בבוקר וגילה שצבעתי את כל החדר בשחור. כולל ארון, כולל חלון, ילדה כזאת. אביב גפן, ילדת אור ירח, פסטיבל ערד, ליל אהבה בצמח, יום הולדת 16 קעקוע ראשון, פירסינגים. אמרו לי תצטערי על הקעקוע הזה אבל עוד חודשיים אני בת 41 לפני שלושה ימים עשיתי עוד קעקוע. אני כולי קעקועים. לא יודעת כמה".

דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

לא יודעת כמה קעקועים. דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

כמה פעמים ישבת אצל המקעקע?
"אין לי מושג, יותר מ-50 זה בטוח. אני כולי קעקועים. בגלל שחלק מהם זה שרוולים אז לפעמים מכניסים עוד ועוד לתוכם. אני אחת לחודש אצל המקעקע. בעיניי קעקועים, אני מתייחסת לגוף שלי בתור קנבס וכל אחד מסמל אימרה או חוויות קשות או טובות. לרובם יש משמעות שאף אחד לא יודע את המשמעות שלהם".

גם לא המקעקע?
"גם לא הפרטנר שהיה איתי עכשיו 17 שנה".

את מתכוונת לבעל?
"אנחנו בפרידה. אתה הראשון שיודע כי קמתי הבוקר למציאות חדשה. אתמול הפרדנו כוחות ועוד לא התגרשנו ואני לא יודעת מה יקרה".

את התיכון היא סיימה עם בגרות מלאה – 5 יחידות מתמטיקה, "תיכון רון היה בית הספר כזה עם מקבץ קטן של מורים שנתנו לנו להיות מה שרצינו ברמה של 'לכו תעשנו שם, אבל לשיעור אתם נכנסים'. המחנך שלי, נמרוד מבאר טוביה, היה כזה שזורק עליי גיר באמצע השיעור כמו חבר, נתנו לנו להיות מי שאנחנו ועדיין דרשו מאיתנו ללמוד".

"הסלקטורית עם הקעקוע בחזה"

התגייסה לשריון, מש"קית קישור וגיוס במחנה עודד בצומת בילו. "שירות כיפי, גם שם הייתי מרדנית, ריתוקים, משפטים, אבל מילאתי את חובתי לצבא. קרה שקצין תורן גנב לי את הנשק בשבת כי נרדמתי, חטפתי על זה, ניסיתי להצדיק את עצמי ולא הלך. אז לא נראיתי כמו היום, היה לי עודף משקל והיה לי קשה יותר מול הגברים", היא אומרת אבל מצהירה כי הדבר לא פגע לה בביטחון, להפך, "תמיד היה לי ביטחון עצמי, הייתי מלכת הכיתה ומלכת השכבה וזה אף פעם לא מנע ממני משהו. אני הייתי הסלקטורית של המטרוק עד יומו האחרון, הסלקטורית הכי ידועה פה באזור עם עודף המשקל. עד היום מזהים אותי בתור הסלקטורית עם הקעקוע בחזה".

מועדון ה"מטרוק". צילום: פבל

איך את מצליחה להיות סלקטורית בלי להיות גזענית?
"למה בלי? זאת העבודה שהייתה לי. היום משתמשים יותר ב'אתה רשום או לא רשום'. צבעו את זה בצבע אחר פשוט. הייתה לי אוזניה באוזן ואם הייתי אומרת לא ורבה איתו בכניסה אז הייתי מקבלת מילה טובה באוזן. המטרה של סלקטורית זה גם ליצור עניים מחוץ למועדון, כי ברגע שאני מאטה את הכניסה למועדון ומייבשת אנשים ועומדת עם מגזין ביד כשיש לי תור מטורף בחוץ, המועדון הופך להיות יותר נחשק כי יש תור בחוץ".

איימו עלייך?
"מלא, גם חתכו לי את הגלגלים של האוטו. באיזשהו שלב הקיבוץ נתן לי לגור אצלם בחצור, הייתי גרה מאחורי המועדון, אבל אלה היו השנים הכי יפות שלי".

איך ההורים קיבלו את העבודה הזאת?
"בהתחלה אבא שלי, כאיש צבא, הונגרי אמיתי היה בהלם אפילו מהקעקועים והיה לו מאוד קשה איתי אבל באיזשהו שלב הפכתי להיות, ואני אומרת את זה מול האחים שלי, מושא הערצתו והוא יודע שהוא יכול לסמוך עליי. גם כשסיפרתי לו על הפרידה הוא כתב 'סומך עלייך שתיקחי את זה למקום הכי טוב שיש'. היינו הזוג המושלם, בעלי הוא החבר הכי טוב שלי ותמיד יישאר, קיבל אותי מי שאני. מי שרואה אותי ברשתות החברתיות יודע שלא קל להיות בעלי, מעלה תמונות עם ביקיני ומצטלמת הכי חשוף בעולם. הפוסטים שלי מאוד סקסיים. הוא לא קינא ומאוד קיבל את מי שאני".

"הפוסטים שלי מאוד סקסיים". לב קורן מתוך האינסטגרם

כשהוא התחתן איך, הוא הבין עם מי הוא מתחתן.
"אל תשכח רק שאז הייתי הרבה יותר 'גדולה' והוא לא חשב שיגיע היום שאני אצטלם עם ביקיני ברשתות החברתיות הוא טוען שאני כמו יין עם השנים. בגלל זה שכשאני אומרת לאנשים שאני בת 41 הם 'מה?'. ואני יודעת את זה ואני חיה בסגנון הזה, בסופ"ש הקרוב אני הולכת לנתניה לאחי הרווק כי יש 24 מעלות אז מהבוקר עד הלילה אני בים. ואני מוקפת רק גברים, כי נשים שונאות אותי. סתם, אבל לרוב הנשים קשה איתי. הן רעות אליי מאוד ולכן הרבה יותר נוח לי עם גברים. כשאני נכנסת לאן שהוא, עם טופ וכולי קעקועים ומאופרת, כולם שמים לב אליי והנשים מביטות במבט כזה ואומרות 'היא חיה בסרט', 'מי היא חשובת שהיא', ככה. נשים לא אוהבות אותי. עד שהחכמות שבהן טורחות באמת להכיר אותי ולא רוצות לזוז ממני כי הם רוצות את הקשרים שלי. אני מאוד מקושרת בתעשייה".

אולי זה בגלל שהן מבינות שאת לא חיה בסרט?
"אלף, אני לא חושבת שאני חיה בסרט. בית, זה שאני נראית לא רע זה לא אומר שאני רוצה את הגבר שלך. בואי, תתאפסי ואני לא בתחרות איתך. אני למדתי שביטחון עצמי זה אל להיכנס לחדר ולהרגיש שאתה טוב יותר מכולם, אלא להיכנס לחדר ולא להשוות אותך לאף אחד ואני כזאת".

באמצע הריאיון היא מקבלת שיחה, כאשר הטלפון שלה מצלצל עם השיר "ג'ולין" של דולי פרטון. השיר למי שלא מכיר, הוא שיר של אישה שפונה ליפיפייה בשם ג'ולין המנסה לפתות את בעלה ומתחננת אליה "בבקשה אל תיקחי את האיש שלי. בבקשה אל תיקחי אותו רק בגלל שאת יכולה".

אז את אומרת שאת לא רוצה לקחת הגברים ושמה את השיר ג'ולין?
"אתה הראשון שהעיר לי על זה וקלט את זה. אבל זה סוג של דווקא, אם כבר אתן חושבות ככה אז תחשבו עד הסוף. אנשים תמיד ידברו, אז הנה יש להן סיבה לפחות".

אני מתחיל לחשוב שאת אפילו אוהבת את זה שהן מרגישות מאויימות?
"להפך. אני במשך שנים אל אהבתי את זה וזה אפילו פגע בי מאוד. אבל הפכתי את זה לכוח שלי – אם אתן כבר כל כך מפחדות ממני אז תפחדו. ואם אתם, הגברים, מסתכלים עליי בגלל המראה החיצוני אז אני אפתח את הדלת בגלל זה. אבל להישאר שם? זה כבר בגלל הראש שלי והלב שלי, כי להישאר בגלל מראה חיצוני לא נשארים, זה מחזיק כמה דקות. אבל לפחות פתחתי אני פותחת את הדלת. אם אלה הקלפים שלי, אז תן לי ליהנות איתם. כל דבר שאני עושה יש מאחוריו מחשבה".

@daniellelevkoren פריפריה אמפריה – עונה 2 ♥️. מאחורי הקלעים 🫶🏻. #foryou #פוריו #fyp #for #women #נשים #טלויזיה #ריאלטי ♬ CUFF IT – Beyoncé

היא עזבה לאילת והמשיכה שם גם שם בעבודות סלקציה במועדונים והתגוררה בדירה עםפ שותפה ברמנית. "הכרתי את בעלי באתר קופידון, שותפה שלי דאז נרשמה לשם. פתאום ראיתי את התמונה שלו וראיתי שהוא אנטיתזה שלי – אני חיית לילה והוא סטודנט למחשבים. אמרתי לה שאני רוצה לדבר איתו ואז אמרתי לו שזאת לא הבחורה שבתמונה אלא השותפה שלה ואז היה מסנג'ר ועברנו אליו והתאהבנו במסנג'ר. הוא היה סטודנט גר בחולון והוא עלה לאוטובוס, נסע לאילת לבליינדייט ונשאר 4 ימים. אחרי חודש וחצי עשיתי קעקוע של השם שלו, התארסנו אחרי חודשיים, בחתונה שלנו אחרי 7 חודשים ואני רק בת 23".

לקעקע את השם שלו אחרי חודש וחצי? זה טירוף
"ידעתי שאני אתחתן איתו. הוא היה כל כך שונה. אני מטורפת, אני חצי משוגעת, אני מתה על החיים. יש לי חוק, אני לא עצובה יותר מחמש דקות. כי אין לי דרך לשנות את מה שהיה אלא רק ללמוד ולהתקדם. החיים קצרים ואי אפשר לדעת מה יקרה מחר".

את נשמעת כמו קואוצ'רית.
"סיימתי ללמוד בבר אילן ייעוץ זוגי ומנטורית לחיים".

אירוע מוחי בגיל 38

אחרי החתונה, עם בעל מתחום ההייטק היא עשתה בדיוק ההפך ממה שכולם ציפו ממנה. "נסענו לחו"ל ללונדון ועבדנו בעגלות של ים המלח ועשינו מלא כסף. עשיתי הרבה יותר כסף מאנשי כסף. מכרנו חלומות. התאהבתי בזה והבנתי שאני מוכרנית הכי טובה שיש. ונשארתי וקניתי את העגלה ועברתי לחנויות. התפתחנו היו לנו שלוש חנויות, שתיים מהן באוקספורד סטריט. עשינו המון כסף".

ואז הגיע החיבור שלה עם המעצבת הבינלאומית ריקי דלאל, "פגשתי את הבן שלה, דאדי, הכרנו עוד במטרוק שם הוא היה יחצ"ן. היינו חברים מאוד טובים. יום אחד נפגשנו בלונדון והוא אמר שהחלום שלו לראות את השם של אמא שלו פה ועניתי לו ככה ואתה יכול לצטט 'מה הבעיה? אני אפתח לך פה סלון' וככה הכרתי לו את השותפים שלי מתחום הקוסמטיקה, הוא הכיר לנו את השותף שלו. התחברנו נהיינו חמישה. התחלנו מחנות באוקספורד, הכי ביטחון עצמי. בעלי בגלל שהוא איש מחשבים מטורף הפך את המותג הזה, בחיפושים בגוגל בעמוד הראשון בשמלות כלה בלונדון. זה מטורף. נהיינו מעצמה, היינו קבוצה חזקה. מסלון כלות אחד בעד הלום ואז היו להם 7 סטוקיסטים בעולם, הפכנו ל-200 ומשהו סטוקיסטים בעולם, סניף בניו יורק, סניף בסאן פרנסיסקו, סניף בבירמינגהם, רק באיטליה היו לנו איזה 20 סניפים".

דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

ואז הקורונה הגיעה, "כשהקורונה הגיעה אתה חושב שזה מגניב לעצור קצת. כי תמיד אמרתי שגם לאנשים שאין כסף, גם בחורה שעובדת במקדונלד'ס, היא תוציא כסף על שמלת כלה. אז ידעתי שיש לי את העסק הכי טוב בעולם. אבל הקורונה הפסיקה את האירועים ואכלנו זעזוע קשה והתחלנו להביא כספים מהבית ובגיל 38, עברתי אירוע מוחי. התאשפזתי בקפלן".

איפה זה קרה?
"זה היה גמר הישרדות, אני זוכרתת כי הייתי המנהלת של אסי בוזגלו שזכה בעונה ההיא. אני יושבת מול הטלוויזיה, ומתחילה להרגיש מוזר, כאב ראש מטורף, יד שמאל שלי כמעט לא זזה. אחד החברים הכי טובים שלי, הוא חובש במד"א, ישב אצלנו בבית עם בעלי וחברים והתחיל לשאול אותי שאלות ופתאום כולם יצאו מהבית ונשארתי לבד ואז חזרו להגיד לי 'אל תיבהלי, הזמנו אמבולנס, משהו לא טוב קורה' וזהו. התאשפזתי שם מאוד בודדה כי היה סגר ושם המחשבות התחילו לרוץ שאני רוצה לצאת מהעסק, מכרתי את החלק שלי לשותפים שלי וזה לא נגמר עד היום". היא לא מרחיבה על כך, כי העניין נמצא בהליכים משפטיים.

תוך כדי כל מה שקראתם כאן על חייה, היא גם הביאה שני ילדים: בת 13 ובן 11. הם גדלו בבטן בלונדון ונולדו פה בישראל, "שני הילדים נולדו בהפריות מבחנה והם המתנות הכי גדולות בחיים שלי. בעיניי ילדים שלא באים בהפריה, הם פחות רצויים מהם, כי הם הכי מתוכניים שיש והם לא טעות של לשכוח לקחת גלולה. עברתי הרבה בשביל להביא אותם".

"אוהד בוזגלו אומר בקול את מה שכולם חושבים ועושים בשקט"

מאז שהיא חזרה לארץ היא חזרה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, "הפכתי לסמנכ"לית בחברה שנקראת 'אמפייר טק'. שזה מכשור קוסמטי לקוסמטיקאיות, מכשירים לפנים ולגוף, אנטי אייג'ינג. גם ביעד הזה כבשתי כל היעדים שרציתי. הפכתי את המותג הזה שמוכר בעולם, אבל לא מכירים בישראל, להכי מוכר בארץ בתחום הזה. כולל פתיחה של חנות במלון הרודס תל אביב, עבודה עם מיטב הקוסמטיקאיות בארץ. אני גם סמנכ"לית בחברה שנקראת 'הסוד של אנדמה' שזה מוצר לשיער שמונע נשירה ולצמיחה מחודשת. לקחתי את הדבר הזה ואתה יכול לראות בגוגל אלפי ביקורות חיוביות והפך להיות המוצר הכי נמכר בארץ ואני עושה הכל לבד. אני עושה את כל הסרטונים, את כל הטיקטוקים, את כל הקמפיינים, הכל לבד. עונה ללקוחות, מסבירה והכל. מוצר מטורף".

איך הגעת למשפחת בוזגלו?
"בעקבות ריקי דלאל, היה את שבוע האופנה ורציתי לקחת את אסי ועדי כדי שידגמנו לשבוע האופנה. הם היו מאוד אהובים ורצינו שידגמנו, הכרתי אותם והתחברתי נפשית מהר מאוד. אסי ואני הפכנו לאח ואחות, הוא הבין את הראש לי ואהב את הראש העסקי שלי, הוא לא רצה להיכנס לסוכנויות וסמך עליי והתחלתי ללוות אותו לעוד פגישה ועוד פגישה ולסגור עסקה ועוד עסקה והפכתי להיות המנהלת האישית שלו סלאש החברה הכי טובה שלו. דרכו הכרתי את כל המשפחה ואת יעקב שהוא האיש והאגדה, הוא מתייחס אליי כמו ילדה שלו, הוא ואשתו. הם זוג מדהים מלאי אהבה".

הבוזגלוס. צילום: אסנת רום, באדיבות YES

הבוזגלוס. צילום: אסנת רום, באדיבות YES

בהמשך, היא עזבה את הניהול של אסי שכבר היה צריך מנהלת בפול טיים ג'וב ואילו לב קורן יש לה עוד עסקים. ממנו היא עברה לנהל את אחיו, אוהד, מי שנחשב ל"ילד הרע" של המשפחה. "בהתחלה היו הרבה צקצקנים על הבוזגלוס, אבל הבוזגלוס עכשיו סיימו לשדר את העונה השביעית ומדברים על עונה שמונה. איזה עוד משפחה עשתה את זה בישראל? הם הקרדשיאנס של ישראל. הם מייצרים כותרות ועם זה אי אפשר להתווכח. עם אוהד שאני מנהלת אותו היום, הרבה אמרו 'מה? איך אתה מדבר על זה שאתה מאוהב בשתי נשים? איך אתה מדבר על זה שאתה כל יום עם מישהי אחרת?', אבל אוהד הוא האיש הכי אמיתי שיש, כי מה שאוהד אומר בקול, אנשים עושים בשקט ובשקר, והוא אומר בקול 'אני לא רוצה לפגוע באף אחת, אני לא רוצה לבגוד ואני לא מתחייב', מה רע בלחיות את האמת שלך? לפני שבוע, אוהד קיבל חיקוי של החיים בארץ נהדרת, כמה דקות יפות וארוכות, הוא היה לפני שבועיים באופירה וברקו, אז עם הצלחה אי אפשר להתווכח ואין פרסום רע. אוהד לא יהיה קונצנזוס, כמו שאני לא אהיה קונצנזוס, אוהד חצי אהוב בקהל מסוים וחצי אהוב בקהל אחר ואי אפשר להתווכח על זה שהוא מייצר כותרות".

דניאל לב קורן ואוהד בוזגלו. צילום: יוני עמר

דניאל לב קורן ואוהד בוזגלו. צילום: יוני עמר

את הצעת לו לדבר על ריבוי אהבות?
"אוהד אפשר להגיד לו מה לעשות? נכון שהוא מתייעץ איתי על הכל ומעבר לזה שאני מנהלת שלו, אנחנו אנשי סוד אחד של השניה. כמובן שתמכתי בו, רוצה לדבר על זה? דבר, זה שלך לגמרי, למה להסתיר?".

נכון שהגיעו אלייך מפריפריה אימפריה, אבל השאלה היא איך עד עכשיו לא הגיעו אלייך מכל תוכנית ריאליטי?
"בגלל שהייתי חלק מהם, אז הצטלמתי לבוזגלוס, הייתי בחלק מהפרקים בעונות 4-5, אז כבר התחילו להבין מי אני ולראות אותי. וייאמר לזכותו של אסי שתמיד אמר לי 'את כל כך טלוויזיונית'. אז היו לי הצעות, מכמה תוכנות ריאליטי מאוד חזקות, אבל הרגשתי שהעסקים שלי יותר חשובים. אני לא יכולה להיסגר כרגע באף בית ואל לטוס לאף מקום. העסקים שלי מאוד חשובים. 15 דקות תהילה פחות מעניינים אותי מלייצר עוד מיליון שקל. ואז לפני כמה חודשים הגיע הטלפון מפריפריה אימפריה, ישבתי לראות את הפרקים, הדליקו אותי. ישר הייתי לי דעה על כל אחת מהן, לא הכל פוליטיקלי קורקט, אתן עושות טלוויזיה".

"פריפריה אימפריה". צילום: דויד סקורי, יח"צ באדיבות יס

"פריפריה אימפריה" עונה 1. צילום: דויד סקורי, יח"צ באדיבות יס

יש כמה מהאזור, אורטל בניסטי המאפרת ומשפחת מנאשרוב מאשקלון.
"משפחת מנאשרוב, נשים מדהימות. משפחה עם ערך משפחתי ואהבה, הכי מכבדות בעולם. באחת הסצנות שצולמה אצלי בבית הן נתנו לי להרגיש שלכבוד להן שהן באות אליי. משפחת מנאשרוב כל הכבוד להן. אז אמרתי סבבה והגעתי לפריפריה אימפריה, אני לא יכולה לדבר עליה הרבה כי היא עולה רק באפריל, אבל קונצנזוס אני לא. יראו שם צדדים קשוחים שלי. נשים לא מתות עליי, אני בחיים לא אהיה מאמי לאומית. אני לא צבועה".

"הייתי 100 ק"ג"

ללב קורן עשרות אלפי עוקבים ועוקבות ברשתות החברתיות, בהן היא חושפת המון על החיים שלה. לפעמים היא חושפת קצת יותר מדי, אבל התגובות לזה מחממות לה את הלב, "כשאני משתפת על משהו קשה שאני חווה, אני אקבל אין ספור הודעות מנשים 'כמה כוח את נותנת לי', 'כמה את מראה לי שלא הכל ורוד', כמה מדהים שיש מישהי שמצטלמת בלי פילטרים ובלי איפור ומראה לנו שלא תמיד הכל יפה'".

לב קורן נוהגת לשתף את העוקבים שלה ברשתות גם בהפרעות האכילה שלה, "הייתי 100 ק"ג וירדתי ל-40 ומשהו ק"ג, ונלחמתי בזה מאוד. אני מדברת על הפרעות אכילה למרות שיצאתי מזה, אבל זה כמו אלכוהוליסט, איפה שהוא תמיד בראש ותמיד מהדהד ותמיד אתה מפחד שזה יקפוץ לך פתאום. יש ימים שאם אני מגזימה באוכל אז אני מלקה את עצמי כאילו ברמה של 'אני לא אוכלת מחר'. זה שם ותמיד יהיה שם. כשהייתי 103 ק"ג, לא חלמתי שאשקול 55 ק"ג, לא חלמתי שאהיה מידה 26 במכנסיים, לא חלמתי שאלך עם טופים".

לב קורן. מהאלבום הפרטי

דניאל לב קורן. מהאלבום הפרטי

את לא חושבת שהמסר שאת מעבירה לבנות שזה דימוי הגוף הנכון? יש כאלה שלא מצליחות לרזות ובגלל זה לא מרגישות שלמות. למה לא להגיד להן תהיו שלמות עם מה שאתן?
"תהיו לגמרי שלמות. אני לא העזתי ללבוש טופ כשהייתי 100 ק"ג, אז לא אכפת לי שאתה תגיד כל הכבוד לה שהיא לובשת ככה. מה אכפת לי הדעה שלך. אבל אם תשב מולי מישהי 200 ק"ג עם טופ ואני ראה שטוב לה, אז אני אגיד איזה כיף לה. הילדים שלי סובלים מעודף משקל. טוב להם? הכי טוב לי בעולם. אני אוהב אותם בכל גודל. אני בחיים לא אעיר להם".

"אני זקוקה לתשומת לב"

אבל הייתה עוקבת שהצליחה לפגוע בה בדיוק בנקודה הרגישה הזאת, "פעם אחת העליתי שת"פ של אוכל ופתאום רשמה לי 'מה את משחקת אותה עם כל המתוק הזה? ברור שאת נותנת ביס בשביל התמונה וזורקת. את עדיין מכורה לרזון ועצמות'. עכשיו אני מקבלת המון ביקורות קשות ולרוב אני מתעלמת או צוחקת על זה, אבל זה גמר אותי ופרצתי בבכי. אז העליתי סטורי עם מה שהיא כתבה לי ואת התגובה שלי וכתבתי שאת עבריינות המקלדת הזאת חייבים להפסיק. הם לא מבינים שלפעמים מילה אחת יכולה לזרוק אדם לתהום. כתבתי לה שאני מקווה שזה לא מגיע מרוע, אלא מבורות שאת לא מבינה מה קורה לאדם שסובל מהפרעה כלשהי ואת מציפה לו את זה. באיזשהו מקום, גם העליתי את זה גם כדי לקבל חום, האינסטגרם שלי קרס מרוב הודעות. הייתי זקוקה לחום. בגלל זה אני אוהבת את האנשים שאיתי. אני זקוקה גם לתשומת לב ובגלל זה אני מעלה סטורים שלי עם ביקיני. אני מתה על זה וזה עושה לי טוב לשמוע שאני יפה ולא נראית בת 41".

מהאינסטגרם של דניאל לב קורן

"זה עושה לי טוב לשמוע שאני יפה". מהאינסטגרם של דניאל לב קורן

לא כולנו מעזים להגיד את זה.
"פאק איט. אני אומרת את האמת ובגל זה אני אומרת לך שלא אכפת לי מה יגידו עליי אחרי התוכנית ומה יגידו אחרי איזה תמונה. אני חיה איך שאני רוצה לחיות, אני לא מתנצלת על היותי אני, אני לא עושה שום דבר כדי להיות דומה לאף אחד".

פרסמת משהו שאת מתחרטת עליו?
"אני לא מתחרטת על דברים שפרסמתי או אמרתי. אני כן מצטערת שהמקום שלי לא אכפת מה יגידו אחרים, פוגע ביקרים לי מכל. זאת אומרת, הרבה תגובות של 'את אישה נשואה איך מצטלמת ככה', אז לי זה לא מפריע. אבל אני כן מדמיינת שיש את האנשים האלה שכן יפנו לבעלי באינסטגרם וכן יגידו לו 'לא מפריע לך שאשתך ככה וככה?'. וגם אם הוא יבוא ויראה והוא תמיד הראה שהוא אחריי בכל מה שאעשה, אבל מספיק שזה הכאיב לו, על זה אני מצטערת. שאחרים שכן אוהבים אותי נפגעים לפעמים מהחלטות שלי. אבל זה עדיין לא ישנה את העובדה שאני אמשיך לעשות מה שאני רוצה, כי אני אמשיך לעמוד על שלי, גם אם אני אעמוד לבד".

דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

דניאל לב קורן. צילום: יוני עמר

ואם עד עכשיו הייתה לכם התרשמות מסוימת על לב קורן כמי שעסוקה בריאליטי, רשתות חברתיות ומראה חיצוני בלבד, אז הנה היא מספרת משהו מפתיע: "יש לי קבוצת פייסבוק, שנקראת 'נשים קוראות ונהנות', אני קוראת שני ספרים בשבוע. אני מתחזקת את קבוצת הנשים הזאת, יש לי את כל הספרים של הסופרות הישראליות. אני נהנית לקרוא יותר מאשר לראות סרט או סדרה. אנשים בהלם מזה שאני קוראת שני ספרים בשבוע".

את אנטיתזה לתולעת ספרים.
"אל תשפוט את הספר לפי הכריכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר