רס"ר ספיר בשארי מצטיינת ראש השנה של קשר"ר. צילום: דובר צה"ל
רס"ר ספיר בשארי מצטיינת ראש השנה של קשר"ר. צילום: דובר צה"ל

כבוד גדול: רס"ר ספיר בשארי משתולים – מצטיינת ראש השנה בצה"ל

רס"ר ספיר בשארי, ראש מדור משאבי אנוש וסגל תקשוב של פיקוד ההכשרות והאימונים בזרוע היבשה, היא מצטיינת ראש השנה של קצין הקשר הראשי. אות הצטיינות ניתן לה אתמול בטקס מצטיינים בראשות קצין הקשר הראשי של אגף התקשוב וההגנה בסייבר - תא"ל יוסי כראדי

פורסם בתאריך: 22.9.22 10:25

     

אתמול (21.9) התקיים טקס מצטיינים בראשות קצין הקשר הראשי של אגף התקשוב וההגנה בסייבר – תא"ל יוסי כראדי. בין המצטיינים שקיבלו אות הצטיינות על שירותם הייתה תושבת מושב שתולים, רס"ר ספיר בשארי – ראש מדור משאבי אנוש וסגל תקשוב של פיקוד ההכשרות והאימונים בזרוע היבשה.

ספיר נשואה ואמא לתינוקת קטנה. היא התגייסה בשנת 2013 והחלה את שירותה במחלקת תקציבים בפיקוד העורף. לאחר שנתיים נכנסה לשירות קבע בתור קצינת סגל, ומשם עברה לתפקיד קמ״ט פרט מדדים באגף התקשוב, שם שירתה כ-5 שנים.

מחודש ינואר 2021 משרתת ספיר בתפקידה הנוכחי. במסגרתו היא עוסקת בטיפול ופיתוח תחום משאבי האנוש בקרב אנשי התקשוב של פיקוד ההכשרות והאימונים. את ההצטיינות קיבלה ספיר על עבודתה המסורה והאיכותית. "אני הכי אוהבת בתפקיד את התגובות שאני מקבלת מהקצינים והנגדים שסביבי כפידבק לעבודה, על קבלת מענה ותמיכה משא"נית מעולה" תיארה ספיר.

על קבלת ההצטיינות אומרת ספיר: "מאוד התרגשתי ושמחתי לדעת שמעריכים את העשייה שלי, ושמוקירים לי תודה על העשייה הקשה. לכבוד השנה החדשה אני מאחלת בעיקר שיהיה שקט, שנמשיך בעשייה טובה ומשמעותית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר