מנחם מעודי ועורך דינו אבי חימי, היום בבית המשפט
מנחם מעודי ועורך דינו אבי חימי, היום בבית המשפט

סגן ראש מועצת באר טוביה לשעבר הורשע בביצוע עבירות מין בעובדת

פורסם בתאריך: 20.7.22 09:40

     

מנחם מעודי, מי שהיה סגן ראש מועצת באר טוביה ומכהן כמנכ"ל מרכז ביל"ו סנטר, הורשע היום בבית המשפט בעבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים בעובדת של המועצה. הוא זוכה מחמת הספק במקרה אחד של מעשה מגונה מקרים וכן זוכה מחמת הספק מעבירות של יחסי מרות.

סנגורו עו"ד אבי חימי מסר בתגובה: "הנאשם זוכה מחלק מהאישומים ואנו נלמד את הכרעת הדין ונשקול את דרכינו בהמשך".

המתלוננת אשר סבלה מהטרדותיו המיניות של מעודי, החליטה להקליט אותו כאשר הוא נכנס למשרדה שוב ושוב. כך, בין היתר, הוכח בבית המשפט כי מעודי ביצע את המעשים בהם הואשם, זאת למרות הכחשותיו הנמרצות.

מנחם מעודי. צילום: ג'ני גפטר

כזכור, באוקטובר 2018 התקיימו בחירות מקומיות במועצה האיזורית באר טוביה ונבחר ראש מועצה חדש – קובי אביבי, אשר החליף את ראש המועצה הקודם דרור שור. לאחר הבחירות מונה מעודי להיות ממלא מקום ראש המועצה וסגנו ללא תשלום.

אחת מעובדות המועצה, אשר הייהת ידועה בתמיכתה בשור, חששה כי היא תפוטר מתפקידה. מעודי, שהיה לו היכרות קודמת עמה, פנה אליה והיא פנתה אליו בענייני עבודה. בין היתר, הוא הבטיח לה כי ישמור עליה, היא לא תפוטר ותקודם כשיקבל את התיק בתחום בו היא מועסקת.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, על ידי עו"ד אלכס דרנבוים מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), מחודש דצמבר 2018, ועד לתחילת חודש פברואר 2019, ביצע מעודי, במספר הזדמנויות, מעשים מגונים בעובדת והטריד אותה מינית, כשהוא מנצל את מעמדו.

באחד המקרים לבקשתו של מעודי, הגיעה העובדת לפגישה לקידום נושאי עבודה במשרדיו של הנאשם במרכז ביל"ו, בשעות הבוקר. לאחר סיום הפגישה הציע מעודי ללוות אותה לרכבה, והסיע אותה ברכבו לרכב שלה. במהלך הנסיעה במתחם, אמר לה כי יקח את התיק במועצה, ביקש את עזרתה בתחום והבטיח לקדם אותה. בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, הוא עצר את הרכב ליד מתחם הקרטינג במתחם, ואז חיבק את העובדת ונישק אותה. העובדת אמרה לו "די, זה לא מתאים", אך הוא התעלם מדבריה ושוב נשק על שפתיה. לאחר מכן החזיר את העובדת לרכב שלה.

בניין המועצה בבאר טוביה

בניין המועצה בבאר טוביה

ההטרדות והמעשים המגונים נמשכו בשורה ארוכה של מקרים, כך למשל באחד המקרים, הגיע מעודי בהפתעה למשרדה של העובדת, במהלך השיחה הוא נישק את העובדת ולאחר שהתקרב אליה, ביצע בה מעשה מגונה עד האי אמרה לו להפסיק והזיה את ידו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר