סגן ע' מבאר טוביה. צילום: דובר צה"ל
סגן ע' מבאר טוביה. צילום: דובר צה"ל

"הרגשה מטורפת": הכירו את סגן ע' מבאר טוביה שסיים קורס טייס כמו אביו

פורסם בתאריך: 20.6.22 17:39

     

בתאריך ה-23 ביוני, יום חמישי, יתקיים טקס סיום קורס טיס "מסדר כנפיים" מספר 184 בבסיס חיל האוויר חצרים. הטקס ייערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר. אחד מהמסיימים הוא סגן ע', בן 22 מהמועצה האזורית באר טוביה שמסיים את הקורס כטייס קרב.

לסגן ע' ארבעה אחים ואחיות, אמו (51) יועצת ארגונית ומרצה באוניברסיטה ואביו (52) מנכ"ל של חברת טכנולוגיה שבעברו היה טייס קרב ומפקד טייסת 101, והיום משרת במילואים כמדריך בבית הספר לטיסה.

סגן ע' גדל בשיכוני חיל האוויר ולמד בבית ספר תיכון אזורי, שם הרחיב את מגמות הפיזיקה והאלקטרוניקה. הוא היה בתנועת הנוער "בני המושבים" ולמד במכינה קדם צבאית. בזמנו הפנוי אוהב להתאמן בחדר כושר, לשחק כדורגל ולקרוא.

"רציתי לתת מעצמי את כל מה שאני יכול, להתגייס לשירות קרבי ולהיות לוחם", מספר סגן ע', "בטיסה התאהבתי במהלך הקורס, היא גרמה לי להפעיל את כל החושים שלי ולעמוד מול אתגרים שלא נחשפתי אליהם בעבר".

מסיימי קורס טיס. צילום: דובר צה"ל

למפגש מפקד חיל האוויר עם משפיעים, ע' בחר להביא את סבתו: "סבתא היא בן אדם מדהים, שתמיד מחייך, שמח ואופטימי. יש לי המון מה ללמוד ממנה".

חוויה שזכורה לו במיוחד בקורס היא טיסת הסולו הראשונה, הוא מספר: "חוויה שלעולם לא אשכח היא היציאה מהמטוס אחרי טיסת הסולו הראשונה, הרגשה מטורפת". ע' מסכם את שלוש השנים של הקורס באמירה כי הכול אפשרי אם מנסים: "עוברים צעד אחר צעד, שלב אחר שלב, כל דבר בפני עצמו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר