צילום אילוסטרציה: freepik.com
צילום אילוסטרציה: freepik.com

קשר למיטה והיכה בראש: מטפל סיעודי נאשם בתקיפת קשיש במושב ערוגות

על פי כתב האישום המטפל, עובד זר מסרי לנקה, קשר את הקשיש למיטתו. כאשר הקשיש ניסה להשתחרר מהקשירות הוא היכה אותו בראשו ובכל חלקי גופו וכן סטר לו בפניו

פורסם בתאריך: 9.5.22 12:23

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עובד זר מסרי לנקה, אשר לאורך תקופה התעלל באדם מבוגר, בן 75, אותו סעד בביתו, ותקף אותו במספר רב של הזדמנויות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עידן איבגי לאחר הליך שימוע, העובד שימש כ-3 שנים כמטפל סיעודי של הנפגע הסובל ממחלות שונות בביתו שבמושב ערוגות במועצה האזורית באר טוביה. במספר הזדמנויות רב, ביצע בו המטפל מעשי התעללות. בין היתר, נהג לקשור אותו ברגליו ובידיו למיטתו והותיר אותו כשהוא חסר יכולת לזוז, וכן תקף אותו במספר הזדמנויות, סטר לראשו ולידיו וצעק עליו.

באחד האירועים, הותיר המטפל את הקשיש כשהוא קשור למיטתו, כיבה את האור ועזב את החדר. במהלך הלילה, התעורר הקשיש ורצה לצאת מחדרו, המטפל שמע זאת ונכנס לחדר ניגש למיטתו, סטר בפניו ובכל חלקי ראשו מספר פעמים, הטיח את ראשו של הקשיש בכרית, ודחף את רגליו בחזרה  למיטה. מיד לאחר מכן, הוא לקח מספר חולצות, קשר אותן זו לזו ובאמצעותן קשר את ידיו של הקשיש תוך שהוא המשיך לסטור לו בפניו.

המטפל יצא מהחדר על מנת להביא חולצות נוספות בכדי לקשור אותו, והקשיש התרומם מהמיטה וניסה לצאת מהחדר. המטפל הבחין בכך ומיד סטר בפניו, והדף את אותו בחזרה למיטה. לאחר מכן הוא הושיב את הקשיש, המשיך לקשור את ידיו ורגליו זו לזו כשהוא סוטר בפניו. הוא קשר את החולצה מאחורי גבו של הקשחש וסובב את שרוולי החולצה על פניו וקשר באמצעותם את פיו. לבסוף הוא כיבה את האור ועזב את החדר כשהקשיש נותר קשור למיטתו.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

אבל הקשיש ניסה להשתחרר מהקשירות של המטפל שבדיוק נכנס לחדר והבחין בכך, הוא החל להכותו נמרצות בפניו, ידיו, רגליו ובכל חלקי גופו. לאחר מכן, קשר אותו שוב למיטה.

בכתב האישום צוין, כי המטפל עשה מעשה התעללות גופנית ונפשית בנפגע העבירה, שהוא חסר ישע שהנאשם אחראי עליו, וכן תקף שלא כדין את הנפגע חסר הישע במספר הזדמנויות.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של התעללות בחסר ישע ותקיפת חסר ישע.

יחד עם כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לקביעת תנאים מגבילים בעניינו של הנאשם של איסור טיפול בקשישים או בחסרי ישע, עיכוב יציאה מהארץ ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר