חגי קול, מהנדס מועצת באר טוביה
חגי קול, מהנדס מועצת באר טוביה

חושף השחיתויות מגיע לבאר טוביה: חגי קול מונה למהנדס המועצה

המהנדס חגי קול, מי שעורר סערה בעיריית קרית שמונה לאחר שזכה לצו הגנה של חושף שחיתויות נבחר לתפקיד מהנדס מועצת באר טוביה. הוא מחליף בתפקידו את המהנדס היוצא אינג' איסקו יצחק משה שכיהן בתפקיד 6 שנים

פורסם בתאריך: 5.2.21 09:03

     

המועצה האזורית באר טוביה בחרה בחגי קול לתפקיד מהנדס הרשות ומהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובניה. קול, בן 47, הוא בעל ניסיון רב בהנדסה ובניהול. בעברו כיהן כמהנדס בקריית שמונה ובאזור. הוא שימש כמהנדס הראשי של המחלקה למבנים מסוכנים בעיריית ירושלים, ומילא תפקידים נוספים בתחום ההנדסה.

קול גר בירושלים, נשוי עם שני ילדים, בעל תואר ראשון בהנדסת מבנים ותואר שני בהנדסת בטיחות. בחירתו הייתה פה אחד בוועדת הבחינה לתפקיד מהנדס הרשות. תנאי העסקתו יובאו לאישור המליאה הקרובה.

קובי אביבי, ראש מועצת באר טוביה. צילום: רעות אביבי

קובי אביבי, ראש מועצת באר טוביה. צילום: רעות אביבי

"אני מודה על האמון והבחירה בי לתפקיד מהנדס הרשות", מסר קול, "אעשה כמיטב יכולתי יחד עם ראש המועצה והצוות המקצועי כדי לעמוד באתגרים הניצבים בפניי, ולפעול למען פיתוח המועצה האזורית באר טוביה וקידומה".

קול התפרסם בתקופת כהונתו כמהנדס העיר קריית שמונה אז דיווח על מעשי שחיתויות לכאורה בעירייה, אליהם נחשף במהלך העבודה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. הוא דיווח על המעשים למבקר המדינה דאז, השופט בדימוס יוסף שפירא ואף קיבל ממנו צו הגנה לחושפי שחיתויות. שפירא אף הורה לעירייה לשלם לו 700 אלף ש"ח לאחר שלטענתו הוא אולץ להתפטר בעקבו חשיפת השחיתויות בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




קובי אביבי, ראש המועצה האזורית באר טוביה, הודה למהנדס הרשות היוצא אינג' איסקו יצחק משה ואיחל הצלחה לחגי קול: "חגי הוא מהנדס ישר ומקצועי, שפועל בהתאם לאינטרס הציבורי ולטוהר המידות, ואני משוכנע כי ניסיונו רב השנים וכישוריו יסייעו לו להתמודד עם האתגרים החשובים בתחום התכנון והבנייה המצפים לנו בשנים הקרובות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר