מתחסנים בבאר טוביה
מתחסנים בבאר טוביה

באר טוביה: 430 מתחסנים ביום אחד

כ-430 תושבים וותיקים במועצה האזורית באר טוביה התחסנו היום במסגרת מבצע החיסונים שהתקיים לראשונה במועצה. ראש המועצה קובי אביבי: "במהלך ביקורי במקום התרגשתי מאוד לראות את הסדר והארגון של היום החשוב הזה"

פורסם בתאריך: 10.1.21 22:05

     

במועצה האזורית באר טוביה התקיים בסוף השבוע, מבצע חיסונים מיוחד מפני הקורונה במועדון הוותיקים נאות אחווה שבמושב אחווה. הצורך במבצע הזה נולד לאחר שהתברר כי שתושבי המועצה שביקשו להתחסן נאלצו להרחיק לערים השכנות כמו רחובות, אשדוד וראשון לציון. על מנת לסייע לאותם תושבים שרובם תושבים ותיקים, המועצה העמידה לרשותם שירות הסעה פרטי, בהתנדבות, אשר הסיע אותם אל מוקד ההתחסנות ולאחר מכן השיבם אל ביתם.

עובדי ומתנדבי מד"א מרחב לכיש

עובדי ומתנדבי מד"א מרחב לכיש

אלא שראש המועצה, קובי אביבי, ראה בכך סרבול וטרטור מיורת של התושבים והבין כי אפשר וצריך להביא את החיסונים לתושבים ולא את התושבים לחיסונים והחל בקידום היוזמה למבצע חיסונים בשטח המועצה, בקרבת בתי התושבים. לאחר פניות לפיקוד העורף ולמשרד הבריאות, התקבלה לפני מספר ימים ההחלטה כי מבצע החיסונים אכן יתקיים במועצה. תושבים בני 60 ומעלה ומי שמוגדר בקבוצת הסיכון התבקשו למלא טופס מקוון וכך נקבע זימון התורים בצורה מסודרת ויעילה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בסוף היום, הוכתר מבצע החיסונים בהצלחה בכך שכ-430 תושבים ותיקים וקבוצות סיכון התחסנו, "במהלך ביקורי במקום התרגשתי מאוד לראות את הסדר והארגון של היום החשוב הזה", מסר אביבי, "ברצוני להודות למד"א ופיקוד העורף. אני מודה לתושבי המועצה שהגיעו, שמרו על ההנחיות וגילו סבלנות. אני מאחל בריאות לכל קהילת באר טוביה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר