המצילים החדשים. צילום: אגף החופים אשדוד
המצילים החדשים. צילום: אגף החופים אשדוד

בני נוער מאשדוד ייקחו חלק במערך ההצלה הימי של אגף החופים

אחד עשר בני נוער עברו הכשרה מקצועית ובמהלך עונת הרחצה הם ישמשו כעוזרי מציל בשכר. מנהל אגף החופים: "אנו גם רואים בהם שליחי הסברה מול בני נוער המגיעים לחופים ואינם מבינים את הסכנות הקיימות במידה ולא שומרים על הכללים . אנו שמחים וגאים לצרפם למערך ההצלה הימי וזאת מהווה גם תעודת הוקרה לעיר אשדוד על בני הנוער הנפלאים שיש לנו"

פורסם בתאריך: 27.5.18 15:23

     

הסתיים בהצלחה מחזור שלישי של קורס מתנדבי הצלה -עוזרי מצילים בנם לקחו 11 נערים תושבי אשדוד המצטרפים לעוד 22 בוגרים שסיימו בשנים הקודמות .
במהלך הקיץ הם יצטרפו לחבריהם הבוגרים ויעבדו בקיץ בסוכות המציל במטרה לסייע למצילים . ראש מנהל תפעול ,שלמה רוטנברג -אגף החופים מוביל זה מספר שנים חזון חדש הכולל בתוכו שיתוף פעולה עם כלל העוסקים במקצועות הים ובנוסף עם דגש על מערכת החינוך ודור העתיד במטרה ליציר מעורבות גדולה יותר בכל הנושאים הקשורים לרצועת חוף הים שלנו כאן באשדוד .

הפרויקט שהינו ייחודי לעיר אשדוד ונוצר בזכות שתפ בין מערכת החינוך, ביהס להצלה ארצי ורשות הספורט העירונית ביחד עם אגף החופים, מקביל בתפיסתו לפרוייקט ההכשרה למתנדבים מדא/משמר אזרחי

בוגרי קורס הצלה הינם נערים המסייעים לכוחות ההצלה לאורך כל השנה בהתנדבות וכאמור בעיריית אשדוד החליטו שבעונת הקיץ בחופש הגדול הנערים יועסקו בשכר במטרה להגביר את הפיקוח והסיוע למבלים בחוף .  בוגרי הקורס הוותיקים כבר החלו לעבוד בעונות הקיץ הקודמות ואף היו מעורבים בסיוע והצלה של מבלים שנקלעו למצוקה עם כניסתם למים .

מנהל אגף החופים אריה תורג’מן : "פרוייקט מתנדבי הצלה הינו פרוייקט ייחודי לעיר אשדוד וזאת השנה השלישית שאנו מסיימים מחזור נוסף של הכשרת
בני נוער שמעתה הם חלק מלא מאגף החופים ובזכות כך אנו גם רואים בהם שליחי הסברה מול בני נוער המגיעים לחופים ואינם מבינים את הסכנות הקיימות במידה ולא שומרים על הכללים . אנו שמחים וגאים לצרפם למערך ההצלה הימי וזאת מהווה גם תעודת הוקרה לעיר אשדוד על בני הנוער הנפלאים שיש לנו" .

זמן הקורס כולל 10 מפגשים וכל מפגש הינו 4 שעות במהלכו לומדים הנערים את כלל יסודות ההצלה כולל לימוד מעשי אשר מועבר עלידי המצילים בסף התהליך הם עוברים מבחן הכשרה. בקורס מקבלים ידע והכשרה להצלה ימית ובסוף יכולים משמשים עוזרי מציל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר