חוף הקשתות. צילום: דור גפני

שנה רביעית ברציפות: דגל כחול בכל אחד משבעת חופי הרחצה (וידאו)

שנה רביעית ברציפות שחופי אשדוד עומדים בכל התנאים שתו התקן הבינלאומי מגדיר ומתהדרת ב"דגל כחול". בכל שנה אגף החופים מצליח לשדרג את החופים ולהעלותה לעוד רמה וזוכה למחמאות. שאפו לחופי הזהב של אשדוד

פורסם בתאריך: 6.5.18 08:46

     

אשדוד, מעריה היפות של ישראל, התברכה במשאב טבע מרהיב של ים כחול הנושק לחולות זהובים ורצועת חוף המתפרשת לאורך של כ-10 ק"מ. על רצועת החוף המדהימה הזו ולאורך קו המים הצלולים, ממוקמים שבעה חופי רחצה יפהפיים ומשוכללים. כל שבעת החופים של אשדוד מתהדרים בתו התקן הבינלאומי "דגל כחול", המתחדש בכל שנה לאחר שעמדו בכל הפרמטרים, ואתמול הם קיבלו זאת שוב בטקס שנערך בראשון לציון.

אגף החופים מצליח בכל שנה להעמיד את חופי אשדוד ברמה נדרשת, זו השנה הרביעית ברציפות, ואתמול זכו שוב ב"דגל כחול" בכל החופים.  לבד מכך האגף מציג חופי רחצה מאובזרים ומצוידים בכל המתקנים האפשריים ושומר על רצועת חוף נקייה כל השנה, גם באתרים שאינם חופי רחצה מוכרזים (מדד חוף נקי).

כללית: חופי הרחצה של אשדוד מציעים שירותי חוף ברמה אופטימאלית הכוללים: תחנת הצלה (חלקם מצויידים באופנוע ים), עזרה ראשונה, שירותים, מקלחות ומלתחות, ברזי מים, מתקני שעשועים לילדים, מתקני כושר, סככות צל וספסלים, הנגשה לנכים וחניית נכים. לכל החופים ישנה נגישות נוחה של תחבורה ציבורית, קווי מוניות, רכב פרטי וברוב המקומות יש אפילו מסלולי רכיבה על אופניים ומתקני עגינה לאופניים.

הישגים אלה לא נעלמו מעיניה של העמותה הבינ"ל 'דגל כחול', המעניקה תו תקן בינלאומי לחופי רחצה בכל העולם, וגם השנה התכבדו להגיש למנהל האגף את הדגל הכחול – לכל שבעת החופים כאמור.

לחופי הזהב של אשדוד יצאו אפוא מוניטין בכל הארץ. מאות אלפי מתרחצים מגיעים אליהם בעונת הרחצה ונהנים משירותי חוף ברמה הגבוהה ביותר, לרבות נגישות לבעלי מוגבלויות, תחבורה זמינה וחנייה חופשית ובתוך כך גם סל שירותים הכולל בתוכו את מיזם חופיקס שהפך להיות מודל ודוגמא לכל רשויות החוף בישראל, חוף ללא בדל השומר על רצועת חוף נקייה ומאבק ללא התפשרות כנגד כל מי שמפר את האווירה בחופי הים (טרקטורונים, אופנועים..).

 

 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי "המאמץ האינטנסיבי שאנו משקיעים לאורך כל השנה בחופי אשדוד,  במטרה שיעמדו ברמות התקן הבינלאומיות, מהוות דוגמא למצוינות ולהגשמת היעדים של העירייה בכל מה שקשור לסל השירותים המוענק לתושב. הגאווה שלנו היא גם בהנגשת השירותים לכל האוכלוסיות בעיר ובכלל זה בחופי הים". לסרי הודה למנכ"ל העירייה למנהל אגף החופים  ולעובדי אגף החופים על עבודתם המקצועית לאורך כל השנה. "אני שמח על המשך המגמה שקבענו: לחבר את הים אל העיר וליצור זירה רצופה כמו ערי התיירות הגדולות בעולם".

מנהל אגף חופים אריה תורג'מן הודה לכל מי שנטל חלק בהיערכות, מאנשי הגזברות ועד לראש מינהל התפעול, ופרגן למזכירתו האישית גב' תמי בוסקילה שטיפלה בפרויקט באופן אישי וכמעט אובססיבי ועמדה בכל דרישות העמותה, בנוסף למטלות הרגילות של האגף. בגאווה רבה הוא ציין כי "דגל כחול הוענק לחופי אשדוד וזה מוכיח שהחופים שלנו עומדים בסטנדרט בינלאומי הכוללים קריטריונים מחמירים. עובדי אגף החופים בעבודה מאומצת מאוד מצליחים לשמר את הדגלים הכחולים ובכך לתת שירות מיטיבי לתושבי העיר הפוקדים לאורך כל השנה את חופי אשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר