דוברות מ.א.חוף אשקלון

בואו לים: נפתחה עונת הרחצה בחוף ניצנים

שעות הרחצה בחופי הים: ראשון -חמישי 10:00-18:00| שישי: 9:00-1800 |שבת: 8:00-18:00

פורסם בתאריך: 9.4.18 11:31

     

המועצה האזורית חוף אשקלון פתחה רשמית את עונת הרחצה לשנת 2018 בחול המועד פסח. חברה חדשה, מקבוצת הפורום, זכתה במכרז לניהול ותחזוקת החופים. רועי שוורץ מבעלי החברה: "אני נרגש לקראת האתגר להחזיר עטרה ליושנה ,למקם את החופים במקומם הראוי במפת החופים בארץ תוך שמירה על הטבע והסביבה".

למועצה האזורית חוף אשקלון יש שני חופי רחצה מבוקשים ומאוד פופולאריים: ניצנים וזיקים. אלפי מתרחצים פוקדים את החופים הללו בעיקר בעונה החמה. לאחרונה נכנסה חברה קבלנית  חדשה אשר תתפעל את החופים הללו מטעם החברה הכלכלית של המועצה. החברה הקבלנית היא "יזמות 010" מקבוצת "הפורום". ראש המועצה האזורית חוף אשקלון ערך סיור מקצועי טרם פתיחת החופים וביקר בהם במהלך חול המועד.

גיורא נחשון, מנכ"ל החברה הכלכלית במועצה, אמר השבוע: "חשוב להזכיר לציבור שחופי הרחצה פתוחים לכולם ובחינם. התשלום ייגבה אך ורק עבור השהייה במתחם הקמפינג בחופים. החופים מונגשים לנכים ומציעים אווירה נעימה למתרחצים".

חשוב להדגיש שיש לשמור על כללי בטיחות ולהיכנס לים אך ורק בשעות הרחצה. לאחר הבילוי יש לדאוג להשאיר את החוף נקי ולהשליך את הפסולת לפחי האשפה הפזורים בחוף. שעות הרחצה בחופי הים: ראשון -חמישי 10:00-18:00| שישי: 9:00-1800 |שבת: 8:00-18:00

 

קרדיט: אדי ישראל

רועי שוורץ מבעלי הקבוצה: "אני נרגש לקראת האתגר להחזיר עטרה ליושנה , למקם את החופים במקומם הראוי במפת החופים בארץ תוך שמירה על הטבע והסביבה, לאפשר הנאה מקסימלית לכלל האוכלוסייה בישראל אל מול הנוף הקסום. החופים פתוחים לקהל הרחב ונשמח לראותכם. אנא שמרו על חופי ישראל נקיים לטובת הקהל והסביבה. חופים ניצנים וזיקים מתהדרים במתחם קמפינג מדוגם, מסעדות חדשות מול נוף הים וחניה מוסדרת".

לנוחיותכם, בימים הקרובים יהיה ניתן להתעדכן במתרחש בחופים באתר  http://hofim-forum.co.il

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר