האופניים של עילאי ז"ל בזירת התאונה

אסון במושב בן זכאי: עילאי בן ה-8 נדרס למוות על ידי משאית

פורסם בתאריך: 4.5.23 12:39

עדכון אחרון: 5.5.23 09:58

     

עילאי גואטה בן ה-8 הוא הילד שנהרג מפגיעת משאית במושב בן זכאי שבמועצה האזורית חבל יבנה.

עילאי ז"ל שהגיע למושב לבקר את סבו, יצא לטייל עם האופניים, אך משאית שעברה במקום פגעה בו.

האופניים של עילאי ז"ל מתחת למשאית

למקום הוזעקו כוחות ההצלה, אך מותו של הילד נקבע במקום.

נתי דהן, עמית סיני ואלחנן חג'בי חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח – הילד רכב על אופניים בסמוך לביתו ונפגע ממשאית. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

בן המשפחה, נפתלי בן סימון, ספד לעילאי הקטן וכתב עליו:

"אני מנסה בכל כוחי לעצור את השעון ולהקפיא תמונה אחת שלו מיני רבות ואיני מצליח. תמונתו של עילאי גואטה אינה יוצאת לי מהראש. פשוט לא יעלה על הדעת שאפשר לדבר על ילד בן 8 בלשון עבר.

מאז שנולד התחברתי לילד החייכן הזה, מלא טוב ואנרגיה שכאילו בא לעולם למטרה אחת בלבד: לבשר לנו האנושות כי יש דבר כזה טוב בנפש האדם.

רק בן 8 ואפשר לכתוב עליו דפים שלמים של מסע מרתק של הילד המתוק הזה, של הוריו קרן האחות של דורית גרושתי, של דביר, של טליה הבת הבכורה, של נועם ועדי הקטנה. תלמיד טוב, אהוד, נכד מקסים ופשוט תופעת טבע.

בכל מפגש משפחתי החיבוק החם, החיוך שאינו מש מפניו פשוט הקרין על כולם ואי אפשר היה שלא להתאהב בו או להילחם על עוד קצת תשומת לב ממנו.

פגשתי אותו ואת משפחתו לאחרונה בחגיגות פורים ברחוב ביאליק ברמת גן. מיד קפץ עלי כשהוא מחופש וקורן מאושר מיד קרא לי נפתלי ומיד ניסה לשווק לי איזה צעצוע תמורת תשלום או משהו אחר כדי לקנות בזה עוד ממתק לעדי האחות הקטנה. אפילו החישגד אהב אותו במיוחד. לא זוכר פעם אחת שחמישה שקלים לא הפכו ל 20.

קשה לי להעלות על הדעת שהדמות היפה הזאת באה אלינו לעולם לתקופה כל כך קצרה שנגדעה באכזריות בתאונה מחרידה. קשה לי לראות איך הכסא שלו יהיה מיותם בבית הספר. קשה לנשום.

ליבי ליבי על משפחת גואטה הנפלאה ממושב בן זכאי, על משפחת אילוז היקרה לי כל כך ועלינו משפחת בן סימון. על דורית, על תומר, על הדס ועל מאיה. מאז נודעה הבשורה המרה הצער והכאב אינו עוזב לרגע.

אלוהים, בקשה לי אליך. אנא תשמור על הילד הזה מכל משמר, אנחנו צריכים אותו מאוד להמשך חיינו.

יהי זכרו ברוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר