ראש מועצת באר טוביה, קובי אביבי מתחסן כנגד נגיף הקורונה. צילום: מ.א באר טוביה

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי התחסן נגד נגיף הקורונה

ראש מועצת באר טוביה, קובי אביבי אמר: "אני סומך על מערכת הבריאות הישראלית וכמי שמוגדר בקבוצת סיכון, אני לקחתי את הסיכוי הזה בשתי ידיים"

פורסם בתאריך: 23.12.20 10:15

     

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, התחסן אתמול (ג') בעמדת החיסונים של קופת חולים "כללית" באשדוד. לפני כשנה, ראש המועצה החלים בשנית ממחלת הסרטן וממאבק אישי, ועבר למאבק למען הציבור, כאשר הוביל את המלחמה בנגיף קורונה ביישובי המועצה. עד כה, שמרה המועצה על נתוני תחלואה נמוכים במיוחדהודות לשיתוף פעולה עם היקל"ר, מערך המתנדבים ועובדי הרשות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השבוע, עם תחילת מבצע החיסון נגד קורונה, ראש המועצה קובי אביבי לא חשב פעמיים, הזמין תור ועשה את דרכו אל עמדת החיסונים. "החששות והלבטים בשיח הציבורי סביב השאלה 'האם אתה מוכן להתחסן?' הם טבעיים ומקובלים", אמר ראש המועצה, "אלא שכראש רשות, אני מעוניין לשמש דוגמא אישית ואחריות ציבורית. אני סומך על מערכת הבריאות הישראלית וכמי שמוגדר בקבוצת סיכון, אני לקחתי את הסיכוי הזה בשתי ידיים".

ראש מועצת באר טוביה, קובי אביבי מתחסן כנגד נגיף הקורונה. צילום: מ.א באר טוביה

ראש המועצה פנה אל תושבי המועצה האזורית באר טוביה ואמר: "הזמינו גם אתם תור וגלו אחריות אישית למען בריאותכם ובריאות יקיריכם בתקווה לחזור במהרה אל השגרה הברוכה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר